روزبه چشمی

هافبک ملی پوش استقلال گفت: اگر در همان دقایق ابتدایی خطای شدید مهاجم پیکان با کارت قرمز جریمه می شد، نتیجه بازی هم تغییر می کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، روزبه چشمی هافبک ملی پوش استقلال پس از تساوی بدون گل مقابل پیکان در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهدای شهر قدس گفت: بسیار خوش شانس بود که تکل خشن مهاجم نیجریه ای پیکان منجر به شکستگی پایش نشد.

 

 * تساوی بدون گل استقلال تهران و پیکان؟

به نظرم بازی خیلی خوبی انجام دادیم. باز هم بدشانسی یقه ما را گرفت و نتوانستیم به گل برسیم. می خواهم تشکر ویژه ای از تیم داوری داشته باشم. آقای حیدری به درستی پنالتی ای را که گرفته بود بعد از مشورت با کمک داور مردود کرد تا شجاعتش را نشان دهد. من به ایشان و تیم داوری تبریک می گویم.امروز هم شانس آوردم که پایم نشکست. بازیکن پیکان در همان اوایل بازی خطای شدیدی روی من انجام داد که واقعا شانس آوردم پایم نشکست. در بازی با سیاه جامگان هم شما دیدید که کارشناسان داوری گفتند خطای بازیکن آنها شدید بود و باید اخراج می شد. من می دانم کار داوری بسیار سخت است اما امیدوارم داوری ها به شکلی باشد که ما متضرر نشویم. شاید اگر در همان دقایق ابتدایی این خطا گرفته می شد در نتیجه بازی هم تاثیر خود را می گذاشت.

* وقتی گل نمی زنیم کل تیم مقصرند

گل نزدن مهاجمان استقلال دیر یا زود حل می شود. وقتی یک تیم گل می خورد تمام بازیکنان مقصر هستند. وقتی هم گل نمی زنیم همین قضیه برقرار است. طبیعی است از هافبک و مدافع هم در این شرایط انتظار گلزنی داشته باشند. فکر می کنم به زودی بدشانسی دست از سر استقلال برمی دارد و ما هم توپ هایمان تبدیل به گل می شود.

* دوست داریم با تیم های بزرگ همگروه شویم

به طور مسلم دوست داریم با تیم های بزرگ بازی کنیم اما امیدوارم هر سه تیم آنقدر قوی نباشند که کار ما را برای صعود به مرحله بعدی رقابت ها سخت کند.

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه عکسی از شدت آسیب دیدگی پای روزبه چشمی بعد از تکل خطرناک و بسیار خشن مهاجم نیجریه ای تیم پیکان در دقیقه 5 بازی(که اگر در هر کجای دنیا بود بلافاصله با کارت قرمز داور مواجه می شد) را که کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر کرد؛ مشاهده خواهید کرد.

آسیب دیدگی پای روزبه چشمی

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار