محمد نوری

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: وقتی بازی بدون تماشاگر برگزار می شود، حتی هوادارانی که پای تلویزیون می‌نشینند هم از بازی لذت نمی‌برند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال با ابراز رضایت از پیروزی دو بر صفر این تیم مقابل گسترش فولاد باز هم از کمیته انضباطی انتقاد کرد و رفتار این کمیته با آبی پوشان پایتخت را ناعادلانه دانست.

در ادامه صحبت های سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال را با خبرگزاری تسنیم می خوانید:

 

* در نیمه دوم استقلال عالی بازی کرد

استقلال در نیمه اول زیاد خوب نبود و بازی هم کسل‌کننده پیش می‌رفت. هرچند استقلال مالکیت توپ را در اختیار داشت، اما بازیکنان چیزی که می‌خواستیم را نتوانستند نشان بدهند. در نیمه دوم شرایط طوری پیش رفت که جپاروف به‌عنوان یک مدیر و بازیکن باتجربه مدیریت کرد. فرشید اسماعیلی هم یکی از بهترین روزهای فوتبالش را سپری کرد. شفر نیز تعویض‌های خوبی انجام داد.

* استقلال 40-50 درصدی بهتر شده!

شرایط استقلال طوری بود که باید گل می‌زد. در این هفته‌ها فقط یک گل خوردیم که آن هم از روی نقطه پنالتی بود. در کل استقلال نشان داده که ضعف ندارد. گسترش فولاد هم تیم خوبی است. آقای کریمی تیمی درست می‌کند که بردنش سخت است. امیدوارم استقلال به این روند خود ادامه داده و به رده‌های بالای جدول برسد. از اول هم گفتیم که یک مقدار به تیم زمان بدهید و بگذارید آرامش داشته باشد. هواداران هم الان خوشحالند که تیم 40، 50 درصد بهتر شده است.

* رفتار کمیته انضباطی با استقلال ناعادلانه است

متاسفانه کمیته انضباطی با استقلال ناعادلانه برخورد می‌کند. اینکه بازی بدون هوادار برگزار شود، زیاد خوب نیست. حتی هواداری که پای تلویزیون هم می‌نشینند، از بازی لذت نمی‌برند.

* بر خلاف هفته های قبل مقابل گسترش فولاد مشکل داوری نداشتیم

ما در هفته‌های گذشته از داوری هم انتقاد داشتیم، اما فکر می‌کنم مقابل گسترش فولاد داوری مشکل نداشت. از هواداران ممنونم که این چند هفته را تحمل کردند و الان می‌بینند که تیم شرایط بهتری پیدا کرده است.

* خیالتان راحت، مشکلی بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا نداریم

استقلال مشکلی از بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارد. همه‌چیز «اوکی» است، هواداران نگران نباشند. اگر قرار باشد یک تیم از لیگ قهرمانان آسیا کنار برود، آن نفت است.

* دوستان در کمیته انضباطی با مطالعه کار کنند

ما شکستی نخوردیم که بخواهیم آن را گردن کسی بیندازیم، اما نبود هوادار در عملکرد نه تنها استقلال، بلکه هر تیم دیگری تاثیر دارد. وقتی کمیته انضباطی و کمیته داوران نسبت به ما تصمیمات خوبی نمی‌گیرند، طبیعی است که کمی عصبانی باشیم. بهتر است نگاه کمیته انضباطی به استقلال منفی نباشد، کمیته انضباطی باید کمی عدالت را رعایت کند. دوستان در کمیته انضباطی با مطالعه کار کنند که عدالت رعایت شود. هواداران سرمایه فوتبال این مملکت هستند و وقتی نیستند، مشکل پیش می‌آید. وقتی هوادار نیست، فوتبال هم لذت ندارد.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سهراب
-1 #1 سهراب 1396-09-05 15:45
همین که این با این سابقه چرتش شده مسئول کمیته فنی نشون از بی درپیکری باشگاه ماس
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار