دیدار استقلال و گسترش فولاد

نیمه نخست دیدار تیم های استقلال تهران و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

 

به گزارش استقلال نیوز، در ادامه دیدار های هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال جام خیلج فارس تیم استقلال تهران و گسترش فولاد از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال به‌میزبانی ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی (به دلیل حکم کمیته انضباطی) به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نه چندان جذاب در نیمه نخست به تساوی بدون گل انجامید.

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، مجید حسینی، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان، امید نورافکن، خسرو حیدری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، سید احمد موسوی، احمد زنده‌روح، ادسون هنریکه، سامان نریمان‌جهان، یوسف سیدی، پیمان بابایی، مسیح زاهدی، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی‌فر و امیر جهانبخش

علی صفایی کار قضاوت این دیدار را برعهده دارد.

دقیقه 19: بازیکنان گسترش فولاد در ضد حمله، نخستین فرصت جدی این بازی را ایجاد کردند. رضا خالقی‌فر به قلب دفاع استقلال زد و با یک پاس در عرض توپ را به پیمان بابایی رساند. مهاجم بلند قامت گسترشی‌ها هم از اشتباه امید نورافکن استفاده کرد و در موقعیت تک‌به‌تک با دروازه‌بان قرار گرفت، اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 25: میلاد زکی‌پور توپ را به روی دروازه گسترش فولاد فرستاد. توپ با عبور از بالای سر همه بازیکنان در سمت مقابل به خسرو حیدری رسید. او با یک پاس رو به بیرون، توپ را به جپاروف رساند، اما ضربه او از فاصله حدوداً 20 متری، از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 31: فرشید اسماعیلی در مقابل دروازه گسترش فولاد صاحب توپ شد و در حالی که اعتقاد داشت داور باید پنالتی می‌گرفت، توپ را از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون فرستاد.

دقیقه 34: ضربه کم جان جپاروف از پشت محوطه جریمه در آغوش فرناندو دخسوس قرار گرفت.

دقیقه 43: سرور جپاروف توپ را از سمت راست به روی دروازه فرستاد، اما ضربه سر روزبه چشمی به تیر عمودی دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار