مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: تعطیلات لیگ، توفیقی اجباری برای استقلال و وینفرید شفر است تا بازیکنان به وحدت تاکتیکی و آمادگی برسند.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط این تیم، اردوی کیش و تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* تعطیلات لیگ و توفیق اجباری برای استقلال

تعطیلات پیش رو کمک موثری به استقلال داشته، آبی پوشان پس از پیروزی برابر نفت تهران با تعطیلات ۲۱ روزه مواجه شدند که اعتقاد دارم برای شفر و بازیکنانش یک توفیق اجباری بود. سرمربی استقلال می تواند از این زمان نهایت استفاده را برده و به آنچه که می خواهد دست پیدا کند.

* اردوی کیش، آرامش و دوری از حاشیه

اردوی کیش در بهترین زمان فراهم شد. شرایط آب و هوایی خوب، امکانات عالی و آرامش کامل و دور از حاشیه بودن برای شفر بسیار مثبت است و می تواند آنچه را که از لحاظ تاکتیکی مدنظر دارد به بازیکنان القا کند.

* برنامه ریزی شفر برای اردوی کیش

شفر مربی خوبی است و مطمئنم برای لحظه لحظه حضور درکیش، برنامه ریزی کرده است و نمی خواهد با شروع دوباره لیگ، نتایج ضعیفی را کسب کند. 

* دیدار دوستانه تیم ملی و پاناما

دیدار با پاناما محک خوبی برای تیم ملی بود. اگرچه آنها در نیمه اول حرفی برای گفتن نداشتند اما با شروع نیمه دوم و تغییراتی که درترکیب دادند، توانستند چندین موقعیت خطرناک را هم بر روی دروازه ما ایجاد کنند. پاناما که او هم در جام جهانی حضور دارد، بازی خوبی مقابل ما ارائه کرد ولی بازیکنان ما هوشیارتر از حریف بودند و مطمئن هستم در آینده بازی های بهتری هم از خود ارائه خواهند داد.

* کی روش مسلط به اوضاع

برخی انتقاد می کنند که بازی با پاناما و ونزوئلا برای تیم ملی مفید نیست اما مطمئن هستم کی روش می داند که از این بازی ها چه چیزی می خواهد و بنابراین باید به او فرصت دهیم تا با آرامش کارش را انجام بدهد.

* مسئولان ورزش و حمایت از تیم ملی

تا جام جهانی، زمان زیادی باقی نمانده است. بنابراین مسئولان ورزش کشور باید با برپایی اردوهای مناسب و بازی های تدارکاتی که سرمربی از آنها می خواهد، تلاش کنند تا تیم ملی پرقدرتی روانه روسیه شده و شاهد بازی های خوب و نتایج قابل قبول در جام جهانی باشیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
سحر
+1 #1 سحر 1396-08-19 14:17
خیلی سایتتون شیک و قشنگه واقعا لذت بردم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار