بهنام برزای

مهاجم جدید استقلال گفت: برای پوشیدن لباس استقلال لحظه شماری می کردم امیدوارم بتوانم بهترین عملکرد را برای استقلال داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای مهاجم جدید استقلال در خصوص حضور دوباره در استقلال گفتگویی با فارس انجام داد که در ادامه می خوانید:

* عقد قرارداد با استقلال 

خدا را شکر می‌کنم مجدداً توانستم پیراهن تیم محبوبم را بپوشم و از این بابت شکرگزار خدا هستم. امروز قرارداد دوسال و نیمه بستم که نیم فصل از آن قرار نیست پولی بگیرم یعنی در واقع قراردادم دوساله است.من با وجود اینکه پیشنهادات دیگری داشتم، وقتی با پیشنهاد مسئولان باشگاه استقلال روبه‌رو شدم، تصمیم گرفتم پاسخی به پیشنهادات دیگر ندهم، البته امیدوارم بتوانم خواسته تماشاگران را اجابت کرده و بهترین عملکرد را برای تیم استقلال داشته باشم.

* پاسخ منفی به دیگر پیشنهادات لیگ برتری

جا دارد در ابتدا از آقای کمالوند و مربیان دیگری که به من پیشنهاد دادند تشکر کنم، اما حقیقتاً نمی‌توانستم خودم را در پیراهن تیم دیگری جز استقلال ببینم. خیلی روی این موضوع فکر کردم و این مسئله شبانه‌روز روی من تأثیر داشت. حالا هم از اینکه به استقلال برگشته‌ام خوشحالم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم.

* ادای دین به هواداران استقلال

آنقدر استقلال را دوست دارم که اگر بگویم برای نیم‌فصل پیش‌رو پولی نمی‌گیرم شاید باور نکنید، من با استقلال قرارداد سفید امضا کردم و مسائل مالی‌ام از سال آینده آغاز می‌شود. فقط دوست داشتم دین خودم را به تماشاگران استقلال ادا کنم، چون آنها سال گذشته از من خیلی حمایت کردند و امیدوارم بتوانم پاسخ اعتماد آنها را بدهم.

* شماره پیراهن

قرار است مجددا شماره ۷۷ را بپوشم.

بهنام برزای

به گزارش استقلال نیوز، بهنام برزای هافبک فصل گذشته تیم استقلال امروز با این تیم قرارداد بست. این بازیکن با قراردادی دو ساله و در حضور مدیران باشگاه استقلال رسما به این تیم بازگشت و از فردا در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا خواهد کرد.

برزای در ابتدای این فصل در لیست علیرضا منصوریان قرار نداشت اما با حضور شفر این بازیکن مجددا به استقلال برگشت.

 

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
shadi
+2 #1 shadi 1396-08-14 22:50
غیرت و تعصب ♥
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+1 #2 مسعود عشق اس اس 1396-08-15 00:41
بهنام باتعصب امیدواریم مثل قبلا بدرخشی و با اس اس قهرمان بشی..خیلی دوست داریم
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار