محمد نوری

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: اگر به این تیم زمان داده شود و از آن حمایت کنند، استقلال همان تیم رویایی می‌شود که هواداران می‌خواهند.

 

به گزارش استقلال نیوز، محمد نوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، درباره عملکرد استقلال در بازی دیروز توضیحاتی داد. در ادامه متن مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* برتری استقلال مقابل نفت تهران

در یک ماه اخیر، بارها در مصاحبه‌هایم گفتم که استقلال روز به روز خوب می‌شود. اگر به این تیم زمان دهند و هواداران حمایت کنند، استقلال همان تیم رویایی می‌شود که آنها می‌خواهند. تیم نشان داد که فوتبالش بهتر شده و در کارهای ترکیبی عملکرد خوبی دارد. تنها مشکل استقلال، گلزنی است که با آمدن مهاجم این کمبود هم برطرف می‌شود.

* گزینه های مطرح شده برای خط حمله استقلال

هیچ گزینه‌ای مطرح نشده و خود وینفرید شفر باید نظر دهند. سرمربی استقلال عنوان کرده که مهاجم می‌خواهند. اگر روزبه چشمی هم یک خط جلوتر بازی کند، بهتر است. البته شفر مجبور است در پست خط دفاع از چشمی استفاده کند، اما بازدهی این بازیکن در خط هافبک بیشتر است.شفر حرف اول و آخر را می‌زند و تصمیم گیرنده است. چشمی در خط دفاع هم خوب بازی می‌کند و شرایط بهتری دارد.

* آرامش به تیم بازگشت

با برد روز گذشته، آرامش به تیم بازگشت. اگر استقلال آرامش داشته باشد، یقین دارم که در هفته‌های آینده نتایج بهتری هم خواهد گرفت.

اخبار استقلال
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار