مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال تیم برتر زمین بود و پرسپولیس جز موقعیت نچندان خطرناکی که پنالت شد فرصت مناسب گلزنی دیگری نداشت.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجو مطلق پیشکسوت باشگاه استقلال  در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تسنیم (پویا)، درباره دربی 85 توضیحاتی داد. در ادامه متن این مصاحبه رامشاهده خواهید کرد:

* دربی 85

با توجه به اینکه هر دو تیم مربیان خارجی داشتند، هیچ‌کدام از تیم‌ها احتیاط نکردند و هر دو برای پیروزی وارد زمین شدند. در این بین استقلال با وجود اینکه بازی خوبی به نمایش گذاشت، شکست خورد.

* شکست حق استقلال نبود

در اوایل مسابقه، بازی پایاپای بود، اما پرسپولیس از موقعیت نه چندان جدی خود پنالتی گرفت و به گل رسید. در نیمه دوم شاهد بازی هجومی استقلال بودیم و با وجود اینکه بازیکنان این تیم زحمت زیادی کشیدند و با تمام وجود بازی کردند، متأسفانه به گل نرسیدند. حق استقلال شکست نبود و بازی خوبی، به خصوص در نیمه دوم به نمایش گذاشت.

* تجربه بازیکنان کم بود

این مربی می‌توانست در تعویض‌های خود عملکرد بهتری داشته باشد. جپاروف می‌توانست زودتر وارد زمین شود و فکر می‌کنم با تجربه‌ای که پادووانی دارد، این بازیکن باید از ابتدا در قلب دفاع استقلال بازی می‌کرد. در مجموع استقلال بهتر بازی کرد، اما تجربه بازیکنان این تیم کم بود. وجود بازیکنی که بتواند بازی را مدیریت کند و از برتری‌های استقلال برای پیروزی بهره ببرد، در این تیم احساس می‌شد.

* درگیری‌هایی که بین تماشاگران ایجاد شد و پرتاب سنگ و اشیای مختلف به سمت بازیکنان

این اتفاق، نکته تاریک این بازی بود، وگرنه بازی خیلی خوبی را مشاهده کردیم.

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار