شاهرخ بیانی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: قائدی جوان و کم تجربه است و نمی داند پیراهن استقلال را چه بزرگانی به تن کرده اند و بزرگان و کاپیتان های تیم باید او را مدیریت کنند.

 

به گزارش استقلال نیوز، شاهرخ بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص رفتار غیرحرفه‌ای مهدی قائدی در تمرین روز شنبه آبی‌پوشان توضیحاتی داد که در ادامه متن این گفت و گو را مشاهده خواهید کرد:

* رفتارغیر حرفه ای قائدی

متأسفانه شنیدم که قائدی پیراهن خود را بر زمین زده است. شاید او هنوز نمی‌دانم که به چه تیمی آمده است و این پیراهن را چه کسانی بر تن کرده‌اند؛ البته او جوان و کم‌تجربه است و به اعتقاد من، بزرگان باشگاه و کاپیتان‌های تیم باید او را مدیریت کرده و آگاه کنند که در چه تیمی بازی می‌کند.

* تنبیه منطقی

کادر فنی باید تصمیم درستی در خصوص قائدی بگیرد تا هم او تنبیه شود و هم به بیراهه نرود.

* بازی با فولاد خوزستان

به اعتقاد من بازی خوبی بود و آبی‌پوشان توانستند نمایش نسبتاً خوبی از خود ارائه کنند. البته باید بپذیریم این تیم با شرایط روحی که از گذشته برایش باقی مانده، هنوز از آن وضعیت به طور کامل خارج نشده و احتیاج به زمان دارد تا بتواند از لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوب برگردد.

* بازی های بهتر در آینده

شاید نکته‌ای که قابل توجه بود، بازی زمینی آبی‌پوشان بود که کمتر چنین چیزی را در گذشته شاهد بودیم. البته فوتبال کشور ما همیشه به دنبال ارسال‌های بلند بوده و این سبک بازی برای بازیکنان جا نیفتاده، اما اگر این روند ادامه پیدا کند، مطمئناً بازی‌های بهتری را از استقلال شاهد خواهیم بود.

* فولاد خوزستان

احترام خاصی برای فوتبال جنوب کشور قائلم چون بازیکنان بزرگی به فوتبال ملی کشورمان داده اما باید بپذیریم فولاد برابر استقلال بیشتر به دفاع کردن پرداخت که شاید یکی از علت‌های آن عدم شناخت پورموسوی از تفکرات مربی جدید آبی‌پوشان بود.

* عملکرد وینفرید شفر سرمربی آلمانی استقلال 

شفر مربی بزرگی است و به نظم و انضباط اهمیت خاصی می‌دهد. باید به او فرصت دهیم تا بتواند کارهای تاکتیکی خود را رفته‌رفته به بازیکنان القا کند و بازیکنان با دانش فنی او آشنا و هماهنگ شوند.

* شرایط سخت شفر

نمی‌توان از یک مربی که تنها یک هفته تیم را تحویل گرفته است، انتظار معجزه داشته باشیم، او کار سختی در پیش دارد، روز جمعه باید در جام حذفی برابر نساجی قائمشهر قرار بگیرد و کمتر از دو هفته باید به مصاف حریف سنتی استقلال رفته و می‌دانیم شرایط برای او در این روزها بسیار سخت است.

* حمایت هواداران در روزهای سخت

در این روزهای حساس، استقلال به حمایت هوادارانش نیاز دارد. تماشاگران باید شرایط را درک کنند و فقط و فقط از تیم حمایت کنند و اسیر دست حاشیه‌سازان نشوند و مطمئن باشند که استقلال با کمک آنها به آرامش و موفقیت خواهد رسید.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار