مهدی فنونی زاده

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: شفر ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کرده و از نظر روحی و روانی روی آن ها شناخت کامل دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مهدی فنونی‌زاده پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص شرایط باشگاه استقلال و انتخاب سرمربی جدید این تیم گفت:

* نظم آلمانی و رابطه خوب با بازیکنان
اعتقاد دارم او مربی خوبی است. آلمانی‌ها همیشه به نظم و انضباط معروف هستند و این نظم می‌تواند کمک به استقلال کند. در این چند روز که شفر به تهران آمده و هدایت استقلال را برعهده گرفته، توانسته است ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار کند، محیط پیرامونش را بشناسد. شفر از نظر روحی و روانی بازیکنان را کاملا شناخته و بابت این موضوع از مک‌درموت هم کمک گرفته است.
* لزوم دور نگه داشتن شفر از حواشی
باید همه از این مربی حمایت کنند، خصوصا مسئولان استقلال که لازم است این سرمربی را از حاشیه دور کرده و اجازه ندهند با مصاحبه‌های پی در پی وارد مسائلی شود که بعدا نتواند از آن خلاصی پیدا کند.
* تمرکز سرمربی جدید روی دربی
شفر باید تنها تمرکزش را بر روی دو دیدار پیش رو بگذارد، خصوصا دربی که باید بداند این بازی برای هواداران بسیار حیاتی است و هیچ وقت نمی‌خواهند مقابل حریف سنتی خود نتیجه را واگذار کنند. اگر چه شفر در مصاحبه‌ای گفته بود که این بازی هم مثل سایر بازی‌ها یک دیدار معمولی خواهد بود، اما مطمئنم می‌داند حقیقت چیز دیگری است و حساسیت این بازی بسیار بالاست، پس باید تیمش را از لحاظ روحی و روانی برای این دیدار آماده کند.

* انتخاب عجیب کمیته فنی!

انتخاب دو عضو کمیته فنی به عنوان دستیار سرمربی استقلال کار عجیبی بود که کمیته فنی انجام داد و فکر می‌کنم این مسائل فقط در کشور ما رخ می‌دهد. اگر چه شفر این دو دستیار را نپذیرفت، اما قرار است کمیته فنی نقش نظارت بر عملکرد کادر فنی را داشته باشد و اگر دو عضو کمیته فنی به کادر اضافه شوند، آن وقت چه کسی باید از کمیته فنی انتظار انتقاد از کادر را داشته باشد. کمیته فنی باید دو تن از پیشکسوتانی را به عنوان دستیار شفر انتخاب کند که از توانایی فنی بالایی برخوردار باشند تا بتواند در کنار دیگر دستیاران، یک استقلال پرقدرت را در ادامه فصل به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها  
سهراب
0 #1 سهراب 1396-07-17 02:38
یک آدم با شعور تو این هفته مصاحبه کرده باشه همینه آخه گیرم سیروس دین محمدی رو هم مدرک A جهانی دادن بابا یارو کاریزمای مربیگری استقلال رو داره؟اصلا بهش میخوره مربی تیم دسته سه هم باشه؟اون طاهری که قیافش آدم رو یاد راننده تاکسی های چهارراه ولیعصر میندازه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار