آرش برهانی

مهاجم پیشین استقلال گفت: در این شرایط حساس هواداران انتظار دارند مربی مطرح و توانمند خارجی که بتواند در شرایط تیم تغییر ایجاد کند، استخدام شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، آرش برهانی مهاجم پیشین و پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی تسنیم، در خصوص وضعیت استقلال برای انتخاب سرمربی خارجی توضیحاتی داد که در ادامه متن این مصاحبه را مشاهده خواهید کرد:

* انتخاب مربی مطرح خارجی

استقلال شرایط حساسی دارد و هواداران هم انتظار دارند که بهترین تصمیم گرفته شود. در حال حاضر انتخاب مربی خارجی برای استقلال بهتر است ولی به شرط اینکه یک مربی مطرح و توانا بیاورند.

* مربی بی کیفیت خارجی و بدتر شدن شرایط تیم

اگر قرار باشد مربی درجه دو یا سه بیاورند، چیزی تغییر نمی‌کند و استقلال نیاز به مربی بزرگ خارجی دارد. من معتقدم اگر یک مربی خوب بیاید می‌تواند با چند تغییر شرایط استقلال را بهتر کند.

* حمایت هواداران از استقلال

من امیدوارم که استقلال به روزهای خوب خودش نزدیک شود و از هواداران هم می‌خواهم که تیم‌‌‌‌‌شان را حمایت کنند. این درست است که استقلال در حال حاضر در جایگاه مورد نظرش قرار ندارد ولی این تیم می‌تواند نتایج قبلی را جبران کند.

  اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار