ترکیب استقلال مقابل سپیدرود رشت

در حالی ترکیب استقلال تهران مقابل سپیدرود رشت از هفته هشتم لیگ برتر اعلام شد که این تیم نه امید ابراهیمی را در میانه میدان دارد و نه سرمربی ای روی نیمکت.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان منتخب کادر فنی تیم فوتبال استقلال مقابل سپیدرود رشت از هفته هشتم لیگ برتر جام خلیج فارس به شرح زیر خواهد بود:

سید حسین حسینی، لئاندرو پادوانی، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری، سرور جپاروف، جابر انصاری، حسن بیت سعید

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال در حالی امروز به مصاف سپیدرود رشت می رود که کسی را روی نیمکت به عنوان سرمربی ندارد. میک مک درموت که هفته گذشته از کنار زمین اخراج شد امروز از روی سکوهای عضدی استقلال را هدایت می کند.

همچنین امروز برخلاف دیدارهای گذشته که ۳ تا ۴ ساعت قبل از شروع دیدار ترکیب استقلال توسط کانال و سایت رسمی این باشگاه اعلام می شد، ترکیب این تیم کمتر از یک ساعت مانده به شروع بازی اعلام شد. حال اینکه مشکل از مدیر رسانه ای استقلال بود یا حرفه ای گری میک مک، ما در جریان نیستیم!

* این سومین دیداری ست که سید حسین حسینی به عنوان دروازبان اول درون دروازه استقلال قرار می گیرد. با توجه به اتفاقاتی که برای رحمتی افتاده و بازی های کم اشتباه حسینی و رضایت هواداران از عملکرد او به نظر می رسد او حالا حالاها جایگاه ثابتی درون دروازه استقلال داشته باشد.

** در قلب دفاع سید مجید حسینی از بند مصدومیت رهایی یافته و امروز زوج پادوانی خواهد بود. اگر روزبه چشمی ۳ کارته نمی شد و از این بازی محروم نبود، به احتمال فراوان او به جای پادوانی که در دو بازی گذشته بسیار پر اشتباه ظاهر شد در ترکیب اصلی قرار می گرفت. دفاع چپ و راست استقلال همانند هفته گذشته و بی تغییر مانده تا زکی پور و غفوری در ترکیب اصلی قرار بگیرند.

*** در خط هافبک قرار گرفتن خسرو حیدری به جای امید نورافکن در ترکیب ابتدایی تنها تغییری ست که ایجاد شده. اینکه دلیل این تغییر فنی بوده و یا به دلیل مصدومیت نورافکن، در حین بازی مشخص خواهد شد. البته خسرو حیدری یگ گوش راست کلاسیک است و حضور همزمان او و غفوری جناح راست استقلال را برای مدافعان سپیدرود زهردار و مهار ناپذیر می کند. جپاروف، اسماعیلی و باقری دیگر هافبک های امروز استقلال هستند. امید ابراهیمی که در دقایق پایانی دیدار هفته گذشته به بازی آمد، هواداران استقلال را امیدوار کرده بود که در این دیدار از ابتدا در ترکیب قرار بگیرد، اما مثل اینکه کادر فنی برای بازی دادن به او در چمن مصنوعی ورزشگاه عضدی رشت ریسک نکرده تا در این دیدار هم استقلال بدون فرمانده باشد!

**** حسن بیت سعید و باز هم جابر انصاری! گویا اندیشه های میک مک درموت و منصوریان چندان تفاوتی با هم ندارد. جابر انصاری که به عقیده بسیاری از کارشناسان در حد و اندازه های ترکیب اصلی استقلال نیست در دیدار امروز هم به عنوان یار ثابت به بازی گرفته خواهد شد. البته امیدواریم حسن بیت سعید به عنوان مهاجم هدف بازی کند و مانند دیدار هفته گذشته به سمت چپ متمایل نباشد.

 

به گزارش استقلال نیوز، دیدار امروز سپید رود رشت و استقلال تهران ساعت 16:15 در ورزشگاه شهید عضدی برگزار خواهد شد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار