16317

مدیرفنی تیم استقلال گفت: برای صعود از دور اول جام جهانی باید گل نخوردن هدف اصلی تیم ملی باشد. 

 

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد نتایج درخشان تیم ملی در مسابقات انتخابی جام جهانی 2018 روسیه، دلخوری های بازیکنان و کادر فنی از مسئولین ورزش و درخشش احتمالی ایران در جام جهانی صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* رکوردی با قابلیت ثبت در کتاب گینس

باید از زحمات بازیکنان و کارلوس کی‌روش تشکر کنیم. قطعاً ایران با ادامه این روند می‌تواند رکوردهایش را حتی در کتاب گینس ثبت کند. طبیعتاً بازیکنان و کادر فنی تیم ملی می‌‌خواهند در بازی با سوریه هم این رکورد فوق‌العاده را حفظ کنند و رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را بدون شکست و بدون گل خوردن به پایان برسانند.

* ناراحتی کادر فنی و بازیکنان تیم ملی

من که زیاد در جریان قرارداد کی‌روش و نحوه پاداش‌ گرفتن او نیستم، ولی معتقدم وقتی که تیم ملی کار مهمی انجام می‌دهد، طبیعتاً باید از بازیکنان و کادر فنی تقدیر شود. شاید پولِ پاداش برای بازیکنان زیاد نباشد، ولی بحث روحی و روانی در این زمینه مهم است و اینکه آنها بدانند مورد حمایت قرار دارند و روی زحمات‌شان ارزش گذاشته می‌شود. ندادن پاداش به بازیکنان واقعاً بد است.

* تاکتیک تیم ملی در جام جهانی

تاکتیک تیم ملی در جام جهانی همانند تاکتیک فعلی مطمئنا گل نخوردن است. البته باید دید که قرعه‌کشی چگونه خواهد بود و ما با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شویم. به هرحال تاکتیک تیم ملی در جام جهانی با همین سبک خواهد بود و باید در این جام گل‌نخوردن هدف اول ما باشد.

* صعود از دور اول جام جهانی

صعود به دور بعد جام جهانی بستگی به گروهی دارد که در آن قرار می‌گیریم. اگر گروه ما متعادل باشیم با این جوانان و این کادر فنی می‌توانیم به مرحله حذفی صعود کنیم.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
بهنام
0 #1 بهنام 1396-06-13 00:05
امیدوارم رکودهای علی آقاگینسی نشه
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار