مسعود سلطاتی فر

به نظر می رسد اعضا هیات مدیره استقلال عملا اختیاری ندارند و در پشت پرده وزیر ورزش در امور این باشگاه دخالت می کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، این هم یکی از عجایب ورزش ایران است که در حالی که هیات مدیره استقلال تنها دو بازی به علیرضا منصوریان فرصت داده وزیر ورزش و جوانان از ادامه فعالیت این مربی در استقلال سخن می‌گوید. در اینکه وزیر ورزش رئیس مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است و باید روی کار آنها نظارت کند و نظر بدهد تردیدی وجود ندارد اما مسعود سلطانی‌فر نشان داده علاقه دارد در مسائل ریز و جزیی‌ هم ورود کند.

چندی پیش وزیر ورزش و جوانان بدون توجه به اینکه هیات مدیره درباره انتخاب یا برکناری مدیرعامل تصمیم می‌گیرد درباره تغییر مدیرعامل استقلال گفته بود: «صددرصد این موضوع را تکذیب می‌کنم». او در واقع با این حرف، نقش هیات مدیره را خواسته یا ناخواسته نادیده گرفت.

سلطانی‌فر روز گذشته بار دیگر هیات مدیره را نادیده گرفت و در مورد انتقاداتی که از علیرضا منصوریان سرمربی استقلال می شود، گفت: «منصوریان به فعالیتش ادامه می‌دهد و هیچ مسئله‌ای هم بابت آقای منصوریان وجود ندارد. استقلال مدیرعامل و هیات مدیره دارد که آنها بر کار تیم نظارت می‌کنند.»

چگونه است که هیات مدیره استقلال به منصوریان تنها دو بازی فرصت می‌دهد اما چند روز بعد وزیر ورزش می‌گوید این مربی به کارش ادامه خواهد داد؟ سلطانی‌فر البته سپس اشاره می‌کند که «استقلال مدیرعامل و هیات مدیره دارد که آنها بر کار تیم نظارت می‌کنند». اگر اینگونه است پس چرا وزیر ورزش حرف هیات مدیره را نفی و اولیتماتوم آنها را «وتو» می‌کند؟

همه اینها را بگذارید کنار اینکه قبل از انتخاب هیات مدیره استقلال، سلطانی‌فر رای به ابقای رضا افتخاری داده و گفته بود او مدیرعامل استقلال می‌ماند. پس از این حرف هیات مدیره آبی‌ها مشخص شد و این هیات مدیره اگر هم می‌خواست، آیا می‌توانست برخلاف نظر وزیر ورزش عمل کرده و مدیرعامل را تغییر دهد؟

اگر قرار است هیات مدیره درباره مسائل استقلال تصمیم بگیرد پس حرف وزیر ورزش چه می‌شود؟ آیا بهتر نیست وزیر ورزش حرف‌هایش درباره ماندن یا رفتن منصوریان (یا هر مورد دیگری) را به هیات مدیره منتقل کند نه اینکه به صورت علنی حرفی خلاف آنچه هیات مدیره گفته بر زبان آورد؟ با این شرایط آیا نباید سلطانی‌فر را رئیس مجمع، مدیرعامل، عضو هیات مدیره و سخنگوی باشگاه استقلال بدانیم و البته امیدوار باشیم او نقش سرمربی را بازی نکند و درباره مسائل فنی نظر ندهد!

 به گزارش استقلال نیوز، عدم خصوصی سازی باشگاه استقلال و دولتی بودن آن موجب شده که در دولت های مختلف این باشگاه سلیقه ای اداره شود!

در دولت حسن روحانی، استقلال یکی از بدترین دوران مدیریتی اش را پشت سر می گذارد و این تنها و تنها از سیاست های رنگی این دولت و مدیرانش خبر می دهد.
در حالی که تیم دوم پایتخت یک دهه برای کسب عنوان قهرمانی حسرت می خورد، در آستانه انتخابات این تیم با بریز و بپاش های فراوان مالی و حمایت های یکطرفه فدراسیون قهرمان شد تا بخشی از برنامه های تبلیغاتی دولت اینگونه اجرا شود.
مسعود سلطانی فر در شرایطی اوضاع استقلال را مناسب و خوب می داند که رئیس هیات مدیره این تیم(محمدحسین قریب) هنوز در جلسات هیات مدیره شرکت نکرده و در پایان هفته پنجم استقلال در رده نازل پانزدهم جدول قرار دارد و هواداران این تیم از شرایط تیم و مدیریت باشگاه کاملا" ناراضی اند.
استقلال بیدی نیست که با این بادها بلرزد و به زودی دوباره شاهد اوج گیری این تیم محبوب خواهیم بود اما رو سیاهی برای آقایان و آقازاده ها و معاونانش خواهد ماند.
دیدگاه‌ها  
سعید باقری
-2 #1 سعید باقری 1396-06-08 15:20
استقلال مظلوم داره از خودی(منصوریان)و از بی خودی(وزیر ورزش رنگی) میخوره .. خدایا دستشون کوتاه کن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار