مجید نامجو مطلق

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: منصوریان به قولی که در مورد مالکیت توپ در بازی مقابل استقلال خوزستان داده بود عمل کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، مجید نامجومطلق  پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تساوی بدون گل تیم استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: نیمه اول بازی خوبی از دو تیم شاهد نبودیم. در نیمه دوم استقلال شرایط بهتری نسبت به حریف پیدا کرد و بازی بهتری هم نسبت به نیمه نخست انجام داد، اما اعتقاد دارم تیم استقلال در فاز حمله مشکل دارد. درست است این تیم به قولی که منصوریان داده بود عمل کرد و بازی مالکانه‌ای را انجام داد، اما هنوز در فاز طراحی حمله دچار مشکل است. این یک حُسن است که شما مالکیت توپ را در اختیار بگیرید، اما اگر برنامه‌ای برای حمله نداشته باشید این مالکیت به جای نخواهد رسید.

* نیمه دوم بازی با استقلال خوزستان

نمونه خارجی این بازی مالکانه تیم بارسلوناست که همواره توپ و میدان را در اختیار دارد و در کنار این هم طرح و برنامه زیادی برای حمله به سمت دروازه حریف دارد. همان‌طور که گفتم مالکیت توپ،‌ بدون برنامه فایده‌ای ندارد. تیم منصوریان مقابل استقلال خوزستان بیشتر از جناحین سانتر کرد. امیدوارم با بازی که این تیم در نیمه دوم انجام داد بتواند در بازی‌های آینده نواقص خود را برطرف کند و به پیروزی برسد.

* اتفاق خوب هفته، بازی قائدی

اتفاق خوبی که مقابل استقلال خوزستان افتاد حضور مهدی قائدی در زمین بود. این بازیکن فوتبال بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست در فاز تهاجمی کمک زیادی به استقلال کند. جباری هم زمان کمی است که به تیم اضافه شده و نیاز به زمان دارد تا به آمادگی لازم برسد.

* پژمان منتظری

پژمان منتظری نیز روز خوبی را پشت سر گذاشت. از همان ابتدا هم معلوم بود که این بازیکن خیلی به درد استقلال خواهد خورد. مقابل استقلال خوزستان او بسیار مسلط بازی کرد. درباره داریوش شجاعیان نیز باید بگویم او تکتیک خوبی دارد، اما نیاز به زمان دارد تا آماده بازی در استقلال شود. به نظرم بازگشت بازیکنان مصدوم استقلال مانند باقری و ابراهیمی می‌تواند کمک زیادی به این تیم کند.

 

اخبار تیم استقلال

خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار