ادموند اختر

مدیربرنامه‌های ایرانی مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال گفت که باشگاه استقلال باید مطالبات سه فصل گذشته مگویان را به دلار پرداخت کند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ادموند اختردرباره اینکه با اعلام پندار توفیقی، معاون ورزشی باشگاه استقلال، هرایر مگویان در لیست مازاد علیرضا منصوریان قرار گرفته است، اظهار داشت: آقای منصوریان! دوست و هم‌بازی سابق من، ای کاش یک ماه پیش می‌گفتی که مگویان را نمی‌خواهید، یک ماه پیش که خواهش کردیم و گفتیم از اینکه او را نخواهید، استقبال خواهیم کرد. آقای توفیقی امروز بند و آیین‌نامه نشان می‌دهد، اما ما استقلالی هستیم و دنبال بند و آیین‌نامه نیستیم.

* اگر او را نمی خواستند چرا زودتر نگفتند

یک هفته از آغاز لیگ گذشته و نامه زده‌اند که مگویان را نمی‌خواهند. اگر سرمربی تیم او را نمی‌خواست، چرا یک ماه پیش این کار را نکرد تا این بازیکن راحت بتواند تیم دیگری را انتخاب کند؟ آقای منصوریان! انسانی است که بازیکنی در کوران مسابقات در لیست مازاد قرار بگیرد؟ آیا الان می‌تواند به تیم دیگری برود؟

* برادری خود را در سه سال گذشته ثابت کرده ایم

امروز به توفیقی گفتم که سه سال است برادری‌مان را ثابت کرده‌ایم و منتظریم باشگاه قدمی برداشته و بدهی‌های سه سال گذشته‌اش را پرداخت کند. ما چه گناهی کرده‌ایم که پولی نگرفته‌‌ایم، اما باید مالیات بدهیم؟

* برای مگویان تیم پیدا کنید

از باشگاه استقلال می‌خواهیم که بدهی‌های مگویان را به دلار پرداخت کند. در حال حاضر او تیمی ندارد و طبق قراردادش عمل می‌کند. دیگر تصمیم مربی است که او را بازی بدهد یا بیرون کند. دوست نداشتیم کار به اینجا بکشد، اما آیا کار دیگری می‌توانیم انجام دهیم؟ به توفیقی پیشنهاد دادم که مطالبات مگویان را پرداخت و برای او خودتان تیم پیدا کنید. من نمی‌توانم در این مقطع برای او تیمی پیدا کنم. یک ماه پیش که مسابقات آغاز نشده بود، راحت تیم پیدا می‌شد.

* مطالبات مگویان به دلار پرداخت شود

توفیقی گفت که بدهی مگویان پرداخت می‌شود، اما وقتی بدهی‌های خودشان را نمی‌توانند بدهند، چطور می‌خواهند مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند؟! مگویان با استقلال قرارداد دارد و طبق آن با اولین پرداختی باشگاه باید درصدی از قراردادش را دریافت کند. ما منتظر هستیم تا طبق قول توفیقی و افتخاری، مطالبات مگویان به دلار پرداخت و تسویه شود.

 

اخبار تیم فوتبال استقلال

   خبرگزاری تسنیم

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار