وریا غفوری

بازیکن استقلال پس از ثبت قراردادش در هیات فوتبال گفت: درست است که سال قبل نتوانستم عملکرد خوبی داشته باشم اما امسال جبران خواهم کرد!

 

 به گزارش استقلال نیوز، وریا غفوری پس از ثبت قرارداد خود با تیم استقلال اظهار داشت: قرارداد من یکساله است. اردوی خوبی را در ارمنستان پشت سر گذاشتیم و خودمان را برای لیگ آماده می‌کنیم. هنوز به آمادگی کامل نرسیده‌ایم، اما شرایط بدی هم نداریم. امیدوارم امتیازات دو سه بازی ابتدایی لیگ را بگیریم و در طول فصل هم به شرایط ایده‌آل برسیم.

وی در مورد اینکه سال گذشته برای او خوب سپری نشد، گفت: بله، مصدومیت‌ها کار دستم داد. دو ماه به خاطر جراحی زانو نتوانستم بازی کنم. چند بار هم از ناحیه همسترینگ و دوقلوی پا دچار آسیب‌دیدگی شدم و طبیعی است بازیکن در این وضعیت از شرایط آرمانی دور باشد. امسال خدا را شکر با تیم بدنسازی کرده‌ام و الان هم شرایط بدنی خوبی دارم. امیدوارم طبق پیش‌بینی‌ خودم، سال خوبی را داشته باشم.

غفوری خاطرنشان کرد: فوتبال بازی گروهی است و هر بازیکنی باید به تعهداتش در زمین عمل کند. من هم از این قاعده مستثنی نیستم. امیدوارم در هر پستی که بازی می‌کنم، مثمرثمر باشم. این قول را می‌دهم که بتوانم بازی‌های خوبی برای استقلال انجام دهم.

 

اخبار باشگاه استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار