بیت سعید تمرین استقلال

تمرین امروز عصر استقلال در حالی برگزار شد که هرایر مگویان تمرین نکرد تا شائبه حضورش در لیست خروجی استقلال پر رنگ تر شود.

 

 به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال که پس از بازگشت از اردوی ارمنستان دو روز استراحت کرده بود، تمرین امروز (سه‌شنبه) خود را ساعت 18:30 در کمپ باشگاه برگزار کرد.

* دکتر کاوه ستوده که در اردوی ارمنستان حضور نیافت، در تمرین امروز هم شرکت نداشت. علیرضا منصوریان هم در حاشیه تمرین به خبرنگاران گفت که ستوده دیگر به استقلال بازنمی‌گردد.

* تمرین با صحبت‌های منصوریان آغاز شد و سرمربی استقلال دقایقی با شاگردانش صحبت کرد. منصوریان به دلیل شایعات زیادی که در رابطه با برگزاری دربی بوجود آمده، ناراحت بود.

تمرین استقلال

* سرور جپاروف، محسن کریمی و هرایر مگویان غایبان تمرین بودند. جپاروف برای کارهای گذرنامه خود به ازبکستان رفته و مگویان و کریمی هم مصدوم هستند. گفته می‌شود کریمی و مگویان قرار است از لیست استقلال خارج شوند.

* منصوریان در حاشیه تمرین دقایقی با پژمان منتظری و مجتبی جباری خصوصی صحبت کرد.

* حدود 200 هوادار در محل تمرین حضور داشتند و زمانی که منصوریان در حال صحبت با رسانه‌ها بود، به تشویق سرمربی تیم‌شان پرداختند.

* حسن بیت سعید در کنار زمین نرم‌دوی می‌کرد که سرمربی استقلال از او علت اختصاصی دویدنش را پرسید. بازیکن استقلال هم اعلام کرد که کشاله پایش درد می‌کند. منصوریان پس از صحبت با بیت سعید، از پزشکان تیم خواست که او را تحت ماساژ قرار دهند.

* بازیکنان زیر نظر میک مک درموت کارهای ترکیبی و گرم کردن را انجام داده و سپس کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. در فوتبال درون تیمی که 4 دروازه کوچک گذاشته بودند، مجتبی جباری لباس سفید و متمایز از هر دو گروه پوشیده بود تا به عنوان لیدر دو تیم بازی کند. این در حالی بود که در روزهای گذشته عنوان شد که جباری امکان حضور در تمرینات گروهی به طور کامل ندارد.

* در فوتبال درون تیمی با دو دروازه بزرگ، جباری که همچنان نقش لیدر را داشت، یک بازیکن را جا گذاشت که حرکت او باعث تشویق هواداران شد.

تمرین استقلال

* استقلالی‌ها امروز با توپ‌های جدیدی تمرین کردند، توپ‌هایی که قرار است در لیگ برتر از آنها استفاده شود.

جباری

بازیکنان تیم استقلال فردا (چهارشنبه) در تست‌های پزشکی ایفمارک شرکت خواهند کرد.

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار