سجاد شهباززاده

مهاجم سکونشین و نیمکت نشین فصل گذشته تیم های آلانیا اسپور ترکیه و نفت تهران به استقلال پیوست.

 

به گزارش استقلال نیوز، بر اساس اعلام مديرعامل باشگاه استقلال، سجاد شهباززاده با امضاي قراردادی به اين باشگاه پيوست. شهباززاده از بازيكنان خوب و اثرگذار فوتبال ايران محسوب می شود. او يك استقلالی است و از استقلال به فوتبال تركيه رفت و حالا هم به خانه خود بازگشته است.
او افزود: با شهباززاده از مدتی قبل وارد مذاكره شديم و امروز به توافق نهايی رسيديم و قرارداد امضا شد. به سجاد خوش آمد مي گويم و اطمينان دارم اين بازيكن محبوب هواداران، روزهای خوبی را در استقلال پيش رو خواهد داشت. باشگاه استقلال با دقت مشغول مذاكره با ساير گزينه های مد نظر می باشد و به زودی و پس از قطعی شدن، خبرهای خوب ديگری تقديم هواداران خواهد شد. ضمن اين كه تا پيش از شروع تمرينات، با بازيكنان سال گذشته نيز تمديد قرارداد انجام می شود.

سجاد شهباززاده پس از امضای قرارداد با استقلال بار دیگر به خانه خود بازگشت. این بازیکن در فصل آینده ی مسابقات لیگ برتر پیراهن شماره 10 را به تن خواهد کرد. همانطور که علیرضا منصوریان سرمربی استقلال در طول فصل گذشته نیز گفته بود پیراهن شماره 10 را به کسی نمی دهد و آن را برای شهباززاده نگه می دارد، حالا هم این موضوع عملی شد تا طبق وعده قبلی سرمربی استقلال، شهباززاده با پیراهن قبلی خود یعنی همان شماره 10 آبی پوشان را در مسابقات لیگ همراهی کند. 

 

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار