تمرین استقلال

تیم فوتبال استقلال پس از چند روز استراحت اولین تمرین خود را عصر امروز(شنبه) در کمپ باشگاه برگزار کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، قرار بود تمرین امروز (شنبه) استقلال ساعت 16:30 در کمپ باشگاه برگزار شود، اما به دلیل حضور اعضای تیم در همایش حمایت از یکی از کاندیدهای ریاست جمهوری، این تمرین با تأخیر دو ساعته برگزار شد.

* بسیاری از بازیکنان با کت و شلوار در وسط زمین حضور داشتند و پس از چند دقیقه با تصمیم کادر فنی، لباس‌‌های خود را عوض کرده و آماده تمرین شدند.

 * امید ابراهیمی، جابر انصاری و ووریا غفوری به دلیل آسیب‌دیدگی در تمرین امروز حضور نداشتند و شایعه غیبت انصاری  و امید ابراهیمی در بازی با العین هواداران استقلال را نگران کرده و آنها در مورد این موضوع از کادر فنی سؤال می‌پرسیدند.

* علی قربانی و سیدحسین حسینی دو تازه‌داماد تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشتند، ضمن اینکه کاوه رضایی مهره سرشناس آبی‌پوشان هم در کمپ زنده‌یاد حجازی حضور پیدا نکرد.

* هنگامی که بازیکنان تیم استقلال قصد آغاز تمرین را داشتند، رابسون جانواریو با زبان فارسی به تماشاگران استقلال سلام کرد.

* هنگامی که علیرضا منصوریان وارد زمین چمن شد، یکی از دوستان سابق خود را دید و وقتی با کودک وی مواجه شد، در کنارش با یک توپ کوچک عکس یادگاری گرفت. سرمربی تیم استقلال با چهره‌ای خندان در جمع بازیکنان تیمش حاضر شد و از همان ابتدا شوخی و خنده را با آنها آغاز کرد.

* هنگامی که بازیکنان دور یکدیگر جمع شدند، منصوریان ابتدا با خسرو حیدری شوخی کرد و سپس رحمتی را موردخطاب قرار داد که تماشاگران استقلال با صحبت‌های منصوریان با صدای بلند خندیده و شعار دادند «رحمتی، رحمتی، پولدار آسیایی». دروازه‌بان تیم استقلال هم با خنده به این اتفاق واکنش نشان داد.

* حدود 100 نفر از طرفداران تیم استقلال با حضور در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را نظاره کردند.همچنین بنر عجیبی از مهدی رحمتی در کمپ نصب کرده و به تشویق او پرداختند. نوشته‌ روی بنر این بود که کفر، ولی خدای من تویی!!!

*‌ هنوز دقایقی از تمرین امروز آبی‌پوشان نگذشته بود که یک دختر نوجوان در محل تمرین آبی‌پوشان حاضر شد و هدیه‌ای را به رحمتی داد، سپس دروازه‌بان تیم استقلال هم یک پیراهن به وی اهدا کرد. سرمربی تیم استقلال هم در همان ابتدای تمرین استقبال خوبی از این میهمان امروز آبی‌پوشان داشت.

* در حاشیه تمرین امروز یک هوادار بین تماشاگران شیرینی پخش می‌کرد که البته دلیل این موضوع مشخص نبود.

* رضا افتخاری مدیرعامل و پندار توفیقی دبیر هیئت مدیره استقلال هم همراه بازیکنان در همایش حضور داشته و سپس به کمپ باشگاه بازگشتند.

* بهنام برزای دقایقی با پندار توفیقی به صورت خصوصی صحبت کرد.

* وریا غفوری، هرایر مگویان، علی قربانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، امید ابراهیمی و سیدحسین حسینی غایبان تمرین بودند. غفوری و ابراهیمی مصدوم هستند، قربانی شب گذشته جشن مراسم ازدواج خود را برگزار کرده و حسینی هم برای برگزاری جشن ازدواج خود راهی شیراز شده است.

* بازیکنان ابتدا به کارهای کششی پرداختند و سپس فوتبال درون تیمی را انجام دادند. نکته قابل توجه اینکه، مهدی رحمتی در نقش مهاجم بازی می‌کرد و درون دروازه‌ها یک طرف حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌ها و یک طرف هم ارشیا بابازاده فرزند او ایستاده بود.

* در فوتبال درون تیمی، علیرضا منصوراین هم بازی می‌کرد که برای دقایقی پای او کش آمد و پزشکان به مداوای او پرداختند.

استقلال خود را برای برگزاری دیدار رفت مقابل العین امارات که روز دوشنبه اول خردادماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

تمرین استقلال

اخبار استقلال

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار