وزارت ورزش

مسعود سلطانی فر در پیامی صعود تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان را به دور حذفی لیگ قهرمانان تبریک گفت.

 

به گزارش استقلال نیوز، وزیر ورزش کشورمان در پی صعود استقلال تهران و استقلال خوزستان پیام تبریک خود را منتشر کرد:

«صعود مقتدرانه جوانان سرافراز و محبوب تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در رقابت‌هاى لیگ قهرمانان آسیا، موجب شادمانى و نشاط هواداران و دوست ‌داران پُر شمار فوتبال به ‌خصوص جوانان عزیز شد.

اینجانب از تک تک بازیکنان، کادر فنى و مسؤولان این دو باشگاه تشکر می‌کنم و موفقیت این دو تیم مردمى را در ادامه رقابت‌ها از خداوند متعال، مسئلت دارم»

دیدگاه‌ها  
sts
+1 #1 sts 1396-02-20 10:03
تیریک خشک و خالی واسه ما و حمایت همه جانبه و مالی واسه لنگی ها..... معلوم نیست تیمی که بالای ده میلیارد بدهی خارجی داره و تویک پرونده زوزه که محکوم شد فقط هشت میلیلارد بدهی داره اونوقت تو همون روز اول سه تا بازیکن میلیاردی میگیره (منشا. خلیل زاده و سعدناطق) و با تمام بازیکن های اصلی و گرانقیمت و کادرفنی خارجی هم تمدید کرد اونوقت افتخاری میگه اگه با همین بازیکنای تیم هم تمدید کنیم هنرکردیم...... خلاصه و مفید بگم و خواهشا هم چاپ کنید تنها دستاورد دولت فعلی قهرمانی و سروسامان دادن اوضاع تیم دوم پایتخت بود البته همراه با نابودی باشگاه استقلال و سپاهان و فراری دادن مدیرایی مث فتح الله زاده و ساکت و استخدام کارمندان سابق باشگاه دوم پایتخت بعنوان مدیران استقلال.
نقل قول کردن
هوادار استقلال
+1 #2 هوادار استقلال 1396-02-20 16:49
اینا همه شون دشمنان استقلال هستن و فقط سیاه بازی میکنند،جناب وزیر اعظم بجای تبریک این هییت مدیره بی عرضه لنگی رو پرت کن بیرون بذار تیم دست صاحبان اصلیش بیفته...کم زجر کشیدیم سالها از هرچی مدیر نالایق و خیانتکار؟؟انقدر هوادار استقلال اذیت نکنید یه جایی حساب تون صاف میشه بالاخره چون دنیا دار مکافاته...
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار