تمرین استقلال

تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که امید ابراهیمی با رفع مصدومیت در تمرین حاضر شد.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار با سپاهان آماده می‌کند،‌ از ساعت 12 امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی برنامه‌های تاکتیکی‌اش را مرور کرد.

* امید ابراهیمی هافبک استقلال که در دیدار مقابل پدیده نتوانست برای تیمش به میدان برود، در کمپ حجازی حاضر شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. حضور این بازیکن در تمرین نشان‌دهنده این است که ابراهیمی مشکلی برای دیدار با سپاهان نخواهد داشت.

* روزبه چشمی که بعد از اتفاقات حضورش در صبا نتوانست در نیم‌فصل دوم برای این تیم به میدان برود، مثل هفته‌های اخیر در تمرین امروز حاضر شد و علیرضا منصوریان برای دقایقی با وی گفت‌وگو کرد.

* پیش از شروع تمرین منصوریان جلسه آنالیز را برای شاگردانش در نظر گرفت و توصیه‌های لازم را به آنها انجام داد.

* در تمرین امروز علیرضا منصوریان در ابتدا برنامه‌های تهاجمی را برای تیمش در نظر گرفت و سپس شخصاً با مدافعان استقلال تمرین کرد.

* مهدی امیرآبادی کاپیتان سابق استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و مورد استقبال بازیکنان و کادر فنی این تیم قرار گرفت. وی بعد از دیدن ابراهیمی در کنار هافبک استقلال عکس یادگاری هم گرفت و ازدواج این بازیکن را به او تبریک گفت.جالب اینجا بود که مهدی امیر آبادی به دلیل کار شخصی که با منصوریان داشت با موتور یکی ازدوستانش در کمپ حاضر شد و تعداد اندکی از تماشاگران استقلال که با مجوز سرمربی استقلال به محل تمرین آمده بودن از دیدن وی تعجب کردند.امیر آبادی بعد از گفت و گوی چند دقیقه‌ای با منصوریان محل تمرین را ترک کرد.

* در پایان تمرین امروز قرار شد برای دو کودک با نام کیانا و نیکا جشن تولد گرفته شود و بازیکنان در کنار آنها عکس یادگاری بگیرند.. هر دو کودک استقلالی در تاریخ 16 اردیبهشت به دنیا آمدند که یکی از آنها متولد 1388 و دیگری متولد سال 94 است.

اخبار استقلال

دیدگاه‌ها  
هوادار استقلال
+1 #1 هوادار استقلال 1396-02-12 16:23
خسته نباشید به آبی پوشان پایتخت..سپاهان تیم خوب و تاکتیکی هست که فقط باید با پرسینگ شدید و مداوم از طرف هافبکهای استقلال و تخریب هافبکهایش بازی تک ضرب و پاسکاری گروهی شان را از کار انداخت..آنها توپ را به تمام نقاط زمین میبرند و از جناحین خوب اضافه میشوند.سپاهان شاید تنها تیمی در ایران باشد که بازیکنانش هیچ حرکت اضافه ای با توپ نمیکنند و کاملا در خدمت تیم هستند..مدافعان و هافبکهای کناری سپاهان نفوذی و خطرناک هستند و باید کاملا کناره ها را ببندیم..ضمن اینکه با داشتن نویدکیا در وسط میدان پاسهای عمقی و تودر پشت دفاع هم از قابلیت های دیگر سپاهان است.تیمی پرمهره و قدیمی در اصفهان که با آمدن کرانچار جون تازه ای گرفته است و حرفه ای تر از قبل بازی میکنند.نقاط ضعف سپاهان بیشتر در عمق دفاعش است البته در بازی رفت دیدیم که با سانتر خطرناک و سرضرب کاوه دفاع سپاهان متلاشی شد و برزای کار را تمام کرد.پس در ضربات آزاد و کرنرها هم میشود به آنها ضربه زد..انشالله که بچه های استقلال در این بازی با جدیت تمام و قلدر و محکم به زمین بازی بروند و با یک نتیجه خوب و دلچسب سپاهان را ببرند تا شروع نا امید کننده استقلال در اوایل این فصل با پایانی بسیار خوش و شیرین همراه باشد و هواداران در آخرین بازی استقلال در ورزشگاه آزادی شاد و سرخوش استادیوم را ترک کنند.."عشق است استقلال قهرمان"
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار