بازیکن الاهلی

بازیکن تیم الاهلی گفت:  ما برای بازی مقابل صد هزار هوادار استقلال آمادگی کامل داریم و شناخت کافی از استقلال کسب کرده ایم.

 

به گزارش استقلال نیوز، اورتون ریبیرو بازیکن الاهلی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال گفت: بازی در خانه حریف برگزار می‌شود و دیدار سختی خواهیم داشت اما تلاش می‌کنیم که پیروز شویم یا اینکه حداقل امتیاز را به دست آوریم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه شما فردا قرار است مقابل 100 هزار هوادار ایرانی بازی کنید، آیا پیش از این تجربه بازی در استادیوم مملو از هوادار را داشتید یا خیر، تاکید کرد: حریف بزرگتر ما در دیدار فردا تیم استقلال است که باید مقابل آنها بازی کنیم. طبیعی است که استقلال به بازی در ورزشگاه آزادی، آب و هوا و حضور هوادارانش عادت داشته باشد اما این فوتبال است و تماشاگر نیز جزیی از فوتبال به حساب می‌آید، فضایی که هواداران ایرانی برای تیم استقلال ایجاد خواهد کرد به این تیم کمک می‌کند اما ما هم به بازی در چنین ورزشگاه‌هایی عادت داریم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار