سید حسین حسینی

دروازه بان جوان استقلال گفت: برای من پر کردن جای خالی سید مهدی رحمتی بسیار سخت است اما تلاش میکنم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 

به گزارش استقلال نیوز، سید حسین حسینی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان اظهارداشت: خداراشکر که بازی خوبی را انجام دادیم و اولین بازی سال 96 را با پیروزی پشت سر گذاشتیم. در اولین بازی‌ام در سال 96 هم توانستم یک کلین‌شیت انجام بدهم.

وی در مورد اینکه می‌تواند جای رحمتی را در استقلال بگیرد، گفت: من که نباید بگویم می‌خواهم جای رحمتی را پر کنم اما می‌گویم بعد از مهدی رحمتی می‌خواهم دروازه استقلال را بیمه کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم، امیدوارم هواداران هم مثل همیشه حمایتم کنند.

حسینی در مورد اینکه شوت بختیار رحمانی را خیلی خوب گرفت، گفت: بله، با بختیار هم رفیق صمیمی هستم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه با پایان محرومیت رحمتی مقابل گسترش فولاد در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد یا خیر، گفت: من در مورد این مسائل نظر نمی‌دهم، هر وقت هم بیرون نشسته‌ام تلاشم را 2 برابر کرده‌ام و 8 بازی هم برای استقلال انجام داده‌ام، می‌خواهم بعد از رحمتی دروازه استقلال را بیمه کنم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار