سرمربی لوکوموتیو

سرمربی تیم لوکوموتیو تاشکن در نشت خبری پیش از بازی با استقلال گفت: از استقلال شناخت کافی داریم و می دانیم که بازیکنان ایرانی هوش بسیاری دارند.

 

به گزارش استقلال نیوز، آندره نیکوکلایف در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: خیلی خوشحالم که فردا بازی مهمی را مقابل استقلال داریم. همه تیمها شرایط یکسانی دارند. سعی می کنیم که برنده باشیم تا شانس زیادی برای صعود داشه باشیم.

وی در ادامه درباره حضور احتمال 100 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی افزود: همانطور که می دانید در ایران مردم خیلی فوتبال را دوست دارند. ایران فوتبالیست های خوبی دارد . می دانیم که تماشاگران زیادی می ایند. بار اول نیست که در ایران و تهران بازی می کنیم. آشناییت داریم. آماده جو ورزشگاه هستیم. تماشاچی های خوبی مثل تماشاچیان ایرانی داریم.

سرمربی لوکوموتیو درباره گرفتن اطلاعات از جپاروف خاطرنشان کرد: همانطور که می دانید این بازیکن در تیم ملی هست و با او در ارتباط بودم. ما یک تیم هستیم. اگر آنالیزی داشته باشیم به آنالیزور خودمان گوش می کنیم. با این حال برای جپاروف و استقلال آرزوی موفقیت می کنم.اطلاعاتی که از جپاروف گرفتیم کلی بود.

وی درباره سیستم بازی با استقلال بیان داشت: ما خودمان می دانیم که فوتبال ایران یک فوتبال قدرتی است. آنها درک و فهم و تیزهوشی خاصی دارند. استقلال را آنالیز کرده ایم و راه های نفوذ استقلال از جناحین و وسط را می بندیم تا نتیجه دلخواه را کسب کنیم.

سرمربی لوکوموتیو در پایان گفت: از میزبانی تیمهای ایرانی تشکر می کنم. به دنبال بازی زیبا و پاک و به دور از حواشی باشیم و هر تیمی که مستحق است به نتیجه لازم دست پیدا کند. ما هم مثل شما نوروز داریم و این سال را به شما و ملت ایران تبریک می گویم.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
+2 #1 Docii joon 1395-12-22 19:08
:o :o :o
نقل قول کردن
مسعود عشق اس اس
+1 #2 مسعود عشق اس اس 1395-12-22 21:49
معلومه که استقلال بزرگ برای همه آسیا شناخته شده است..
این بازی هم جنگ هافبکهاست و مطمینا امید ابراهیمی و نورافکن دمار از کمربند میانی حریف در میارند.کناره ها رو براحتی نمیتونید ببندید جناب نیکوکلایف..
خلاقیت و هوش زیاد عامل مهمی هست و گاهی از تاکتیک و سیستم هم بالاتره که ما از اونها برتریم..
به امید یک بازی زیبا و جوانمردانه و برد استقلال بزرگ و قهرمان
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار