علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با لوکوموتیو گفت: ما هفته های سختی را تحمل کرده ایم و به خوبی میدانم اتحاد کاملی در بین مدیرت و تیم فنی وجود ندارد.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با لوکوموتیو اظهار داشت: به تیم لوکوموتیو تاشکند خوشامد می گویم. امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم. ان شالله فردا بازی خوبی را برای هوادارانمان ارائه دهیم. از هواداران خواهش می کنم مانند بازی با السد که ما را تنها نگذاشتند و یار دوازدهم بودند طبق قرارمان، فردا ساعت 19 به ورزشگاه آزادی بیایند.

وی در ادامه افزود: نه فقط برای ما بلکه امیدوارم فردا و پس فردا روز خوبی برای فوتبال ایران باشد. به عنوان هوادار کوچک دو خواهش دارم از آوردن لیزر خودداری کنند چون امکان دارد محروم شویم. همچنین چون نزدیک پایان سال هستیم از آوردن مواد محترقه که ایجاد تنش می کند خودداری کنند. چون آتش نشانان در ساختمان پلاسکو جان فشانی کردند آنها را خسته تر نکنیم و کاری کنیم تا چهارشنبه آخر سال در کنار خانواده خود آرامش داشته باشند.

سرمربی استقلال درباره آنالیزش از لوکوموتیو اذعان داشت: از شروع لیگ تمام بازی های این تیم را داریم. بازی با التعاون را دیدم. آنها مقابل الاهلی خوب ظاهر شدند. آنها لیگ را دیرتر از ما آغاز کردند. چند بازیکن ملی پوش دارند و یکی از قدیمی های ازبکستان یعنی تیمور کاپادزه آنجا هست. جپاروف هم با همین تیم فصل قبل قهرمان شد. آنها تیم بادیسیپلینی هستند. برای بازی فردا آماده هستیم. هم از لحاظ فیزیکی و هم از بابت چالش های قبل و بعد از بازی با سایپا بچه ها را آماده کردیم.

وی درباره حضور افتخاری در تمرینات استقلال خاطرنشان کرد: نمی خواهم شرایط کنفرانس را به سمت چالش ها و اتفاقات روز گذشته ببرم. ما خیلی سخت مسیرمان را جلو می رویم. تیمهای لیگ برتری با این مشکلات دست و پنجه نرم می کنند. جوانان ما نیاز به حمایت دارند. مدیرعامل ما حمایت کرد اما جبهه واحدی را نمی بینم. تیم لجستیک و مدیریت ما باید جبهه واحد داشته باشد. فارغ از مسائل مالی فشارهایی داریم که مجال صحبت در آن اینجا نیست و اینقدر آماتور است که واردش نمی شوم. سمت راست تیم ما پرچم ایران و سمت چپ پرچم باشگاه است و باید برای هر دو بجنگیم. دوران سختی را می گذاریم. این دوران به مراتب سخت تر از نفت برای من بوده است. هواداران هم گناهی ندارند. مهدی رحمتی نماینده بچه ها در اینجا است. آنها برای سربلندی هواداران و پرچم ایران تلاش می کنند. هم قسم شدیم با چالش ها مبارزه می کنیم. یک لحظه غافل شویم جلوی پای خود را هم نمی بینیم. باید همدل باشیم چون بازی مهمی داریم. تا الان بازیکنان دریافتی  نداشتند و روی دریافتی رحمتی و حیدری زوم کرده اند. کادر فنی و بازیکنان بین 30 تا 40دصد کلا گرفته اند.

منصوریان در ادامه افزود: منابع حمایتی این چالش ها را به وجود آوردند. من در چند سال بازیکن بودم. باید اعتبار خودمان و هوادار را نگه داریم و مقابل چالش ها دیوار درست کنیم. در گروه ما صدرنشین وجود ندارد و با آوراژ گل اول هستیم. ما التعاون را بردیم. به الاهلی باختیم. التعاون لوکوموتیو را برد و الاهلی هم به لوکوموتیو باخت. امیدوارم فردا سربلند بیرون بیاییم. 

سرمربی استقلال درباره نبودن کاوه رضایی در اردوی استقلال تصریح کرد: همه بازیکنان در اردو هستند. قبل از آمدنم جلسه داشتیم و همه بودند. متفق القول به نقطه مشترکی رسیدیم. خدا را شکر مگویان هم سلامتی اش را بدست آورده است و او را به 18 نفر اضافه می کنیم. دستمان خالی نیست. برای بازی فردا محروم و مصدوم برای دیدار با لوکوموتیو نداریم.

وی درباره دیده نشدن بازی های تیمهای ایرانی توسط کی روش گفت: من نمی توانم انتقاد داشته باشم. او سرمربی تیم ملی است و اعضای کادر فنی هم هستند. تمام بازی ها را آنالیز کرده اند. نه چشم دارند. من از این موضوع اطلاع دارم. فضای انتقاد وجود ندارد. همیشه نباید همزمان سرمربی هیمشه همه جا باشد. یک سری را خودش رصد می کند و یک سری را اعضای کادر فنی. تکنولوژی فوتبال بالا رفته است. کی روش گروعه فعالی دارد.

علیرضا منصوریان

سرمربی استقلال درباره اینکه این بازی فینال زودهنگام است یا خیر بیان داشت: چون 4 هفته مانده نمی توان گفت فینال زودرس است اما سه امتیاز این بازی خیلی مهم است. این گروه، گروه دشواری است. پیش بینی صعود در این گروه سخت است. بعد از هفته چهارم می توان گفت چه تیمهایی شانس صعود دارند. امیدوارم شانس صعود بیشتری داشته باشم. از همه ممنون هستم. می خواهیم از اعتبار خودمان و استقلال دفاع کنیم. 

علیرضا منصوریان در پایان گفت: ما اولین تیمی هستیم که میزبانی می کنیم خواهش می کنم از فدراسیون و امور بین الملل که دیگر عمان میزبان ما نباشد و از بین ازبکستان، تاجیسکتان و ترکمنتسان باشد. چرا که خرداد ماه هوای عمان خیلی گرم است. عمان به عربستان نزدیک است و چهار هزار نفر می آید. اگر در سه کشوری که گفتم باشد ببینیم بازهم می توانند با ماشین بیایند یا خیر.

دیدگاه‌ها  
Docii joon
+1 #1 Docii joon 1395-12-22 19:01
خدا لعنت کنه زمانی و افتخاری و بقیه اعضای هیات مدیره رو
خدا نیامرزتشون
نقل قول کردن
Docii joon
+1 #2 Docii joon 1395-12-22 19:02
داش علی ایشالله فردا سربلند بیای برا مصاحبه
نقل قول کردن
هوادار استقلال
0 #3 هوادار استقلال 1395-12-22 21:42
داش علی خسته نباشی خدا قوت..بنظر من باید بازی فردا تو استادیوم آزادی طبقه دومش رایگان اعلام میشد تا ورزشگاه یکدست آبی پوش باشد.داش علی و عمو نصی باید این خواسته رو از اون جناب افتخاری بی خیال داشته باشند..اگر بازی لنگ پولیس بود کل ورودی ورزشگاه رایگان میشد.این بازی ملی هست جناب مدیرعامل یادت باشه..اما در مورد بازی انشالله که بچه های استقلال یک بازی مطمین و بدون نقص انجام بدهند.توی اینجور بازیها باید حواس بچه ها شیش دنگ جمع جمع باشه چون جای اشتباه و تاخیر و بی خیالی نیست.کوچکترین اشتباه فردی یا بی نظمی تاکتیکی منجر به گل خوردن میشه..هیچ بازیکنی نباید سلیقه ای و برای خودش بازی کند.همه باید گوش به فرمان کادر فنی باشند و فقط برای موفقیت تیم به توپ ضربه بزنند..باید حریف رو از همون ابتدای بازی با فشار هواداران پرس کرد و عقب راند.مهاجمان و گلزنان استقلال باید از فرصتهای بدست آمده جلوی دروازه حریف یا پشت محوطه نهایت بهره رو ببرند و ضربه کاری وارد کنند.وسط زمین رو باید حتما با جنگهای تن به تن ازشون بگیریم تا بازیسازی نکنند.فکر کنم دیگه ازبکها هم فهمیدند که کانالهای کناری استقلال چقدر قدرتمند و خطرناکند برای همین احتمال داره چپ و راست استقلال ببندند.باید توی عمق حریف حمله کرد و ضربات ایستگاهی هم حربه قدرتمند استقلاله برای رسیدن به گل میباشد..اگر گل اول زدیم باید تو زمین حریف حضور مداوم داشته باشیم تا نتونند نفوذ کنند و جلو بیان..ضمنا اینکه استرس و هول کردن هم ممنوع هست و باید با اعتماد بنفس بالا و غیر کاذب راهی این میدان حساس بشویم..انشالله که بچه های استقلال با یک بازی حرفه ای هجومی محکم و غیرتی لوکوموتیو ببرن و صدر نشینی رو تو تهران مسجل کنیم..هواداران عزیز تهرانی هم نباید استقلال تنها بگذارند چون حضور تک تک شون قوت قلبی برای پرافتخارترین و پرطرفدارترین تیم ایران است..فردا باید قدرت اصلی استقلال به رخ آسیایی ها بکشیم و غرش شیرهای آبی باید آسیا رو به لرزه در بیاورد.یک ورزشگاه آبی ازبکها رو به وحشت خواهد انداخت..انشالله که بازی رو میبریم و همه هواردان فردا عیدی خوبی میگیرن و جشن و شادی قبل از سال نو برگزار بکنیم..عشق است استقلال
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار