6c584ed9 3741 48ff 85fa d6c782998d7d

 پیشکسوت استقلال معتقد است راه استقلال برای قهرمانی بسیار سخت است اما بازهم استقلال شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد.

 

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بازی دو تیم استقلال تهران و اهواز در ورزشگاه آزادی، اظها‌ر کرد: استقلال بازی خوبی را انجام نداد و در نتیجه‌ مقابل تیم شانزدهم جدول به تساوی رسید. دلیل این اتفاق می‌تواند مسائل فنی و بدنسازی باشد. تیم‌ها چند هفته‌ای را به دلیل بازی‌های انتخابی المپیک در تعطیلات بودند و همین موضوع باعث می‌شود در کیفیت آنها تاثیر بگذارد.

او درباره ادامه لیگ برتر و جایگاه استقلال نیز خاطر‌ نشان کرد: مطمئن هستم که استقلال از سه تیم بالای جدول پایین‌تر نمی‌آید و امسال سهمیه آسیایی را می‌گیرد، اما برای قهرمان شدن راه سختی را پیش‌رو دارد.

پیشکسوت استقلال با بیان این که پر‌سپولیس بهترین بازی‌های لیگ را ارائه می‌دهد، افزود: ذوب آهن هم تیم خوبی است و این دو تیم در کنار استقلال تهران و خوزستان برای قهرمانی تلاش می‌کنند و ر‌قا‌بت سختی را هم خواهند داشت.

او ا‌دا‌مه‌ داد: استقلال نقاط ضعفی دارد که باید آنها را برطرف کند. البته جذب بازیکن در نیم فصل دوم کار سختی است و هیچ باشگاهی نمی‌تواند بیش از یک یا دو بازیکن را جذب کند. البته بازیکنان استقلال خوب هستند و تا اینجای کار هم موفق عمل کرده‌اند.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار