سرمربی السد قطر

سرمربی السد قطر گفت: ما برای شکست استقلال به تهران آمده ایم و راهی که دنبال می کنیم برگشتی نخواهد داشت.

 

 

به گزارش استقلال نیوز، اوسوالدو فریرا در گفت و گو با کاپ،درباره حضور السد در ایران اظهار داشت:برای بار اول است که به ایران می آیم.همین الان که آمدم متوجه شدم چقدر ایرانی ها فوتبال را دوست دارند.جمعی از ایرانیان به فرودگاه آمده اند تا ژاوی را ببینند و همچنین با بازیکن ایرانی شان عکس بگیرند.

وی درباره بازی با استقلال و آشنایی اش از این تیم گفت:بازی های لیگ ستارگان قطر بسیار فشرده است اما من سعی کردم به همراه دستیارانم که همگی پرتغالی هستند کمی استقلال را آنالیز کنیم.ما استقلال را می شناسیم.این بازی برای هر دو تیم دشوار است.ما فرصتی به نام بازی برگشت نداریم و این کار را سخت می کند. استقلال را می شناسم و بازی های اخیر این تیم را دیده ام، بازی هایی که در چند هفته اخیر این تیم انجام داده، نگاه ما را به استقلال تغییر داد.

سرمربی السد درباره اینکه آیا ورزشگاه آزادی را می شناسد یا نه به کاپ اظهار داشت:حضور در آزادی را تجربه نکرده  ام اما عکس و فیلم هایی از این ورزشگاه را دیده ام.می دانم در مسابقات حساس تماشاگران زیادی در آنجا حاضر می شوند.می دانم سه شنبه هم تماشاگران زیادی به آزادی می روند.هر چند این مساله اهمیت ندارد چون بازیکنان باتجربه ای داریم.

وی ادامه داد:من بازی تیم ملی قطر با ایران در این ورزشگاه را دیدم.تیم کشور شما به سختی توانست از سد قطر عبور کند.

سرمربی السد درباره حضور ژاوی در این تیم بیان داشت:ژاوی بازیکن بزرگی است با این وجود او همه تیم ما نیست و نفرات مهم دیگری هم داریم.به طور حتم روی توانایی او در بازی با استقلال حساب ویژه ای باز کرده ایم.

وی درباره انتقاد تماشاگران السد به عملکرد این تیم به کاپ گفت:فوتبال در حوزه خلیج فارس بسیار متفاوت است.اینجا مردم فقط نتیجه را می بینند.تیم ما 55 گل زده و فقط 18 گل دریافت کرده و در رده دوم است اما پس از تساوی مقابل الشحانیه فشار زیادی به ما وارد شد.دیدیم که حتی برخی در ورزشگاه پول هم نشان دادند و این کار درستی نبود.اما ما حمایت کامل باشگاه را پشت سرخودمان می بینیم و از هیچ چیزی نگران نیستیم.

فریرا در پایان درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی اظهار داشت:بازی بسیار دشوار است.اما ما استقلال را می بریم چون از حریف شناخت داریم.هدف ما صعود به مرحله گروهی است.

دیدگاه‌ها  
شیری
0 #1 شیری 1395-11-17 23:19
:lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن
Ali
0 #2 Ali 1395-11-18 12:26
تازه از پرواز پیاده شدی هنوز گرمی
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار