زمانی

عضو هیات مدیره استقلال گفت: رضا افتخاری احساس میکرد مشکل محرومیت حل شود و بابت همین از هواداران عذرخواهی نکرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با جدایی تیموریان و جپاروف اظهار داشت: ما انتظار داشتیم تشکیلات عظیم بین المللی یکسری موارد را با توجه به محدودیت انتقال پول در نظر بگیرد اما متاسفانه اینطور نشد. به هر حال بازیکنان جدیدی را جذب کرده بودیم که نمی توانستند بازی کنند و مجبور شدند که به تیم های دیگر بروند.

وی درباره نشست پیش روی هیات مدیره افزود: ما در اوایل هفته آینده نشست فوق العاده ای را با هیات مدیره خواهیم داشت. دستور جلسه هم رسیدگی به همین ماجرای محرومیت از نقل و انتقالات است.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که احتمال برکناری افتخاری وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: فعلا نمی توانم خودم چیزی بگویم و در این باره در جلسه هیات مدیره تصمیم گیری خواهد شد. باشگاه استقلال باشگاه بزرگی است و نباید این اتفاق رخ می داد. شاید افتخاری امیدوار بوده که این موضوع حل شود و به همین دلیل معذرت خواهی نکرده است. 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجازه بدهید که جلسه برگزار شود. بعد از جلسه از هواداران و جامعه ورزش کشور دلجویی خواهیم کرد. باید مشخص شود که کوتاهی چه کسی بوده که چنین اتفاقی افتاده است. 

زمانی در پایان گفت: فعلا تمام تمرکزمان روی بازی با السد است. اعضای هیات مدیره هم قرار است به استادیوم بروند. ما برای برد در این بازی پاداش ویژه ای در نظر می گیریم.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار