حسن زمانی

عضو حاشیه ساز هیات مدیره استقلال گفت: ما امیدواریم فیفا برای شکایت پروپجیچ محرومتی در نظر نگیرد!

 

به گزارش استقلال نیوز، حسن زمانی در گفت و گو کاپ در رابطه با برتری استقلال مقابل ماشین سازی اظهار داشت: بابت نتیجه ای که دیروز استقلال گرفت، خیلی خوشحالم. البته من پیش بینی چنین روزهایی را می کردم و به خاطر همین هیات مدیره از کادرفنی حمایت کرد و پای منصوریان ایستاد. خدا را شکر که استقلال بازیهایش را می برد. دیروز هم تیم در شرایط سختی به میدان رفت اما به خوبی توانست از پس کار بربیاید و با دست پر به تهران بازگشت. 

وی افزود: استقلال روی ریل موفقیت قرار گرفته و امیدواریم که در بازی روز سه شنبه مقابل السد قطر نیز شاهد چنین نمایشی از سوی تیم منصوریان باشیم. آن مسابقه برای ما خیلی مهم است که بتوانیم مقابل السد قطر پیروز شویم و به لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به این سوال که وضعیت 3 بازیکن بلاتکلیف این تیم با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی چه می شود، تصریح کرد: منتظر هستیم تا امروز نقل و انتقالات به پایان برسد و ببینیم که بعد از آن می شود این بازیکنان را به عنوان یار آزاد جذب کنیم یا خیر. البته با توجه به نیروی جوانی که به تیم ما تزریق شده، نگرانی از بابت کمبود نفرات نداریم اما به هر حال ضربه بزرگی به استقلال وارد شده و ما روی این بازیکنان حساب باز کرده بودیم. 

زمانی در ادامه بیان داشت: آخرین صحبتی که با مدیریت باشگاه داشتم، قرار است این بازیکنان قرارداد خود را فسخ نکرده و در اختیار استقلال باقی بمانند. ما امیدواریم بتوانیم از این 3 بازیکن در اولین فرصت استفاده کنیم. 

وی درباره اینکه گفته بود با مقصران این ماجرا برخورد می شود، گفت: هنوز هم روی حرفمان هستیم. بعد از روشن شدن تکلیف این ماجرا جلسه ای را برگزار می کنیم و با تمام کسانی که کم کاری کرده یا مقصر بوده اند، برخورد لازم خواهد شد.

عضو هیات مدیره استقلال در واکنش به اینکه شکایت پروپیچ، مهاجم کروات نیز خطر جدیدی را برای استقلال به وجود آورده، بیان داشت: بله، من هم این موضوع را شنیده ام. واقعا خیلی اشتباه بوده که در ابتدای فصل نفراتی مثل عادل شیحی و پروپیچ به شکل عجیبی در لیست مازاد قرار گرفته اند، با اینکه قرارداد داشتند. فکر می کنم مدیریت غلطی انجام شده چون این 2 بازیکن کیفیت بهتری هم از سایرین داشتند و حالا این موضوع گریبان ما را گرفته است. البته درباره پروپیچ هنوز موضوع جدیدی به ما اعلام نشده است. فکر نمی کنم فعلا خطری ما را تهدید کند. 

زمانی در ادامه بیان داشت: باید بحث بین المللی را جدی تر بگیریم. این پرونده ها تجربه ای برای ما بود تا در آینده چنین اتفاقاتی نیفتد. هیات مدیره از این پس بیشتر به این مسائل ورود می کند و اجازه نمی دهد که محرومیتی برای استقلال در نظر گرفته شود. 

وی در واکنش به اخباری مبنی بر قطعی شدن تغییرات در مدیریت باشگاه استقلال و کنار رفتن افتخاری گفت: اینها فقط گمانه زنی برخی از رسانه هاست و هیچ موضوع خاصی مطرح نشده است. ما باید بازیهای حساس پیش رو را پشت سر بگذاریم و سپس تصمیم گیری می کنیم. البته قطعا نظر وزیر ورزش برای ما مهم و محترم است اما چیزی به هیات مدیره تا این لحظه اعلام نشده است.

 

دیدگاه‌ها  
Docii joon
0 #1 Docii joon 1395-11-15 02:24
بمیری ایشالله
قیافه ت به هر چی می خوره غیر از فوتبالی بودن
نقل قول کردن
داریوش
+1 #2 داریوش 1395-11-16 05:50
ادم یادت کارتون گالیور میندازه این اقا که کلا میدونستن یه بار نشد بگه من نمیدونستم بابا تو که میدونستی چطور گذاشتی چنین گندی تو باشگاه زده شه .البته کلا همه مدیرای ورزشی ما همه میدونستن هستن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار