mmmmm2

سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با صبا گفت: با حمایت هواداران به عنوان یار دوازدهم از این مرحله حذفی بالا می رویم؛ در بازی فردا یک بازیکن جدید را در دفاع راست امتحان می کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی سختی است چون این بازی در جام حذفی انجام می شود. تیم ما هم به لحاظ روحی و هم بدنی آماده کامل این بازی است. انشاالله با حمایت همه جانبه هواداران به عنوان یار دوازدهم که قطعا ما را در استادیوم تنها نمی گذارند بیایند و یک فضای خوب و مثبتی از خود به جای بگذارند و همانطور که همیشه هستند فردا هم ما را حمایت کنند و یک مرحله در جام حذفی بالا برویم. 

وی افزود: دوسال گذشته که در نفت بودیم چمن تمرین فوق العاده خوب بود اما چمن بازی در تختی فوق العاده بد بود. امسال کاملا برعکس شد. زمین مسابقه در آزادی فوق العاده خوب است و زمین تمرین ما در کمپ زمینی نیست که وقتی من در کنار زمین باشم نگران مصدومیت بازیکن نباشم. کمپ ما زمینی نیست که بخواهیم در آن کار تاکتیکی انجام دهیم. برای شان استقلال بسیار بد است که یک زمین ثابت و خوب نداریم. اولین خواسته ما بعد از امضای قرارداد من یکی چمن خوب و یکی توپ است. دو، سه روز پیش در زمین تمرین چاله ای بود که کاوه رضایی ضربه به توپ می خواست بزند آسیب دید. این موضوع برای من خیلی جای گله دارد. زمین شماره دو را شریکی با پرسپولیس تمرین می کنیم. اگر ما زمین شماره دو آزادی را نداشته باشیم اصلا جایی برای تمرین کردن نداریم. در هر صورت ما جام حذفی را پیش رو داریم و پلی آف داریم. 

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: من اولین روزی که قرارداد را بستم دنبال یاردوازدهم بودم. تمام مجموعه ای که در گذشته این افتخار را داشتند که در باشگاه استقلال خدمت کردند به چیزی که ما احتیاج داریم سکوت و آرامش است. کسی در استقلال مسئولیتی دارد به خاطر لیاقتش است. هرکسی به اندازه خودش زمان داشته که در این مسیر رو به رشد استقلال کمک کرده است. چیزی که الان به من کمک می کند و به مجموعه سکوت، آرامش و اتحاد است که من این را به واقع در هواداران می بینم. اما این روزها وحدت و همدلی را نمی بینم. هر کسی که تا الان زحمت کشید باید از او تشکر کرد. من تنها خواهشم حمایت و آرامش است. اگر حمایت نیست حداقل آرامش باشد. امروز دومین سالگرد غلامحسین مظلومی بود. منصورخان و همین طور کسانی که در پرسپولیس بودند و امروز نیستند. 

وی درباره اینکه برای تجلیل از منصور پورحیدری فردا چه برنامه هایی انجام می شود گفت: پورحیدری در استقلال پیراهن دو بر تن می کرد و دو قهرمانی دارد. ایده من بود که این دو عدد 2 را در کنار یکدیگر بگذاریم و هواداران در دقیقه 22 به یاد پورحیدری بایستند و یاد او را گرامی بدارند. از علی پورحیدری و شجاعی نهایت تشکر را دارم زیرا ما قرار بود مشکی بپوشیم اما آنها گفتند منصورخان استقلال آبی را دوست داشته است. پیش از شروع بازی پیراهنی با نام منصورخان می پوشیم اما در جریان بازی با لباس آبی هستیم.

سرمربی استقلال درباره وضعیت پیوستن سجاد شهباززاده به جمع آبی پوشان بیان داشت: من در هیات مدیره گفتم اگر سجاد خواست برگردد، به او نیاز داریم. اما او گفت نیاز به تمرکز دارد. فعلا  پرونده او بسته است تا او با باشگاه ترکیه ای ادامه دهد و دوباره اعلام نظر کند. در حال حاضر برای نیم فصل هیچ خریدی نداریم  زیرا بازیکن جدید نیاز به زمان دارد. اگر نیاز به خرید باشد اعلام خواهیم کرد.

وی درباره مشکل آبی پوشان در جناح راست گفت:برای ما ساختار مهم است و اگر ساختار ایجاد شود، در ادامه فصل مشکل نخواهیم داشت. در بازی روز آینده نیز یک بازیکن جدید را در دفاع راست امتحان می کنیم. دوست دارم شکلی که دو سال پیش در نفت داشتیم را ایجاد کنیم. می خواهیم این ساختار را بی تغییر رو به جلو ببریم.

منصوریان درباره لیست ورود و خروج تیم اظهار داشت: بازیکنان بسیار خوبی در تیم داریم. نفراتی مانند آرش افشین در حال خوب کار کردن هستند و به نظرم اگر بر روی داشته های تیم وقت بگذاریم، کافی است. اگر خرید نداشته باشیم قطعا خروجی نخواهیم داشت.

 

کاپ

دیدگاه‌ها  
Mohsen
0 #1 Mohsen 1395-08-27 19:44
پس خیلی بعیده نیم فصل سجاد رو جذب کنن. هر چند دیگه خیلی ناز می کنه.
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار