5e270332 8a3b 46c0 9ccf 4cfcbcdb76cf

تمرین امروز صبح استقلال در حالی برگزار شد که خسرو حیدری و وریا غفوری به دلیل سرماخوردگی در تمرین شرکت نکردند.

به گزارش استقلال نیوز آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به اهواز ظهر امروز (چهارشنبه) در زمین شماره دوی ورزشگاه آزادی و بدون حضور خبرنگاران و تماشاگران برگزار شد.

* علیرضا منصوریان پیش از آغاز تمرین، جلسه 10 دقیقه‌ای را در اواسط تمرین با بازیکنان برگزار کرد و تاکتیک‌های گلزنی را برای آنها توضیح داد.

* دویدن سریع میان موانع و کارهای سرعتی بخش اول تمرین استقلالی‌ها بود. پاسکاری ترکیبی در قالب فوتبال تهاجمی آیتم‌هایی بود که بازیکنان پشت سر گذاشتند. آیتم بعدی فوتبال درون تیمی بخش اصلی تمرین آبی‌پوشان بود که با جدیت خاصی از سوی آنها اجرا شد. این بخش تمرین تحت نظارت منصوریان برگزار شد و سرمربی استقلال نکات مورد نظر را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* خسرو حیدری با وجود اینکه در تمرینات روزهای گذشته بدون مشکل تمرین کرده بود، به علت مصدومیت و با تشخیص پزشکان نمی‌تواند مقابل فولاد به میدان برود. این در حالی است که وریا غفوری دیگر بازیکنی که توانایی بازی در سمت راست استقلال را دارد هم نمی‌تواند برابر فولاد به میدان برود. او در یکی دو روز گذشته تنها تمرینات کششی انجام داده بود و امروز در محل تمرین بود و پس از صحبت با پزشکان تمرین را ترک کرد.

* بازیکنان پس از پایان تمرین خودشان را برای صرف نهار و رفتن به فرودگاه آماده کردند. استقلالی‌ها با پرواز ساعت 16:55 به اهواز سفر خواهند کرد.

 دیدار فولادخوزستان و استقلال در چارچوب هفته دهم لیگ برتر ساعت 18 در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

تسنیم

دیدگاه‌ها  
shayan
0 #1 shayan 1395-08-05 15:10
چرا نگرانی؟اگه قرار باشه 11تا بازیکن اصلی همیشه باشن که پس چرا این همه بازیکن میگیریم؟11 تا بسه دیگه!!اتفاقا فرصت خوبیه برای کسایی که پشت خط موندن، مثل برزای،یزدانی،حق دوست،محسن کریمی،مگویان،افشین
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار