Amoo nassi

نصرالله عبدالهی سرپرست باشگاه استقلال در مورد اتفاقات تمرین امروز استقلال و حاشیه سازی یکی از لیدرها گفت:لیدر باید جایگاه خودش را بداند

به گزارش استقلال نیوز نصرالله عبداللهی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره استعفای محمود گودرزی از وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دلیل استعفای ایشان را نمی‌دانم. کمبود بودجه بوده یا هر چیزی دیگری، واقعاً دلیل استعفای آقای گودرزی را متوجه نشدم. به عقیده من ایشان نسبت به وزاری قبلی بد کار نکرد.

وی در واکنش به انتقاداتی که کارشناسان به عملکرد سه ساله وزیر ورزش داشته و حتی هواداران استقلال هم از رفتن او خوشحال شدند، گفت: هر کسی منتقدی دارد. هواداران استقلال هم نظرات‌شان را گفتند و من هم نظرم این است که او بد کار نکرد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در خصوص درگیری یکی از لیدرهای استقلال با محسن خدایی، مدیراجرایی باشگاه گفت: کار این لیدر اشتباه بود. ما با او صحبت کردیم و پس از معذرت‌خواهی قضیه فیصله پیدا کرد.

عبداللهی در پاسخ به این پرسش که آیا با یک عذرخواهی همه چیز پایان یافته و قرار نیست برخوردی صورت بگیرد، تصریح کرد: وقتی لیدر اعتراف می‌کند که اشتباه کرده، چه کار باید بکنیم؟ او را اعدام کنیم؟ البته منشاء این درگیری جریاناتی بود که از قبل وجود داشت. قطعاً در جلسه‌ای با لیدرها صحبت می‌کنیم که حد و حدود خود را بدانند. این برای اولین بار است که چنین اتفاقی می‌افتد و باید موضوع همین جا به اتمام برسد.

دیدگاه‌ها  
saha
0 #1 saha 1395-07-28 20:07
کل استقلالیا از رفتن لنگی ترین وزیر خوشحالن و مطمئنم از ته دل عمو نصی هم خوشحاله
نقل قول کردن
saha
0 #2 saha 1395-07-28 20:08
همه تاجیا خوشحالن و البته بگم که اینم سیاست دولته که الان وزیر لنگی رو عوض کردن
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار