Ali mansoorian 3

علی منصوریان با تمجید از حمایت هواداران استقلال گفت:تشویق ایسلندی هواداران استقلال مرا میخکوب کرد

به گزارش استقلال نیوز به نقل از سایت باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان با اشاره به درگذشت مادربزرگ سیدمهدی رحمتی گفت: جا دارد به رحمتی عزیز، بابت از دست دادن مادر بزرگش تسلیت بگویم. از خداوند بزرگ می‌خواهم روح این عزیز از دست رفته را در آرامش قرار دهد و به بازماندگان نیز صبر عنایت کند. سید مهدی مجموعه استقلال را در غم خود شریک بداند. 

وی با تمجید از عملکرد سیدمجید حسینی مدافع جوان تیمش تصریح کرد: او بازیکن بسیار خوب و آینده ‌داری است و از حضور او در استقلال خوشحالم. حسینی می‌تواند تا سال‌ها، خط دفاع استقلال را کمک کند. به همین دلیل، قصد داریم هفته آینده کارهای تمدید قرارداد این بازیکن را به مدت 4 سال دیگر انجام دهیم. 

سرمربی استقلال با اشاره به حضور تماشاگران در دیدار مقابل ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: می خواهم یک نکته را بگویم و تشکر ویژه‌ای داشته باشم از هواداران عزیز استقلال. تشویق‌ها به سبک ایسلندی که برای اولین بار در ایران توسط هواداران استقلال در ورزشگاه انجام شد، بسیار هیجان انگیز بود و مرا میخکوب کرد. از هواداران عزیزمان می‌خواهم با هماهنگی لیدرها، این نوع تشویق به صورت همزمان در همه ورزشگاه انجام شود تا روحیه بازیکنان چند برابر شود. در جریان دیدار با ذوب‌آهن وقتی تشویق ایسلندی انجام شد، همه بازیکنان و کادر فنی به هیجان آمدند و فضای حمایتی بسیار خوبی به وجود آمد. به هواداران خوب‌مان بابت انجام این کار زیبا تبریک می‌گویم. آنها این کار را برای اولین بار در ایران انجام دادند امیدوارم به صورت هماهنگ و همه جانبه، ادامه یابد.

دیدگاه‌ها  
Undertaker44
0 #1 Undertaker44 1395-07-01 21:16
قدر زر زرگر شناسد,قدر گوهر گوهری!!!!
نقل قول کردن
نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار