tofighiii

پندار توفیقی عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد:خبر کسر امتیاز از استقلال به هیچ وجه حقیقت ندارد و فیفا تاریخ جدیدی را برای رفع مشکل هلمکه تعیین کرده است

به گزارش استقلال نیوز سیدپندار توفیقی در گفت وگوبا کاپ، درباره خطر کسر امتیاز از استقلال بابت شکایت هنریکه هلمکه از آبی پوشان اظهار داشت: شکایت صورت گرفته در کمیته حل اختلاف فیفا در حال بررسی است. کمیته حل اختلاف تاریخ 22 آگوست را به عنوان مهلت پرداخت بدهی هنریکه به ما ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه استقلال مستندات خود را به فیفا ارایه کرده است. پرونده به کمیته انضباطی فیفا ارجاع خواهد داد و  مجددا توسط همین کمیته به باشگاه استقلال مهلت پرداخت تعیین خواهد شد. 

دبیر هیات مدیره استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: هواداران استقلال نگران نباشند باشگاه استقلال تمام تلاش خود همچون دو سال گذشته در پرونده هایی که پیش از این وجود داشته و حل شده است را انجام خواهد داد تا هیچ امتیازی از استقلال کسر نشود. 

توفیقی در پایان گفت: هواداران آگاه باشند که کمیته حل اختلاف در فیفا مجری کسر امتیاز یا تنبیهات انضباطی نیست.بنابراین بحث کسر امتیاز صحت ندارد.

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار