باشگاه استقلال(تاج)

در مجمع‌عمومی عادی به طور فوق‌العاده شرکت باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال(تاج) ایران (سهامی عام) که بعدازظهر امروز برگزار شد، اعضای جدید حقوقی هیئت‌مدیره این باشگاه انتخاب شدند.

            

به گزارش استقلال نیوز، به نقل از روابط‌عمومی، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، این مجمع با حضور ۸۵.۰۱ درصد سهام‌داران در محل سالن همایش‌های ستاد گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس و به ریاست مرتضی رحیمیان سرای، مدیر امور مجامع و سهام این گروه، برگزار شد. 

  

در این مجمع که محمدحسن فامیلی نماینده پتروشیمی بندر امام به‌عنوان ناظر اول، هادی تقی‌زاده نماینده پتروشیمی پارس ناظر دوم و فرشید سمیعی، مدیرعامل باشگاه استقلال هم به‌عنوان منشی جلسه مجمع انتخاب شده بودند، شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، شرکت پتروشیمی بندر امام، شرکت پتروشیمی بوعلی سینا، شرکت پتروشیمی پارس و شرکت پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان اعضای حقوقی جدید این باشگاه با رأی سهام‌داران انتخاب شدند و نمایندگان سهام‌داران جدید تا دو هفته آینده اعلام خواهند شد.

در این جلسه و در پاسخ به سؤال یکی از اعضای مجمع درباره تغییر نام باشگاه استقلال ایران، تأکید شد که قطعاً نام استقلال برای این باشگاه حتماً باقی می‌ماند و درباره پسوند آن طی مراحلی و در مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری خواهد شد.

در این مجمع که به‌صورت آنلاین از سامانه «دیما» هم پخش می‌شد، هیوا ظفری نماینده شرکت فرابورس بورس و یوسف رضا سرافراز به‌عنوان نماینده سازمان حسابرسی در جلسه مجمع حضور داشتند. 

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج)

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 


مطالب مرتبط:

پنجره نقل‌و انتقالاتی باشگاه استقلال باز شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار