حمیدرضا رجبی

مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان گفت: امیدوار هستیم بتوانیم امتیازات کامل را کسب کرده و یک فوتبال زیبا را ارائه بدهیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، حمیدرضا رجبی مربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل گهر سیرجان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

         

* بازی با گل گهر؟

در مورد بازی فردا می‌توانم بگویم که دیدار دشواری را مقابل گل‌گهر در پیش داریم، چون این تیم ساختار دفاعی و نظم تیمی خوبی دارد و این کار را برای ما دشوار کرده است. اما خدا را شکر بازیکنان ما در شرایط خوبی به سر می‌برند. ریکاوری مطلوبی داشتیم و تمرینات خوبی را سپری کرده‌ایم. امیدوار هستیم بتوانیم امتیازات کامل را کسب کرده و یک فوتبال زیبا را ارائه بدهیم.

* انتقادها به سبک دفاعی استقلال؟

در مورد ساختار دفاعی ما صحبت‌های زیادی مطرح می‌شود که استقلال یک تیم دفاعی است. من می‌خواهم این نکته را عرض کنم که ما بهترین تیم از نظر دفاعی در لیگ هستیم و کمترین گل خورده را داریم اما در فاز تهاجمی نیز جزء سه تیم برتر لیگ هستیم و بعد از سپاهان و پرسپولیس در رده بعدی قرار داریم. این نشان می‌دهد که تیم ما یک تیم تهاجمی نیز هست.

فکر می‌کنم در سال‌های گذشته نیز به‌خصوص در زمان آقایان برانکو و فرهاد مجیدی، تیم‌هایی که گل‌های خورده کمتری داشتند، شانس قهرمانی آنها نیز بیشتر بود. فکر می‌کنم در این قضیه نیاز داریم در بحث تهاجمی یک سری تغییرات و برنامه‌ها داشته باشیم و اگر عمری باقی مانده بود و سال بعد نیز در استقلال حضور داشتیم، سطح بهتری را ارائه دهیم و بتوانیم یک تیم تهاجمی‌تر نیز باشیم.

* سرمربی گل‌گهر اعلام کرده استقلال و پرسپولیس نباید در مورد داوری صحبت کنند چون قضاوت‌های داوری به سود سرخابی‌ها بوده؟ 

به هر حال در این حواشی حرف و حدیثی نباشد. در این چند هفته ما امیدمان به بچه‌های خودمان است آنها با تمام وجودشان تلاش کردند، 20 هفته در صدر جدول بودند و لیاقت خود را نشان دادند و ثابت کردند که همین الان نیز قهرمان هستند. ما در این دو هفته نیز با تمام وجود می‌جنگیم و منتظر لغزش تیم پرسپولیس هستیم. امیدواریم که هر شش امتیاز این دو مسابقه را کسب کنیم.

   

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

جواد نکونام: تا لحظه آخر نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود؛ نه ما و نه هواداران حق ناامیدی نداریم

داوران هفته بیست و نهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و گل گهر!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار