هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال(تاج)

باشگاه استقلال(تاج) روز گذشته به هلدینگ خلیج‌فارس واگذار شد تا موجی از امیدواری هواداران این تیم را فرا بگیرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، با نگاه حداقلی بدون در نظر گرفتن آرزوهایی شبیه لیگ عربستان و جدا از مباحث تخصصی بورسی، واگذاری استقلال(تاج)، یکی از مهمترین و پرطرفدارترین تیم‌های قاره آسیا به هلدینگ خلیج فارس  را از چند منظر باید بررسی کرد.

  

۱- آیا قرار است از امروز به بعد، دوران تأسف‌بار مشکلات خرد تیمداری و اخبار زشت و خجالت‌آور آن برای تیم استقلال به پایان برسد؟ دورانی که استقلال حتی پول «اجاره» زمین تمرین، اتوبوس، جی‌پی‌اس یا تجهیزات ریکاوری و تمرینی را هم نداشت، چه برسد به خرید آن.

۲- آیا دوران پرونده‌های مالی استقلال در فیفا و پنجره‌های بسته به پایان رسید؟ قابل باور نیست که هلدینگ به این بزرگی، اجازه دهد قصه‌های گذشته مانند بدهی استراماچونی و شفر تکرار شود.

۳- آیا برای اولین بار بعد از انقلاب، حداقل به اندازه مبلغ قرارداد یک بازیکن متوسط در تیم بزرگسالان، برای تیم‌های پایه استقلال در طول سال هزینه خواهد شد؟ آیا شیوه پدران پولدار و کمک‌های مالی آنها به آکادمی برچیده می‌شود؟

۴- با یادآوری این حسرت که قرار بود دو سال قبل، پول سهام خریداری شده توسط مردم هزینه کارهای عمرانی شود، آیا باشگاه استقلال سرانجام می‌تواند صاحب یک ورزشگاه اختصاصی مدرن، کمپ مجهز و ساختمان اداری بهتر شود؟

اگر پاسخ هلدینگ خلیج فارس به همین سوال‌های پیش پا افتاده در باشگاههای صنعتی، مثبت باشد، اگر بودجه در نظر گرفته شده برای استقلال مثل بودجه تیم‌های نفتی نباشد و استقلال از چاله به چاه نیفتد و اگر بهشتی که هواداران استقلال با واگذاری امروز منتظرش هستند، سراب نباشد، تازه بعد از چند دهه، مجددا یک «تیم فوتبال» به «باشگاه ورزشی» تبدیل خواهد شد.

باید آرزو کرد که عقلانیت اداره یک باشگاه بزرگ هم در این هلدینگ موجود باشد. آنقدر که خطاکاران گذشته، راهی برای بازگشت نداشته باشند.

محمد نوری‌فر

 

اخبار رسمی باشگاه استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

بیانیه جدید هلدینگ خلیج فارس: استقلال، عضو جدید خانواده گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است

هلدینگ خلیج فارس و استقلال در آستانه تحقق/ سازمان بورس توضیح خواست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار