جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) با حمله به مدیرعامل این باشگاه گفت: شما دنبال چهارم پنجمی استقلال هستید، از قهرمانی حرف نزنید.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام  سرمربی تیم استقلال(تاج) در گفت‌و گویی تلفنی با شبکه خبر سکوت خود را شکست و اختلاف خود با مدیریت باشگاه را علنی کرد که در ادامه متن صحبت‌های او را می‌خوانید:

 

* اونوروف را می‌خواستم

16 آبان اورونوف مقابل نساجی به میدان رفت و مورد توجه من قرار گرفت و شخصا به باشگاه نامه زدم که این بازیکن را می‌خواهم، به مدیر باشگاه در واتس‌اپ هم پیام فرستادم و مدارکش موجود است.

* می‌گفتند انتقال ماشاریپوف شدنی نیست! 

جلال‌الدین ماشاریپوف را هم می‌خواستیم و می‌گفتند نمی‌شود و یکی از دوستان را پیدا کردیم واسطه این انتقال شد و در نهایت انجام شد.

* از سکوتم سواستفاده کردند

من به خاطر آرامش استقلال سکوت کردم ولی یک عده سواستفاده کردند، از این به بعد قبل و بعد کنفرانس مصاحبه می‌کنم.

* به باشگاه گفتم بیانیه بدهید، اما گفتند نمی‌شود!

به باشگاه گفتم بیانیه بدهید و از تیم حمایت کنید، اما گفتند فدراسیون دستور داده که نباید باشگاه‌ها بیانیه بدهند. این درصورتی است که  یک تیم برنده بیانیه داده و یه تیم هم بین دو نیمه بیانیه داده بود. چرا بقیه تیم‌ها می‌توانند بیانیه بدهند اما استقلال نمی‌تواند؟

جواد نکونام و علی خطیر

به گزارش استقلال نیوز، علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال(تاح) که در جلسه فیرپلی مالی وزارت ورزش شرکت کرده بود پیش از شروع جلسه پاسخگوی خبرنگاران شد و در بخشی از صحبت‌هایش نسبت به صحبت‌های روز گذشته نکونام واکنش نشان داد که در ادامه می‌خوانید:

  

* خطیر در پاسخ به خبرنگاری که از او در خصوص صحبت‌های دیشب نکونام سوال پرسیده بود، گفت:

به دشمنان خوراک ندهیم. نکونام دغدغه‌های خودش را دارد و دلش می‌خواهد تیمش قهرمان شود. الان استقلال صدر جدول است و خواهش می‌کنم به آرامش استقلال کمک کنید. پس از اینکه استقلال قهرمان شد، هر کسی می‌تواند حرف بزند و بگوید من مقصر نبودم و او مقصر بود. الان مهم نیست چه کسی مقصر است. هیچ وقت حرف‌های خانواده را بیرون نمی‌برم. همه ارکان باشگاه باید این مساله را رعایت کنند. قهرمانی در اختیار استقلال است، مگر اینکه خودمان اذیت کنیم و این قهرمانی را بگیریم. مطمئنم اتفاقات خوبی در پایان فصل می‌افتد و استقلال با تلاش بازیکنان با غیرت و کادرفنی خوب منجر به قهرمانی خواهد شد. خودمان نباید به دشمنان خوراک بدهیم و حاشیه به تیم وارد شود.

* خطیر در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص صحبت‌ نکونام علیه او که گفته بود «اگر شاگرد اول بودید، با تقلب بودید» گفت: 

ایرادی ندارد، اصلا من شاگرد آخر هستم. حاضرم هر چه ناسزا و کنایه است را به خاطر استقلال بشنوم. بحث جنگ مدیرعامل و رسانه برای رسانه جذاب است و دوست دارید هیجانی شود، چون می‌خواهید مخاطبان‌تان زیاد شود اما خواهش می‌کنم به هواداران میلیونی استقلال نگاهی بیاندازید. آن‌ها از این دعواها حرص می‌خورند. انتهای این داستان‌ها هیچ چیزی ندارد و انداختن مسئولیت روی این و آن فایده‌ای نخواهد داشت. اینجا اعلام می‌کنم هر اتفاقی افتاده برعهده من بوده و مقصر من هستم. هیچ کسی در باشگاه استقلال مقصر نیست و من به گردن می‌گیرم. ما صدر جدول هستیم و عده‌ای می‌خواهند ما را از صدر دور کنند که ان‌شاالله این اتفاق نمی‌افتد.

جواد نکونام و علی خطیر

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام پس از این صحبت‌های علی خطیر مجددا اقدام به مصاحبه کرد و در صحبت‌هایی جنجالی باز هم به علی خطیر حمله کرد که در ادامه می‌خوانید:

    

* دل هوادار را خون کردید و آنها را سکته دادید

آقایان! لطفا لطفا شما دیگر با مظلوم نمایی و عوام فریبی حرف از هوادار و آرامش هوادار نزنید که امسال دلشان را خون کردید و چند بار در طول فصل به‌خاطر بازیکن نگرفتن و هزار و یک مسئله دیگر سکته‌شان دادید. اگر شما هوادار برایتان مهم بود درهای کمپ استقلال را به روی آنها نمی‌بستید. چندین و چند بار درخواست دادیم تمرین با حضور تماشاگر باشد لحظه آخر تماس گرفتید که کنسل است و طرفدار را به داخل کمپ راه ندهید!

* اگر به شما بود، بازی‌های استقلال بدون تماشاگر می‌شد

حتی برای یکی از بازی‌های لیگ برتر خودم شخصا به شما پیام دادم که تلاش نکنید بازی بدون هوادار برگزار شود! یادتان که هست؟ پس خواهشا حرف از طرفدار و آرامش آنها نزنید و با این چیزها بازی رسانه‌ای نکنید چون اگر به شما بود بازی‌های استقلال هم باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد.

* خودتان و اطرافیانتان علیه تیم و کادرفنی سم‌پاشی نکنید

هر بار جای اینکه جواب حرف‌ها و خواسته‌های هواداران را بدهید، فرار رو به جلو می‌کنید. به جای اینکه به دیگران درس آرامش بدهید، لطفا خودتان و اطرافیان‌تان اینقدر علیه تیم و کادر فنی سم‌پاشی نکرده و اینقدر تیتر و مطالب سفارشی به بعضی رسانه‌ها ندهید.

* از لحظه ورودتان به باشگاه تمام اسرار تیم را بیرون دادید

می‌گویند مسائل درون خانوادگی را به رسانه‌ها نگویید، حرف‌هایی می‌زنند که آدم‌خنده‌اش می‌گیرد. چه کسی به‌خاطر اردوی دبی علیه من در کانال رسمی باشگاه بیانیه داد و واقعیت را به هواداران نگفت؟ هرچیز مربوط به ماست اسرار خانوادگی نیست و هرچه درباره کارشکنی شماست، اسرار خانواده به حساب می‌‌آید؟ شما از لحظه ورودتان به باشگاه تمام اسرار تیم را بیرون دادید.

* شما دنبال موفقیت استقلال نیستید

هدف شما در استقلال کاملا واضح و مشخص است. از اول فصل شما به فکر استقلال نبودید تا به همین امروز و احتمالا تا آخر فصل. هیچ دفاعی از حق و حقوق استقلال نمی‌کنید. مثل مدیران رقیب برای گرفتن حق استقلال نمی‌جنگید چرا؟ چون دنبال موفقیت استقلال نیستید و حواستان جای دیگری است.

* به اطرافیان‌تان دستور می‌دهید حمله رسانه‌ای به ما را شروع کنند 

من 45 روز سکوت کردم و هیچ صحبتی در خصوص وضعیت استقلال نداشتم تا آرامش حفظ شود ولی به‌خاطر دفاع از منافع تیم حرف زدم. شما و اطرافیان‌تان هم ۴۵ روز دست از شیطنت و سنگ‌اندازی علیه تیم بردارید. از یک‌طرف حرف از آرامش می‌زنید از طرف دیگر به اطرافیان‌تان دستور می‌دهید حمله رسانه‌ای به ما را شروع کنند!

* شما دنبال چهارمی و پنجمی استقلال بودید از قهرمانی نزنید

آقایان همچنین گفته‌اند نکونام دوست دارد تیمش قهرمان شود. بله، کاملا درست است اما همه می‌دانند چه کسی دوست ندارد این تیم قهرمان شود. شما که از زمانی که وارد شدید دنبال چهارم و پنجم کردن استقلال بودید لطفا حرف از قهرمانی نزنید. تا همین‌جا تیم شاهکار کرده و از این به بعد هم تلاش می‌کنیم ولی خواهشا شما که با بازیکن نخریدن به فکر چهارم پنجم کردن استقلال بودید، چنین حرف‌هایی نزنید و تیم را تحت فشار نگذارید. البته بماند که آقایان از همین الان نقشه کشیده‌اند اگر تیم قهرمان نشد به ما حمله کنند.

 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

پیام تبریک علی خطیر به مناسبت سالروز اولین قهرمانی استقلال در آسیا: در تقویم پر افتخار باشگاه استقلال، یکی از درخشان‌ترین روزها، امروز است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار