تمرین استقلال

مرحله جدید تمرینات آماده سازی تیم استقلال(تاج) فردا آغاز می شود.

 

به گزارش استقلال نیوز، نصرالله خواجه گیری سرپرست تیم فوتبال استقلال(تاج) ضمن تبریک تقارن سال نو و بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، با تایید این خبر ، صحبت کوتاهی انحام داد که در ادامه می خوانید:

  

* زمان شروع تمرینات؟

بعد از پیروزی مقابل هوادار تهران و کسب سه امتیاز با ارزش که به رغم خستگی بازیکنان تیم رقم خورد، به صلاحدید کادر فنی تمرینات استقلال به مدت ۶ روز تعطیل شد تا بازیکنان استراحت و تجدید قوا کنند.

البته در این ۶ روز هم اعضای کادر فنی شرایط بازیکنان را از راه دور زير نظر داشتند که خوشبختانه بازیکنان استقلال در اوج پختگی و حرفه ای گری قرار دارند و حتی در تعطیلات نیز وضعیت بدنی خود را در شرایط مطلوب حفظ می کنند.

مرحله جدید تمرینات از فردا یکشنبه پنجم فروردین ماه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی آغاز می‌شود. سرمربی تیم و همکارانش در کادرفنی تمامی جزییات تمرین را از ۵ فروردین تا روز بازی با مس رفسنجان مشخص کرده اند و در این فاصله زمانی، علاوه بر تمرین منظم، یک تا دو بازی تدارکاتی به صلاحدید کادرفنی در دستور کار استقلال قرار می گیرد.

* صحبت پایانی؟

سال نو را به هواداران فهیم استقلال و تمامی اعضای خانواده استقلال تبریک می‌گویم و امیدوارم سال خوبی در انتظار استقلال و تمامی هوادارانش باشد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال(تاج) روز شنبه 18 فروردین ماه 1403(ساعت 19:00) از هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران، میزبان مس رفسنجان خواهد بود. 

عکس از باشگاه استقلال

اخبار تمرین استقلال

    

  


 مطالب مرتبط:

لیست تیم ملی اعلام شد/ روزبه چشمی در کمال ناباوری خط خورد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار