مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل سپاهان اصفهان گفتند: بازی به بازی جلو می‌رویم و صحبت درباره بازی قهرمانی خیلی زود است.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری مقابل سپاهان اصفهان، از هفته هجدهم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

* روزبه چشمی

بازی رفت را باخته بودیم و فکر می‌کنم آنجا هم بازی خوبی را ارائه داده بودیم ولی خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز را بگیریم و هواداران را که در این سرما آمده بودند خوشحال کنیم.

این گل زحمت همه بچه‌ها بود و به هواداران تبریک می‌گویم که در این هوای سرد اینجا بودند.


   

* سیدحسین حسینی

خدا را شکر توانستیم بازی شش امتیازی را ببریم. همه تلاش کردند، دم بچه‌ها گرم. توانستیم به یک پیروزی بزرگ برسیم.

از همه بچه‌ها تشکر می‌کنم، همه تلاش کردند. کلین‌شیت نیز حاصل تلاش همه بچه‌هاست. از آنها ممنونم. باز هم می‌گویم که یک بازی خیلی بزرگ را بردیم ولی هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

باید خودمان را برای جام حذفی و بازی‌های بعدی آماده کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم تا به آن چیزی که می‌خواهیم برسیم.

تا قبل از بازی پرسپولیس، دو دیدار دیگر داریم و فعلا تمرکز ما روی بازی با مس رفسنجان است. ان‌شاءالله پله پله پیش می‌رویم.


   

* کوین یامگا

می‌خواهیم کاری کنیم که هواداران استقلال مثل همیشه به ما افتخار کنند. گل خیلی خوبی بود. برای تیم خیلی خوشحالم. بازی خیلی خوبی بود. خیلی برای ما مهم بود که این بازی مهم را ببریم. ادامه می‌دهیم تا همه بازی‌ها را ببریم.

ما به قهرمانی فکر نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم. هدفمان پیروزی در هر بازی است.

نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه زمانی برمی‌گردم ولی خیلی به تیم افتخار می‌کنم و منتظرم پیروزی‌های بیشتری ببینم. حمایت هوادارن همیشه کمک کننده بوده و ما ازشان تشکر می‌کنیم و تلاش می‌کنیم مانند همیشه باعث افتخارشان شویم.


   

* مهدی هاشمی نسب

در خصوص غیبت در تمرینات، همه چیز را که نباید به همه توضیح بدهیم. مشکل خانوادگی خودم بود. ما هم انسان هستیم و مثل همه مردم هزار و یک مشکل داریم. من با استقلال اصلاً بحث مالی ندارم. بپرسید، من گفتم برایم پول نریزید و نمی‌خواهم. پول بخواهم می‌روم و می‌گیرم. من به خاطر پول به استقلال نیامدم که به خاطر پول قهر کنم.

هواداران لطف دارند و ممنونشان هستم که من را دوست دارند و تشویق می کنند. امیدوارم مثل امروز بتوانیم دلشان را شاد کنیم و بعد از پایان لیگ با نتیجه خوب حرف‌های دلمان را به آن ها بگوییم.

در مورد اختلاف خطیر و نکونام و اینکه وقتی دو نفر در باشگاه با هم اختلاف دارند معمولاً یک نفر باید کنار بکشد، ان‌شاءالله دو طرف به نفع باشگاه کنار کشیدند. مشکلات همه جا وجود دارد.


   

* مهدی مهدی پور

خدا را شکر. تبریک می‌گویم به همه هوادارانمان بخصوص آنهایی که در این سرما، امروز کنارمان بودند. این پیروزی مبارک تک تکشان باشد. به شما عزیزان رسانه نیز خسته نباشید می‌گویم، امروز واقعا سرد بود، دم همه شما گرم.

صحبت درباره بازی قهرمانی خیلی زود است که بخواهیم راجع به این مسائل صحبت کنیم. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. خدا را شکر توانستیم یک بازی مهم را پیروز شویم. به سپاهان تبریک می‌گویم، آنها تیم فوق العاده قدرتمندی هستند ولی خب به نظرم ما امروز لایق پیروزی بودیم.

گل چشمی فوق العاده بود. به روزبه تبریک می‌گویم. امیدوارم که استمرار داشته باشد.


           

* ایمان سلیمی

خدا را شکر بازی سختی بود و توانستیم ۳ امتیاز مهم بگیریم. برخوردهای بازی پنجاه-پنجاه بود ولی به نظرم داور بهترین قضاوت را کردند.

تمام بازی‌های خانگی که انجام دادیم مهم بودند و سه امتیاز داشتند ولی این بازی نیاز داشتیم که سه امتیاز را بگیریم.

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته هجدهم لیگ برتر/ برد ۶ امتیازی استقلال مقابل سپاهان؛ موشک چشمی سوپرکلاسیکو را آبی کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار