حواشی دیدار استقلال و تراکتور

از پیراهن سرمربی آبی پوشان با شماره 6 بر روی سکوهای ورزشگاه آزادی رونمایی شد. 

      

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های  استقلال(تاج) ایران  و تراکتور تبریز از ساعت 16:20 امشب شنبه(20 آبان 1402) از هفته دهم لیگ برتر فصل 1402/1403 در ورزشگاه آزادی تهران و با حضور هواداران دو تیم برگزار شد که در ادامه حواشی دیدار این دو تیم را می خوانید:

         

از حدود ۲ساعت پیش از شروع مسابقه، هواداران دو تیم در حال ورود به ورزشگاه بودند و به همین خاطر ترافیک نسبتا سنگینی در دو بلوار شرقی و غربی ورزشگاه وجود داشت.

* هواداران تراکتور و بانوان از درب غربی و آقایان هوادار استقلال از درب‌های شرقی وارد ورزشگاه شدند.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* محمد نوازی مربی تیم فوتبال استقلال با یکی از جانبازان هوادار استقلال پیش از مصاف با تراکتور خوش و بش کرد.

* بازار کری خوانی بین هواداران استقلال و تراکتور روی سکوها داغ بود. استقلالی‌ها با توجه به برد ۷ بر یک فصل‌ گذشته برای هواداران رقیب کری خوانی می‌کردند که واکنش منفی آن‌ها را به دنبال داشت.

* بیش از ۵هزار هوادار تراکتور در ضلع شمالی ورزشگاه آزادی مستقر هستند.

* علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال و همچنین جابر انصاری بازیکن اسبق این تیم در ورزشگاه حضور یافتند.

* در حالی که کمتر از یک ساعت به آغاز بازی مانده بود حدود 20 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و در زمان حاضر به تعداد آنها افزوده می‌شود.

* در شرایطی که گفته می‌شد تنها سه‌هزار بلیت در اختیار هواداران میهمان قرار می‌گیرد، سکوهای بیشتری در اختیار تماشاگران تراکتور قرار داده شده است.

* علی خطیر و هوشنگ نصیرزاده پیش از آغاز بازی با هم خوش و بش گرمی داشتند.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* پیمان بابایی بازیکن مصدوم استقلال کنار جابر انصاری مهاجم سابق آبی‌پوشان در حاشیه زمین حضور یافت و عکسی به‌یادگار انداخت.

* بعد از تلاوت آیات قرآن، درحالیکه هواداران روی سکو به کری خوانی شدید مشغول بودند، جواد نکونام و همکارانش در کادر فنی استقلال به سمت نیمکت تراکتور رفتند. سرمربی آبی‌ها، پاکو خمز را در آغوش گرفت و خوش‌وبش گرمی با او داشت.

* مهدی هاشمی‌نسب مربی استقلال، اولین نفری بود که وارد زمین شد و به‌شکل ویژه‌ای مورد تشویق هواداران تیمش قرار گرفت.

* زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم کردن وارد شدند، هواداران استقلال به‌یکباره شجاع خلیل‌زاده را هو کردند. از میان بازیکنان سابق استقلال که در تراکتور حضور دارند، تنها محمد نادری از سوی هواداران تشویق شد.

* آنتونیو مانیکونه مربی ایتالیایی تیم ملی ایران که برای تماشای مسابقه به ورزشگاه آزادی آمده است، به‌دلیل عدم هماهنگی برای دقایقی پشت درهای جایگاه CIP معطل شد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* پیش از شروع بازی، بنری به مناسبت دوازدهمین سالگرد شهادت دکتر طهرانی مقدم پدر موشکی ایران، مقابل بازیکنان دوتیم به نمایش درآمد.

* پیش از سوت آغاز بازی، پرچم اینتری استقلال روی سکوهای روبروی جایگاه باز شد.

* استقلال و تراکتور از هفته دهم لیگ برتر از حدود ساعت 16:20 و البته با کمی تاخیر آغاز شد.

* تشویق‌های پرشور هواداران دو تیم، جو خاصی را در ورزشگاه ایجاد کرده است.

* میرشاد ماجدی رئیس هیات فوتبال استان تهران و فرشید سمیعی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال نیز از تماشاگران ویژه مسابقه هستند.

* در شرایطی که با حضور بانوان کمی فضای ورزشگاه‌ها بهتر از قبل شده بود، اما هواداران تراکتور در اقدامی عجیب شعارهای زشتی در ورزشگاه سر دادند که باعث تعجب همگان شد.

* جابر انصاری مهاجم سال‌های گذشته استقلال قبل از بازی به وسط زمین رفت و با شعار «جابر رفت و برگشت» مورد تشویق قرار گرفت.

* امیرحسین حسین‌زاده دیگر بازیکن سابق استقلال بود که پس از محمد نادری مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

* هواداران استقلال جواد نکونام سرمربی تیم‌شان را بارها مورد تشویق خود قرار دادند.

* در شروع بازی، بازار خوش و بش میان بازیکنان داغ بود. هواداران استقلال مانند چند دیدار قبلی خانگی با اهتراز پرچم‌های بزرگ آبی نمای خاصی به روبه‌روی جایگاه ورزشگاه دادند.

* عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

* رضا میرزایی هافبک استقلال که به دلیل مصدومیت دور از میادین است، در ورزشگاه حضور دارد.

* شجاع خلیل زاده در جریان بازی به هواداران استقلال هیس نشان داد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* هواداران استقلال در دقیقه 6 با اهتزاز پیراهن شماره 6 جواد نکونام در دوران بازی کردنش در این تیم، سرمربی آبی‌پوشان را تشویق کردند.

* همانند دیدارهای قبلی دو تیم، هواداران بارها علیه تیم مقابل شعار سر دادند. با توجه به پیروزی 7 بر یک در دیدار برگشت فصل گذشته، هواداران استقلال چندین بار شعار «7تایی‌ها» را سر دادند، این عدد بعد از 4 و 6، سوژه جدید کری‌خوانی در فوتبال ایران محسوب می‌شود.

* بانوان هوادار استقلال در جایگاه خود مستقر هستند و تیم‌شان را تشویق می‌کنند. تعدادی از بانوان هوادار تراکتور نیز در ورزشگاه حضور دارند.

* دیدار دو تیم استقلال(تاج) ایران و تراکتور تبریزاز هفته دهم لیگ برتر 23 با نتیجه دو بر صفر به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال پس از پیروزی دلچسب استقلال مقابل تراکتور، به همراه بهنام بانی هنرمند و خواننده طرفدار استقلال، در رختکن حضور پیدا کرد.

* خطیر در بدو ورود به رختکن پس از خسته نباشید و خوش‌وبش با بازیکنان و کادرفنی، به صورت ویژه‌ای این برد را به جواد نکونام، سرمربی استقلال تبریک گفت.

* مدیرعامل استقلال پس از تبریک به دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی و بازیکنان و همه عوامل تیم، رو به بازیکنان استقلال گفت:

هواداران زیادی که امروز به ورزشگاه آمده بودند خوشحال ورزشگاه را ترک کردند و هوادارانی که در سراسر کشور بازی را می‌دیدند، به خاطر پیروزی شما مقابل حریف خوشحال‌ هستند و حال‌شان خوب است. دیدن حال خوب هواداران استقلال، خستگی را از تن همه ما به در می‌کند.

در ادامه راه برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم و از هر کمکی به شما در راهی که با هم هستیم دریغ نمی‌کنم. امیدوارم با این همراهی اتفاقات خوبی در استقلال بیفتد.

* حیدر سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد قضاوت وحید کاظمی در بازی استقلال و تراکتور، اظهار داشت:

کاظمی امروز نشان داد تحت تاثیر صحبت‌های قبل از بازی سرمربیان 2 تیم و باشگاه‌ها قرار نگرفته است و قضاوت خیلی خوب و بی‌نقصی انجام داد. در دقیقه 13 بین مدافع تراکتور و مهاجم استقلال پشت محوطه جریمه برخوردی شکل گرفت که داور به درستی با وجود مصدومیت هر 2 بازیکن به این دلیل که همزمان به هم برخورد کردند، دستور به ادامه بازی داد و به سود هیچ تیمی خطا نگرفت زیرا هیچ کدام از بازیکنان صاحب توپ نبودند.

در دقیقه 47 مهرداد محمدی اعتقاد داشت شجاع خلیل زاده داخل محوطه جریمه او را شارژ کرده و داور باید پنالتی اعلام کند اما کاپیتان تراکتور هیچ خطایی روی مهاجم استقلال نکرد. در دقیقه 62 بازیکن تیم آبی‌پوش پس از ریباند توپ توسط دروازه‌بان تراکتور برخورد داشت اما برخلاف اعتقاد او مبنی بر خطای پورحمیدی، داور به درستی خطای هیچ کدام را نگرفت. دفع توپ دروازه‌بان در این صحنه درست بود.

در دقیقه 64 کاظمی یک کار خیلی خوب انجام داد. در شرایطی که بازیکن تراکتور روی بلانکو خطا کرده بود، او در ابتدا به این دلیل که استقلال در موقعیت حمله بود، به درستی آوانتاژ داد اما پس از متوقف شدن مسابقه به صفا هادی کارت داد.

حواشی دیدار استقلال و تراکتور

* پیام تبریک باشگاه استقلال به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران بعد از پیروزی برابر برزیل:

باشگاه استقلال، پیروزی شیرین، دلچسب و غرورآفرین تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران مقابل تیم ملی فوتبال نوجوانان برزیل را تبریک گفت.

تیم ملی نوجوانان ایران بعدازظهر امروز، توانست در یک بازی به یادماندنی و دراماتیک، تیم ملی زیر ۱۷ سال برزیل، قهرمان دوره قبل جام جهانی نوجوانان را شکست دهد تا ۲۰ آبان ۱۴۰۲ به یک روز خاطره‌انگیز برای فوتبال ایران بدل شود.

باشگاه استقلال این پیروزی را به بازیکنان، کادرفنی و سرپرستی تیم ملی نوجوانان، فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبال ایران تبریک می‌گوید و برای تیم ملی، در بازی‌های آینده‌اش در جام جهانی زیر ۱۷ سال اندونزی، آرزوی موفقیت دارد.

اخبار استقلال

  


 مطالب مرتبط:

هفته دهم لیگ برتر/ مصاحبه استقلالی ها پس از برتری مقابل تراکتور؛ می‌توانستیم از موقعیت‌ها بیشتر استفاده کنیم

هفته دهم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پس از برتری مقابل تراکتور: می توانستیم با اختلاف گل بیشتر برنده باشیم!

هفته دهم لیگ برتر/ نکونام هر روز بهتر از دیروز؛ استقلال صدر جدول را با تراکتور شخم زد!

هفته دهم لیگ برتر/ برتری استقلال مقابل تراکتور در نیمه نخست؛ طلسم گل نخوردن پورحمیدی در آزادی شکست!

هفته دهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ سوار بر تراکتور صدر جدول را شخم بزن!

هفته دهم لیگ برتر/ نشست خبری جواد نکونام پیش از مصاف با تراکتور: امیدوارم شیطنت‌ها فقط از طرف دشمنان استقلال باشد!

داوران هفته دهم لیگ برتر 02/03 مشخص شدند؛ داور قائمشهری قاضی دیدار استقلال و تراکتور!

هفته نهم لیگ برتر/ تساوی در شب افتضاح خط دفاعی؛ شمس‌آذر در قزوین ترمز استقلال را کشید!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار