مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل آلومینیوم اراک گفتند: هر چقدر ناداوری‌ها بیشتر شود ما بیشتر می‌جنگیم.

         

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل  تیم فوتبال استقلال(تاج) ایران  پس از برتری مقابل آلومینیوم اراک، از هفته هشتم لیگ برتر فصل 1402/1403، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

علی خطیر (مدیرعامل استقلال)

این برد را تبریک می‌گویم. بازی سختی بود. خدا را شکر می‌کنیم برنده شدیم.

مدیرعامل استقلال درمورد رونمایی از گوستاوو بلانکو در این مسابقه، اضافه کرد: خدا را شکر.

وی درمورد استرس خود در این مسابقه گفت: مقداری حالم خوب نیست.


   

* پیمان بابایی 

خداراشاکرم که توانستیم 3 امتیازی بازی را کسب کنیم، بازی سختی بود ولی پیش هوادارانمان نمایش خیلی خوبی ارائه دادیم. به این 3 امتیاز نیاز داشتیم.

صاحبان اصلی این تیم هواداران هستند و همیشه در روزهای خوب و بد حامی ما بودند و ما را حمایت کردند. از اینکه دارند از بازی ما لذت می‌برند، ما نیز خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم. از این بعد نیز خواهش می‌کنم که ما را حمایت کنند و تنها نگذارند. استقلال روزهای سختی را سپری کرده است.

وی در خصوص وضعیت مالی اظهار داشت: اوضاع مالی نه آنچنان خوب نشده ولی دارد خوب پیش می‌رود. ان‌شاءالله بتوانیم هم با بازی‌های خوبمان و هم با مدیریت خوبی که داریم، بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم.

بابایی در خصوص وضعیت خودش نیز گفت: در حال طی کردن روند درمانی‌ام هستم. 2 هفته است که مصدوم شده‌ام و فکر می‌کنم هفته دیگر بتوانم در کنار بچه‌ها تمرین کنم.

هر روز در حال بهتر شدن هستیم و امیدوارم این روند را بتوانیم ادامه دهیم.

بابایی در خصوص اینکه چرا روزبه چشمی در مسابقه آنقدر عصبانی به نظر می‌رسید، اظهار داشت: روزبه بزرگ تیم است و حرص و جوش می‌خورد. چشمی هر چه بگوید، حق دارد. او رهبر تیم ماست.


   

* زبیر نیک نفس 

نمی‌دانم صحنه اخراج محمد حسین مرادمند، درست بود یا نه اما در صحبتی که با مرادمند داشتم گفت داور به او گفته آرنج زدی در شرایطی که آرنج نزدم. اگر تصمیم داور اشتباه بوده باشد، همان صحنه بازی را سخت کرد. 

وی درمورد صحنه مشکوک دقیقه 6 و اعلام نشدن پنالتی به سود استقلال، عنوان کرد: در آن صحنه روی مهرداد محمدی خطا شد.

هافبک استقلال درخصوص شرایط مصدومیت خودش، توضیح داد: 3-2 روز قبل از ناحیه همسترینگ مشکلی در تمرین برای من پیش آمد اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد. شاید یک تا هفته دور باشم. 

نیک نفس درمورد کاهش قرارداد بازیکنان که سبب ثبت قرارداد بلانکو شد، گفت: صحبتی که با باشگاه داشتیم، قرار شد مقداری از قرارداد خود را برای ثبت قرارداد بلانکو کاهش بدهیم. قرارداد برخی نفرات مثل سعید مهری، امید حامدی‌فر و مهدی هاشمی نسب هم حدود 100 میلیون تومان است. باید قراردادها را کاهش بدهیم تا سقف قرارداد پایین بیاید. وظیفه ما است این کار را انجام بدهیم زیرا به جز خودمان و مجموعه باشگاه هیچکس را نداریم. 

کمکی از بیرون نداریم و اگر خودمان هم پشت خودمان نباشیم، دیگر هیچ چیز. وظیفه خود را انجام دادیم  و ان‌شاءالله تیم بودن‌مان باعث شود آخر فصل اتفاقات خوبی برای استقلال بیفتد. 

هافبک استقلال درمورد مطالبات فصل گذشته، توضیح داد:  باید این مطالبات را بگیریم. فعلا خبری نیست اما امیدواریم این مشکل حل شود.

نیک نفس درپاسخ به این سوال که با توجه به بدقولی‌های انجام شده چگونه بازیکنان حاضر به کاهش قراردادشان شدند، گفت: اگر این کار را نمی‌کردیم، بلانکو نمی‌توانست بازی کند. من و 6-5 بازیکن دیگر این کار را انجام دادیم. فقط خودمان هستیم و باید به هم کمک کنیم.

وی درمورد شکایت آلومینیوم از استقلال به خاطر ثبت قرارداد بلانکو، گفت: مطمئن باشید اگر باشگاه می‌خواست غیرقانونی کار کند، امروز بلانکو بازی نمی‌کرد. 


        

* گوستاوو بلانکو 

از هواداران ممنونم که به ورزشگاه آمدند. به خاطر این برد به هواداران تبریک می‌گویم.

وی در خصوص اولین بازی‌اش برای استقلال اظهار داشت: احساس خوبی دارم. خوشحالم که توانستم برای این تیم بازی کنم. امیدوارم بازی بعدی عملکرد بهتری از خودم نشان دهم.

بلانکو در خصوص هواداران گفت: حضور هواداران بسیار خوب است و داشتن چنین هواداری بسیار عالی است و من خوشحالم که هواداران را در اینجا دیدم.


           

* آرمان رمضانی  

پارسال شرایط سخت بود و امسال اگر خوش‌شانس‌تر بودم، گل ‌های بیشتری به ثمر می رساندم.

وی در خصوص اعتماد جواد نکونام اظهار داشت: اوایل فصل آن اتفاقات رخ داد، ماجرای آن خیلی طولانی است. امسال خیلی انگیزه داشتم و دارم. از الان هم انگیزه‌ام 2 برابر شده و خیلی تمرین کرده‌ام. خداراشکر کادر فنی تمرینات را نگاه کرد و این فرصت را به من داد.

خیلی انگیزه دارم برای استقلال گلزنی کنم. گلزنی‌های من برای استقلال قطعاً ادامه دار است.

وی در خصوص اینکه مادرش نیز در بخش بانوان در ورزشگاه حضور داشت، گفت: خداراشکر تمام خانواده‌ام امروز در ورزشگاه بودند. این گل را به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم.


           

* محمدحسین مرادمند 

خداراشکر توانستیم دل هواداران شاد کنیم و 3 امتیاز خانگی بدست آوریم. همه ما تلاش می‌کنیم که بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم. تا الان نیز هر چه تلاش کردیم به نتیجه رسیده است.برای قهرمانی بیشتر باید تلاش کنیم و روزهای سخت‌تر خواهد آمد.

بازیکن استقلال در خصوص کارت زردش گفت: به خودم قول داده‌ام که خودم را کنترل کنم و حرفی نزنم چون محروم می‌شوم. کاری به صحنه ندارم و حرفی در خصوص داوری نمی‌زنم زیرا می‌دانم 5 دقیقه دیگر محروم می‌شوم. نمی‌خواهم بهانه بدهم. فقط می‌گویم که الکی اخراج شدم. آن صحنه کارت زرد دوم من فکر کردم که خطای بازیکن حریف را گرفته است. اصلا باورم نمی‌شود.

این حجم ناداوری علیه استقلال را باورم نمی‌شود. من اصلا ماندم که چرا من باید اخراج شوم؟ حق ما دارد خورده می‌شود. حق تمام هوادارانی که اینجا آمدند، خورده می‌شود. چه کسی باید از آنها دفاع کند؟ ما باید دفاع کنیم. حالا ما با ناداوری اخراج شویم، می‌شود اشتباهِ من. من هیچ موقع خودم را نمی‌بخشم. خیلی تلاش می‌کنم که جلوی خودم را بگیرم که حرفی نزنم. به داور مسابقه، مهدوی، خسته نباشید می‌گویم.

در 10 دقیقه آخر خیلی استرس داشتم. این را بدانند که هر چقدر ناداوری‌ها بیشتر شود و هر چقدر عرصه را بر استقلال تنگ‌تر کنند، ما بیشتر تلاش می‌کنیم، آن هم به خاطر این هواداران. ما بیشتر می‌جنگیم.


       

* سعید مهری 

ببازی سختی بود و پس از اینکه 10 نفره هم شدیم خیلی سخت‌تر شد. در کل 14-13 دقیقه هم وقت اضافی اعلام شد، خدا را شکر که توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی درمورد دلیل عصبانیت بازیکنان استقلال در اواخر بازی، گفت:  اگر صحنه اخراج مرادمند را ببینید، اصلاً خطا نبود که اخطار داشته باشد. فقط یک سوال ذهن مرا درگیر کرده است. مگر الان ورزشگاه آزادی مجهز به VAR نیست؟ فقط برای برای بازی‌های آسیایی استفاده می‌شود و برای ما نتوان از آن استفاده کرد؟ باید از این سیستم استفاده کنیم.

تیم ما 20 دقیقه تحت فشار بود و بازی بعد هم مرادمند محروم است. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر VAR را بیاوریم و استفاده کنیم.

مهری در پاسخ به این سوال که با توجه به شرایط ابتدای فصل باور می‌کند الان با 18 امتیاز صدرنشین باشند، گفت: استقلال هر چقدر هم که مشکل داشته باشد باید برای قهرمانی بجنگد. ما هم باید تمام تلاش خود را برای این تیم بزرگ و هوادارانش بکنیم.

وی درمورد روند صعودی استقلال، گفت: خدا را شکر فعلا روندی صعودی داریم و مشکلات مالی کم و بیش حل شده و فقط برای سال گذشته مانده است. ان‌شاءالله در آینده نزدیک مشکلات حل خواهد شد.

هافبک استقلال در واکنش به کاهش قرارداد بازیکنان استقلال و اینکه او هم قراردادش را کم کرده است یا خیر، تصریح کرد: من کم نکردم اما سایر بازیکنان کم کردند. تیم ما خیلی همدل است.  ان‌شاءالله همین روند را ادامه دهیم و آخر فصل  نتیجه خوبی کسب کنیم.


  

* سید حسین حسینی 

خداراشکر توانستیم بازی خیلی خوبی ارائه دهیم و به یک برد خوب برسیم. می‌دانستیم آلومینیوم یکی از تیم‌های خوب و سخت  لیگ برتر است. فیلم بازی‌های قبلی‌شان را دیده بودیم و پیروزی مقابل این تیم کار سختی است. خدا را شکر توانستیم برای هواداران به این برد ارزشمند برسیم.

وی درخصوص کاهش قرارداد برخی اعضای تیم استقلال عنوان کرد: از همه بازیکنان تشکر می‌کنم، واقعاً کار بزرگی کردند. کاهش قراردادها کار راحتی نبود. همه ما نشان دادیم چه اتحادی داریم. از جواد نکونام تشکر می‌کنم که اولین نفر قراردادش را کم کرد . من هم وظیفه خودم را انجام دادم. با چند نفر از بچه‌ها صحبت کردم و از آنها ممنون هستم قبول کردند مبلغ قراردادشان را کم کنند.

کاپیتان استقلال درمورد حواشی و درگیری اواخر این بازی، گفت:  بحث خیلی کوچکی بود که بی‌جهت بزرگ شد. من چیز خاصی به داور نگفتم. یکی از بازیکنان رقیب می‌گفت باید به حسین مرادمند کارت قرمز بدهید. من به این موضوع اعتراض کردم که داور الکی به من کارت زرد داد.

درمورد داوری هیچ اعتراضی ندارم. همه عملکرد او را دیدند. فقط  یک خواسته دارند. اگر این داوری برای تیم‌های رقیب ما باشد، چه اتفاقی می‌افتد؟  دیگر هیچ چیزی برای گفتن ندارم.

وی درمورد حمایت هواداران از استقلال در این بازی، تصریح کرد: جا دارد از هواداران تیم تشکر کنم. امروز سنگ تمام گذاشتند و ان‌شاءالله بازی‌های بعدی  همکنار ما باشند و این جو فوق العاده را بار دیگر رقم بزنند تا بتوانیم با حمایت آنها برنده بازی باشیم.


   

* امید حامدی فر 

خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم. 3 امتیاز بازی مهمترین چیز برای ما بود. اینکه هواداران در کنار ما هستند اتفاق خیلی خوبی است و امیدوارم تعدادشان در بازی‌های بعدی بیشتر شود.

وی در خصوص درگیری بازیکنان استقلال و آلومینیوم اراک گفت: این یک چیز طبیعی است، تیم حریف یک بر صفر عقب است.

وی در رابطه با درگیری‌اش در پایان بازی با روزبه چشمی اظهار داشت: نه درگیری نبود. روزبه چشمی بزرگ ماست و فشار بازی بسیار بالا بود. حالا شاید یک نکته‌ای را با عصبانیت به من بگوید که مشکلی نیست و او بزرگ ماست.

حامدی‌فر در رابطه با جوّ ورزشگاه گفت: همیشه باعث دلخوشی است که هواداران به ورزشگاه می‌آیند. امیدوارم تعداد آنها هر بازی بیشتر شود. خیلی خوشحالیم که هواداران را در کنار خودمان داریم و ما می‌توانیم همین جور به برد‌هایمان ادامه دهیم.


  

* علی سامره (سرپرست استقلال)

خود داوران بازی را با نگرفتن پنالتی در دقیقه 6 که به خاطر سهل انگاری یا هر بحث دیگری بود، سخت کردند. سوت‌های بسیار اشتباهی زده شد و این فقط منوط به این بازی نیست. حتما باید کمیته داوران بازنگری کند زیرا سوت‌های زده شده در بیشتر بازی‌های ما سوال‌برانگیز بوده است. خواهش می‌کنم کمیته داوران بازبینی کند تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده که تا این اندازه واضح علیه استقلال سوت می‌زنند.

ما نمی‌خواهیم به نفع ما سوت بزنند. دست کم به ضرر استقلال سوت نزنند. جوری که برای دیگران داوری می‌کنند، برای ما هم قضاوت کنند. بالای 10 مورد برای استقلال ناحقی شده است. امیدوارم این موضوع عجیب را بازنگری کنند. 

مدیر تیم استقلال درمورد تلاش خود برای پایان دادن به درگیری در جریان این بازی، گفت: در فوتبال این درگیری‌ها پیش می‌آید. 

سامره درخصوص کاهش قرارداد بازیکنان و سرمربی استقلال برای ثبت قرارداد بلانکو، عنوان کرد: باید از نکونام و بازیکنانی که بابت کمک به تیم این لطف و از خود گذشتگی را داشتند تشکر کنم. من هم اول فصل این کار را انجام دادم زیرا وظیفه‌ام بود و هرچه داریم از استقلال است. در ادامه هم امیدواریم چند بازیکن دیگر این اتفاق را رقم بزنند تا مشکلات سایر بازیکنان حل شود. 

وی درمورد شکایت استقلال از پرسپولیس، توضیح داد: این کار فرار رو به جلو است. کاری به جز این ندارند و همه جوره قانون را دور زده و محروم هم شده‌اند اما برای اینکه اذهان را سمت جای دیگری ببرند، شاید 2 تیم خیالی نیز پیدا کرده و از آنها هم شکایت کنند.

مدیر تیم استقلال درمورد اظهارات حسن روشن علیه خودش، گفت: همه به قطار در حال حرکت و پیشرفت سنگ می‌زنند. این چیزها طبیعی است و در استقلال خودی‌ها هم می‌زنند. برای اینکه باشگاه دچار حواشی نشود، وارد بحث نمی‌شوم. یکبار وارد شدیم و حکم گرفتیم. تمام شد و رفت. احترام روشن واجب است و صاحب اختیار است که هر حرفی بزند.

سامره درخصوص حضور هواداران، عنوان کرد: سرپرست استقلال در رابطه با استقبال خوب هواداران از بازی با آلومینیوم خاطرنشان کرد: بسیار از آنها تشکر می‌کنیم. انرژی خاصی هم به تیم می‌دهند و هم به شما رسانه‌ها که از دیدن شور و هیجان هواداران لذت می‌برید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تصمیم داور برای گرفتن 10 دقیقه وقت اضافه درست بود یا نه، گفت: بی‌انصافی کردند و حتی اگر دو، سه دقیقه درگیری و چند تعویض انجام شده باشد، نهایت 6-5 دقیقه وقت اضافه لحاظ می‌شد. می‌خواستند دست به دست هم دهند تا این بازی هم دربیاید!


  

* حمیدرضا رجبی (مربی استقلال) 

این برد را به همه هواداران تبریک می‌گویم. امروز بازی قابل قبولی انجام دادیم. بازی در نیمه اول کاملاً تحت کنترل ما بود . موقعیت‌های متعددی ساختیم و نظم بسیار خوبی داشتیم.

در نیمه دوم تا قبل از اخراج مرادمند نیز کنترل بازی در اختیار ما بود و آلومینیوم موقعیت خاصی نداشت. یک فرصت تک به تک با دروازه‌بان داشتیم که  منجر به گل نشد. مهرداد محمدی ازخودگذشتگی کرد و توپ را به گوستاوو بلانکو پاس داد که گل نشد.

مربی استقلال درخصوص عملکرد گوستاوو بلانکو در اولین بازی عنوان کرد: او بازیکنی باکلاس است  که به مجموعه استقلال اضافه شده اما در آینده خیلی بهتر از این ظاهر می‌شود زیرا هنوز به هماهنگی و شرایط بازی نرسیده است. البته یک پاس خوب داد که مدافع حریف، توپ را از دهانه دروازه خارج کرد. 

رجبی درمورد قضاوت سیدرضا مهدوی  گفت: واقعاً توقع دارم همانطور که داوران برای رقبای ما سوت می‌زنند، رفتار مشابهی هم با استقلال داشته باشند.

وی در مورد شکایت باشگاه پرسپولیس از استقلال، توضیح داد: قبل از بازی شرایطی برای ما درست کردند تا استقلال را از لحاظ روحی و روانی به هم بریزند. با این حال بچه‌ها تمرکز کافی داشتند و به موفقیت استقلال فکر می‌کردند. همین طور هم شد. در این مسابقه با وجود اینکه 10 نفره شدیم، بازی قابل قبولی انجام دادیم و برنده شدیم.

 

اخبار استقلال

   

  


 مطالب مرتبط: 

هفته هشتم لیگ برتر/ سه امتیاز کی‌روشی برای نکونام؛ برد آرمانی استقلال مقابل آلومینیوم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار