جواد نکونام

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از پیروزی پرگل مقابل نفت آبادان گفت: اول بازی به بچه‌ها گفتیم باید توان بگذاریم و برنده شویم.

 

به گزارش استقلال نیوز، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پس از پیروزی سه بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:‍

    

* صحبت‌های اولیه؟

اول از همه به خانواده مرحوم عجمی‌پور تسلیت می‌گویم. این اتفاق همه ما را ناراحت کرد. دوست داشتیم امروز او را در زمین می‌دیدیم.

* بازی؟

من 4 سال در خوزستان مربیگری کردم. در این هوای گرم فوتبال بازی کردن سخت و واقعا شرایط را برای هر تیمی سخت می‌کند. اول بازی به بچه‌ها گفتیم باید توان بگذاریم و برنده شویم.

از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بدون هیچ خواسته غیرمعقولی دیدید چه فوتبالی مقابل تیم خوب صنعت نفت که نیمه اول ما را اذیت کردند، ارائه دادند. به ویسی بابت این تیم خوب تبریک می‌گویم. در این گرما و رطوبت جانانه جنگیدند. از آن‌ها ممنون هستم و خسته نباشید می‌گویم. از آن‌ها تشکر می‌کنم. حیف که کاری از دستم بر نمی‌آید برایشان انجام بدهم.

به هواداران‌مان تبریک می‌گویم. از من و بازیکنان و تیم حمایت کردند. واقعا لیاقت این برد را داشتند. خداراشکر، به نتیجه کاری ندارم. واقعا شرایط تیمی و بازیکنان، خیلی خوب بود. 

* برخی بازیکنان مانند جلالی و حردانی که فصل قبل نتوانستند خودشان را نشان بدهند اما در این بازی خوب ظاهر شدند؟

کار خاصی انجام ندادیم. چیز جادویی نداریم. کیفیت و واقعیت فوتبالشان همین است. این‌ها بازیکنان توانایی هستند. همیشه به آن‌ها گفته‌ام بازیکنان بزرگی هستند. باید بهترین عملکردشان را هر روز، هر تمرین و هر مسابقه نشان بدهند.

* حضور یک مهاجم از آمریکای جنوبی در ایران که هنوز قراردادی با او بسته نشده است؟

من خبری ندارم. واقعیت این است که من درخواست بازیکن نداشتم. این بازیکن را نمی‌شناسم و وقتی اطلاعات ندارم نمی‌توانم صحبت کنم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته نخست لیگ برتر/ رقص بندری استقلال در آبادان؛ نکونام با دست خالی صدرنشین شد

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار