ریکاردو ساپینتو

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال(تاج) در بند ششم نامه‌ خود خطاب به هواداران تعصب را به رخ مدیران این باشگاه کشاند.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در بند ششم نامه خود خطاب به هواداران پس از شکست در دربی تهران به نکات مهمی اشاره کرد که شاید مهم ترین آن در بند ششم این نامه بود.

او در بند ششم نامه خود اعلام کرد مشتاق ادامه کار با استقلال است و در این راه حتی از برخی خواسته‌های منطقی خود کوتاه هم خواهد آمد و اینگونه هوشمندانه توپ را به زمین مدیریت بی‌اراده و بله‌قربانگوی استقلال انداخت که به نظر می‌رسد دستور گرفته‌اند با ساپینتو قطع همکاری کنند.

بد نیست یک بار دیگر این بار فقط بند ششم نامه ریکاردو ساپینتو را بخوانیم تا از تعصب و عشق او به استقلال و هوادارانش بیش از پیش آگاه شویم شاید مدیران استقلال هم از او این تعصب را یاد بگیرند و با تمدید قراردادش مسیر را برای آینده ای بهتر هموار کنند:

انعطاف پذیری در مقابل تغییرات منطقی در شرایط هر یک از طرفین اگر یک میل مشترک وجود داشته باشد، امکان‌پذیر است و در هر مذاکره‌ای معمول است. از طرف خودم باید بگویم که معتقدم تمایلم را با صبر، سخت‌کوشی و فداکاری نشان دادم، علی‌رغم اینکه دستمزدم را برای ۸ ماه دریافت نکردم، علی‌رغم همه چالش‌ها و مشکلات فصل گذشته. همچنین علی‌رغم فرصت‌های شغلی دیگری که از منطقه خاورمیانه و اروپا داشتم انتخاب اول من ادامه کار در چنین تیم فوق‌العاده‌ای بود. نماینده‌های من در این مورد به باشگاه اطلاع دادند؛ بنابراین اگر علاقه مشابهی در باشگاه هم وجود داشته باشد و آنها آماده باشند که با همدیگر برای رسیدن به بالاترین نقطه فوتبال آسیا تلاش کنیم، رسیدن به یک توافق مشترک راضی کننده در مدت چند روز به آسانی ممکن است اما اگر آنها موافق گرفتن چنین تصمیمی نیستند یا به هر دلیلی می‌خواهند بیشتر و بیشتر صبر کنند، آن وقت زمان باارزش از دست می‌رود. به همین خاطر صبر بیشتر معنی ندارد.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

نامه ریکاردو ساپینتو خطاب به هواداران استقلال/ خواسته قلبی من ادامه همکاری با استقلال است

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار