حجت کریمی

سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) گفت: قرار است همین روزها وکیل ساپینتو به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود.

       

به گزارش استقلال نیوز، حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال(تاج) در خصوص حضور در مراسم دوازدهمین سالگرد شادروان ناصر حجازی، تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، صحبت های سرمربی رقیب در کنفرانس خبری پس از دیدار مقابل هوادار، داور خارجی برای دربی و.. صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 

* بر مزار ناصر حجازی حاضر شدم و ادای احترام کردم

خیلی وقت بود که دوست داشتم برمزار پیشکسوتان نامدار باشگاه استقلال حاضر شوم ولی فرصت نمی‌شد، تا اینکه به سالروز درگذشت ناصر حجازی عزیز رسیدیم و این فرصت به وجود آمد تا همراه با آقای طاهری و دوستان به قطعه نام آوران برویم. بدون شک یکی از بزرگان فوتبال ایران و باشگاه استقلال ناصر حجازی و منصور پورحیدری بودند که ادای احترام به این دو اسطوره باشگاه استقلال باعث افتخار است.

اینکه شایعه شده چون پرسپولیسی‌ها روز دوم خرداد همین کار را کرده بودند ما هم این اقدام را ترتیب دادیم باید بگویم از این بابت آنها هم کار پسندیده ای انجام دادند ولی با توجه به اینکه قرار بود برنامه حضور بر مزار ناصرحجازی روز پنجشنبه باشد ما از قبل برای رفتن به بهشت زهرا برنامه داشتیم و ربطی به این اقدام آن عزیزان نداشت. هرکسی این فکرها را می‌کند من را نمی‌شناسد. ضمن اینکه بعد از حضور در قطعه نام آوران بر مزار تعدادی دیگر از فوتبالیست‌ها و اصحاب قلم هم حضور پیدا کردیم تا یاد و خاطره آنها را هم زنده نگه داشته باشیم. این نکته خیلی مهم است که ما همه بدانیم هیچ چیز ابدی نیست و باید قدر لحظات زندگی‌مان را بدانیم و تا جایی که می‌توانیم به همنوعان خود خدمت کنیم.

* با همراه اول به توافقات اولیه رسیدیم

خوشبختانه در جلسات اخیر که با مسئولان همراه اول برگزار کردیم توافقاتی حاصل شد تا بخشی از مطالبات استقلال طی روزهای شنبه و یکشنبه پرداخت شود تا ما هم بلافاصله برای پرداخت مطالبات اعضای تیم اقدام کنیم. مدتهاست که در این زمینه در حال فعالیت هستم و سعی می‌کردم این موضوع محقق شود. خوشحالم که بالاخره توانستیم به توافق نهایی دست پیدا کنیم.

* از وقتی سرپرست باشگاه انتخاب شدم یک روز هم بیکار نبودم

از همان روزی که اعضای هیئت مدیره بنده را به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب کردند یک روز هم بیکار نبودم و چون آدمی‌هستم که دوست دارم در موقعیتی که قرار دارم نهایت تلاشم را برای انجام درست کارها انجام بدهم ابتدا از بزرگترین مشکلات شروع کردم که استراماچونی بود. در همین مدت کوتاه بارها با رایزنی با بانک شهر در نهایت توانستم طلب استراماچونی که اسناد مالی می‌گوید بزرگترین بدهی تاریخ باشگاه استقلال بود را با سختی‌های زیاد در مسیر واریز پول به حسابش پرداخت کنم. بعد از آن بدهی پادوانی را هم پرداخت کردیم و حالا فقط یک بدهی ریالی داریم که آن هم به زودی حل و فصل می‌شود.

* هر چه سریعتر مطالبات ساپینتو و اعضای تیم را می پردازیم

در رابطه با بحث پرداخت بدهی‌ها باید بگویم انصافاً سرمربی تیم ما گذشت بزرگی را تا این مدت انجام داده و مجموعه استقلال را بابت حسن نیّتش تحت تاثیر قرار داده است. در تلاش بودیم تا در ازای این حسن‌نیت آقای ساپینتو هر چه سریعتر مطالبات خودش و اعضای تیم را بپردازیم که قطعا این کار را هم خواهیم کرد.

* عجیب است گلمحمدی به این سرعت رفتار خودش را فراموش می‌کند

یحیی گل محمدی گفته بود اگر من رفتارهای سرمربی استقلال را می‌کردم مادام العمر محروم می‌شدم، عجیب است که افراد رفتارهای خودشان کنار زمین را به این سرعت فراموش می‌کنند. کاری به فصل گذشته و اتفاقات قبل ندارم اما در همین لیگ امسال دو یا سه بار سرمربی پرسپولیس با داوران سرشاخ شده و نسبت به قضاوت آنها اعتراضات شدیدی را انجام داده است. عجیب است که به این سرعت رفتارهای خودشان را فراموش می‌کنند. ضمن اینکه به نظر می‌رسد در آستانه بازی حساس مقابل استقلال سعی دارند سرمربی مارا تحت تاثیر صحبت‌های خودشان قرار بدهند اما ساپینتو به خوبی با این مسائل آشنا شده و می‌داند چه حرفی با چه منظوری بیان می‌شود.

* وکیل ساپینتو به ایران می آید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود

همانطور که قبلا هم اعلام کردم بعد از جلسه یک ساعته در هتل آزادی با ساپینتو تقریبا به این موضوع مشترک رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و به همین خاطر من در کشور امارات با نماینده آژانس نقل و انتقالاتی ساپینتو هم دیدار کردم. الان هم قرار است همین روزها وکیل او به ایران بیاید تا کارهای تمدید قرارداد نهایی شود. ما از سبک فوتبال استقلال رضایت داریم هر چند که دوست داشتیم تیم در لیگ برتر به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کرد اما همه دیدند که یکسری مشکلات داوری تا چه اندازه استقلال را متضرر کرد. با این همه منتظر هستیم تا این اتفاق رخ بدهد.

* دشمنان استقلال دست از حاشیه سازی برنمی‌دارند

برخی از تمدید نشدن قرارداد ریکاردو ساپینتو و مخالفت برخی از اعضای باشگاه با این موضوع صحبت می‌کنند، مطمئن باشید دشمنان استقلال دست از حاشیه سازی و شایعه پراکنی برنمی‌دارند. حتی اگر همه چیز خوب و درست باشد باز هم بی کار نمی‌نشینند چون نمی‌توانند آرامش تیم را ببینند. هواداران به این مسائل و شایعات توجه نکنند. من از آنها می‌خواهم که همه تمرکزشان را روی آرامش و حمایت از تیم معطوف کنند. قطعا تیم استقلال در روزهای حساسی که یک قدم تا کسب عنوان قهرمانی فاصله دارد بیش از هر چیز نیاز به حمایت آنها دارد. بازیکنان تیم ما عزم‌شان را جزم کرده‌اند تا این عنوان را به دست بیاورند.

* ساپینتو و بازیکنان برای دربی لحظه شماری می کنند

برای ما هیچ تفاوتی نداشت چه تیمی‌به فینال برسد. قطعا حضور در پرسپولیس به عنوان یک رقیب سرشناس انرژی و انگیزه بازیکنان استقلال را هم افزایش خواهد داد. من با شناختی که از سرمربی و بازیکنان تیم مان دارم مطمئن هستم بعد از اتفاقات مربوط به دربی برگشت همه آنها برای رو در رو شدن با پرسپولیس ثانیه شماری می‌کردند. حالا هم قطعاً این موضوع می‌تواند باعث شود بچه‌ها با انرژی بیشتری در فینال جام حذفی حاضر شوند تا عنوان قهرمانی را که لیاقتش را دارند به دست بیاورند.

* حاضریم هزینه‌ حضور داور خارجی در دربی را پرداخت کنیم

همانطور که اعلام کردیم ما حاضریم همه هزینه‌های حضور داور خارجی برای دربی فینال را پرداخت کنیم. با توجه به اتفاقاتی که در ماه‌های اخیر به ویژه این اواخر در بحث داوری شاهدش بودیم نمی‌خواهیم چیزی به اما و اگر سپرده شود. بحث یک جام و قهرمانی در میان است. بنابراین به خاطر همین موضوع است که ما در این قضیه اصرار داریم تا از یک داور خارجی در دربی فینال استفاده شود. این موضوع را با احترام به داوران داخلی مان می‌گویم و قطعاً برای اینم قشر زحمتکش ارزش و احترام ویژه ای قائل هستم اما با توجه به حواشی اخیر قطعاً سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در این زمینه باید هرگونه اقدامی‌را انجام دهند تا حرف و حدیثی در این زمینه باقی نماند.

اخبار استقلال

 

 


مطالب مرتبط:

حجت کریمی: صورتجلسه‌ای که امضا کردم فقط برای حضور در جلسه بود؛ سهیل مهدی کارمند آقای پیروانی است!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار