مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از برتری مقابل مس رفسنجان گفتند: خودمان را گول نزنیم، داوری ها فقط به ضرر ما بوده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از برتری دو بر یک مقابل مس رفسنجان، از هفته بیست و نهم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

امیر ارسلان مطهری

هیچ وقت نمی‌توانیم در شرایط مساوی رقابت کنیم.  اگر اینطور باشد مثل پارسال می‌شود. دیدید چه نتیجه‌ای گرفتیم. امسال تیم به مراتب خیلی بهتر از سال قبل بود. یک تیم زیبا خیلی قشنگ‌تر از یک قهرمان زشت است.

به تیمی توهین نمی‌کنم. هر تیمی قهرمان شود تبریک می‌گویم. آنقدر فشار روی ما زیاد بوده که مدام در تمرین و خانه بودیم. فقط باید به این مشکلات فکر کنیم. بازیکن درون زمین باید آرامش داشته باشد. هوادار از او انتظار دارد. وقتی وارد زمین می‌شوید باید تمام توان‌تان را بگذارید. شما تمام توان‌تان را گذاشتید که تمام توان ما را بگیرید. نمی‌دانم چه بگویم. امسال یک تیم قشنگ داشتیم که همه دوستش داشتند. مربی خیلی خوب و بازیکنان خیلی خوب، با تمام توان‌مان لیگ را پیگیری کردیم.

امیدواریم در ادامه شرایط مساوی باشد. خودمان را گول نزنیم. داوری فقط به ضرر ما بوده، یک تیم قوی و متحدی که جان می‌کند تا نتیجه بگیرد در زمین نمی‌‌توانید حریفش شوید. فقط با داوری می‌شود خرابش کرد.


  

مهدی قایدی

به بازیکنان دو تیم خسته نباشید می‌گویم به‌ ویژه بازیکنان استقلال که خیلی زحمت و سختی کشیدند، هیچ چیزی از ارزش‌های بازیکنان ما کم نشد. نگذاشتند ما قهرمان شویم و گرنه باید تا الان قهرمان می‌شدیم. خیلی اشتباهات بود که از اول فصل تا الان رخ داد، من مثل این بچه‌ها ندیدم؛ دم بچه‌ها گرم.

دریافتی‌مان صفر است. 7، 8 ماه است هیچ پولی نگرفته‌ایم. فقط چهار مدیرعامل از اول فصل عوض کردیم. باز هم دم بچه‌ها گرم که تا الان خیلی زحمت کشیده‌اند. امیدوارم در پایان فصل بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی دل هواداران‌ را شاد کنیم.

۱۰۰ درصد از ساپینتو راضی هستیم، او مربی باکیفیتی است، با بازیکنان دوست است و دلش با تیم است. در این چند وقت اخیر دیدید که او چقدر دلسوز تیم و بچه‌ها است. اگر ساپینتو مثل مربیان قبلی بود، می‌توانست برود. امیدوارم کار او هم حل شود و سال‌ها در استقلال بماند. ساپینتو می‌تواند استقلال را به جایی که لیاقت دارد، برساند.


  

* مهدی مهدی پور  

بازی خیلی خوبی بود. به نظرم موقعیت های زیادی داشتیم. برخلاف جریان بازی گل خوردیم ولی خدا را شکر به بازی برگشتیم و سه امتیاز را گرفتیم. تبریک می گویم به هواداران به خاطر تیمی که دارند و این بازیکنانی که در تیم بازی می کنند. نمی خواهم بهانه بیاورم ولی شش هفت ماه است که ما پول نگرفتیم. این اتفاق برای هر تیمی بود از هم می پاشید چه برسد به اینکه تا آخرین لحظه بجنگد. در این فصل که گذشت، اشتباهات داوری خیلی ما را اذیت کرد. همین هفته پیش بازی یک هیچ برده را به خاطر پذیرش گل اشتباه حریف مساوی کردیم. مسائل فنی تیم ما هم به کسی ربطی ندارد که در مورد آن صحبت می کنند. خوب بودیم یا بد بودیم به کادر برمی گردد. مشکلات داوری امسال این قدر ما را اذیت کرد. مثل بازی نفت که ما را از کورس خارج کرد. به هرحال به هواداران به خاطر این تیم تبریک می گویم. بازیکنان لایق ستایش اند.

چالش وقتی اتفاق می افتد که نفراتی که بیرون هستند و بیرون بودند نسبت به نفراتی که بازی می کردند اختلاف سطح زیادی داشته باشند. ما این قدر از لحاظ نفری قوی هستیم که هر بازیکنی نباشد نفر بعدی به راحتی جایگزین می شود و مشکلی پیش نمی آید. البته امیدوارم مشکل روزبه و آرش هم زودتر برطرف شود تا در بازی های بعدی دل هواداران را شاد کنیم.

بعد از پنج شش سال مصدوم شدم. چندین هفته نبودم ولی تیم ما هم خیلی خوب کار کرد. به شرایط ایده آل برگشتم و در فرم آرمانی قرار دارم.

خواهشی دارم از همراه اول. یک فصل اسپانسر تیم ما بوده، لوگوی آن روی لباس تیم ما بوده. خواهشی که دارم این است که آن کمکی که باید را به تیم ما انجام دهند. شش هفت ماه است دریافتی صفر است. در این ده یازده سال که بازی می کنم ندیده بودم این وضعیت را. بعضی از بچه ها با مشکلاتی خنده دار مواجه شده اند ولی امیدوارم همراه اول کمکی کند تا مشکلات حل شود.


   

* عارف غلامی 

 

بار دیگر شخصیت تیمی خودمان را به همه نشان دادیم. مس یکی از تیم‌های خیلی خوب لیگ برتر است و رکورد کمترین گل خورده را دارد. با اینکه در هفته‌های گذشته تیممان را اثبات کرده بودیم، اما متأسفانه در یکی دو هفته گذشته به‌خاطر مشکلاتی که داشتیم، کمی از کورس قهرمانی عقب ماندیم.

بردن مس در رفسنجان با امکاناتی که دارد، خیلی کار راحتی نیست. خدا را شکر می کنیم و به هواداران استقلال تبریک می‌گویم. امیدوارم این روند برای دیدارهای بعد ادامه داشته باشد و با روحیه خوبی به بازی‌های جام حذفی برویم.

مشکلات ما برای امروز و دیروز نیست و متعلق به پنج تا هفت ماه گذشته است. از اینکه این‌همه فریاد زدیم و اعتراض کردیم، واقعاً خسته شده‌ایم. بسیاری از هواداران مقابل هتل از من پرسیدند آیا واقعاً مشکلات استقلال اینقدر حاد است؟ که گفتم خدا شاهد است مشکلات ما بیشتر از این هست ولی کمتر نیست.

مشکلات ما خیلی فراتر از این است که در رسانه‌ها می‌بینید. با این وجود، بچه‌ها یکدل هستند و برای بازی پایانی لیگ برتر مقابل تراکتور و جام حذفی تلاش می‌کنیم. دیدار با تراکتور برای ما مهم است و برای اثبات مجدد خودمان، نیاز داریم که سه امتیاز این مسابقه را در ورزشگاه آزادی بگیریم.

دوستان متخصص که مسئول هم هستند، به‌جای اینکه سرشان در کار خودشان باشد، در برنامه‌های تلویزیونی نظرات فنی می‌دهند و می‌گویند یک مربی چند میلیارد تومان گرفته است. اگر شما خیلی خیلی متخصص و فنی هستید، روی کار خودتان تمرکز کنید تا 50 تیم فوتبال در لیگ‌های مختلف به جان هم نیفتند. اگر خیلی متخصص هستید، تجهیزات VAR را برای فوتبال ایران تأمین کنید و تفاوت را ببینید.

مدت ها است داریم صحبت می کنیم ولی اتفاق خاصی نمی افتد. بیشتر این موضوعات به استقلال بر می گردد. من پارسال جام حذفی عضو این تیم بودم و دیدم چه اتفاق هایی افتاد و تلاش هایی شد که تیم ما دو جام دیگر نگیرد. همه آن هایی که با استقلال مشکل داشتند دیدند که چه اتفاقات کم نظیری افتاد ولی مشکلات داوری همیشه هست و ما به شدت نگرانیم و به شدت روشن است و کسی هم نخواهد این موضوع را قبول کند خودش را به خواب زده.

نزدیک به یک سال است که ما داریم تبلیغ اسپانسری را می کنیم که پرداختی به باشگاه نداشته است. هر کدام از بازیکنان این تیم یک هنری دارند و شما به خاطر هنر آن ها و برند باشگاه، بیننده ها و حق پخش قرار است به آن ها پول بدهد. اگر قرار است برندی را تبلیغ کنیم که چیزی عاید باشگاه نشود برای چه باید این کار را بکنیم ؟ بالاخره توافقات شفاهی انجام شده. حالا نسبت به تغییرات عقب نشینی می کنید این کمی شک برانگیز است. اپراتور های دیگر با تیم های دیگر قرارداد بستند و پول هایشان به موقع پرداخت شده است. ما تبلیغات شما را انجام دادیم. 

بهتر است تا هوادران بیشتر نگرش نشدند این موضوعات جمع شود. این موضوع حق استقلال است باید مسئولان بالارتبه ورود کنند. دربی میلان می گویند نزدیک به یک میلیارد بیننده دارد و خیلی راحت بدون اسپانسر بازی کردند. حالا ما با بانک شهر قرارداد تبلیغاتی نداشتیم و ما برای تشکر بخاطر اینکه مسائل مدیریتی ورود کردند، تبلیغ کردیم. حالا همراه اولی که چندین ماه تبلیغ کردیم، هیچ اتفاقی نیفتاد. امیدوار هستیم این موضوعات قبل از بازی جام حذفی حل شود. امیدوارم نوشدارو بعد از مرگ سهراب نشود. هر چه زودتر باید تصمیم گیری کنند و یک نتیجه به باشگاه ما اعلام کنند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و نهم لیگ برتر/ کامبک از نوع پرتغالی در رفسنجان؛ ربیعی و مس باز هم مقابل استقلال زانو زدند!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار