بیانیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) در خصوص عدم اعلام دو ضربه پنالتی نادیده گرفته شده توسط داور دیدار مقابل پارس جنوبی جم بیانیه صادر کرد.

 

به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال(تاج) دیروز و امروز پس از اتمام دیدار مقابل پارس جنوبی جم و صعود به نیمه نهایی جام حذفی در خصوص حواشی داوری این دیدار بیانیه هایی صادر و نسبت به قضاوت دیدارهای باقیمانده ابراز نگرانی کرد.

باشگاه استقلال در بیانیه اول ضمن انتشار ویدئویی از خطای هند مدافع پارس جنوبی جم نوشت:

در ادامه سریال بی پایان اشتباهات داوری علیه استقلال، جدا از سایر اشتباهاتی که توسط داور انجام گرفت، امروز هم یک پنالتی واضح برای استقلال گرفته نشد و طبق معمول از دید داور این پنالتی پنهان ماند. واقعا نمی‌دانیم باید به کجا از این وضعیت داوری شکایت ببریم.

همچنین باشگاه استقلال امروز پس از بررسی سایر صحنه های اتفاق افتاده در محوطه جریمه به صحنه خطا روی آرش رضاوند در دقیقه 74 بازی اعتراض و با ابراز نگرانی از نحوه داوری در پنج بازی باقیمانده لیگ و جام حذفی نوشت:

روز گذشته فیلم یک پنالتی گم شده استقلال مقابل پارس جنوبی در رسانه باشگاه استقلال منتشر شد که مشخص بود توپ به دست بازیکن پارس جنوبی برخورد کرده اما یک پنالتی واضح دیگر هم در این بازی به سود استقلال دیده نشد.

در دقیقه ۷۴ خطای واضح پنالتی بر روی رضاوند در یک متری داور اعلام نشد.
اگر باعث ناراحتی کمیته داوران نمی‌شود، لطفا نظر کارشناسان اردنی و مالزیایی خود در مورد دو پنالتی گم شده استقلال مقابل پارس جم را هم جویا شوند!
تحمل باشگاه استقلال از این همه ناداوری به سر آمده است. در حالی که در جلسه توجیهی پیش فصل داوران، برخورد توپ به دست را توضیح داده‌اند، در دربی پنالتی استقلال را اعلام نکردند و سپس از تصمیم غلط داور دفاع هم کردند!

بازهم تاکید می‌شود که کمیته داوران فدراسیون فوتبال پس از مشورت با کارشناسان خارجی خود، بگوید چند اشتباه و پنالتی سوخته دیگر استقلال باید اعلام شود؟ تنها سه هفته تا پایان لیگ و دو بازی تا پایان جام حذفی باقی مانده و باشگاه استقلال برای چندمین بار از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران می‌خواهد چاره‌ای برای این وضعیت داوری بیاندیشند تا حق تیم‌ها ضایع نشود.

اخبار استقلال

      

     


 مطالب مرتبط:

مرحله 1/4 جام حذفی/ بدشانسی های اعصاب خورد کن استقلال در جم؛ طلسم پارس جنوبی در دقیقه 97 شکست!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار