ریکاردو ساپینتو

سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیروزی(پرسپولیس) گفت: مساوی برای هیچ تیمی جذاب نخواهد بود.

 

به گزارش استقلال نیوز، ریکاردو ساپینتو  سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) در نشست خبری پیش از دبدار مقابل پیروزی(پرسپولیس) تهران (دربی نود و نهم) ، پاسخگوی پرسش های خبرنگاران بود که در ادامه مشروح این صحبت ها را می خوانید:

   

*صحبت آغازین؟ 

اول از همه عید همه مبارک باشد. دربی همیشه یک مسابقه ویژه است. همیشه یک بازی بزرگ برای هر دو تیم و هواداران است. این دربی به خاطر دیدار صدم، یک ویژگی خاص هم دارد. یک ویژگی خاص این بازی این است که هر دو تیم می‌خواهند برنده باشند و مساوی برای هیچ کدام از تیم‌ها جذاب نیست. تنها هدف ما این است که فردا برنده باشیم.

* امیدوار به پیروزی؟ 

البته و هدف ما هم همین است.

* قهرمانی برنده دربی؟  

پیروز این دیدار به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شود اما از الان چیزی قطعی نیست. سپاهان صدرنشین و هم امتیاز ما است. قبلا هم گفته‌ام، سه تیم مدعی قهرمانی بازی‌های بسیار مهمی دارند و ما هم بازی‌های سختی را پیش رو داریم. به همین دلیل قدم به قدم پیش می‌رویم و برای کسب سه امتیاز خیلی سخت می‌جنگیم.

* پرسپولیس نگران کدام بازیکن باشد؟

پرسپولیس باید نگران همه بازیکنان ما باشد. همینطور که ما خودمان حواسمان به همه بازیکنان تیم حریف است. بازیکنان خوب و باتجربه دارند و ما هم بازیکنان خوبی داریم و در شرایط بسیار خوبی هستیم. امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه دهیم با ارائه بازی‌های خوب.

* غرور از بازی قبل؟ 

نه اصلا. بازیکنان ما بسیار متمرکز هستند. ما بازی با هوادار را یک هفته پیش فراموش کردیم. در اولین تمرین‌مان در این هفته تمرکز کردیم و تمام فکر و ذکرمان بازی با پرسپولیس شد. می‌دانیم دقیقا چه می‌خواهیم و چه کاری باید انجام دهیم تا بازی را ببریم. فقط روی این دیدار تمرکز کرده‌ایم.

* داوری؟

فکر می‌کنم آقای حیدری داور باتجربه‌ای است و کارش را خوب انجام داده است. خیلی جدی و با صلاحیت و شایستگی داوری کرده است. امیدوارم ایشان و تیمش یک داوری خوب، بدون هیچ اشتباهی برای هر دو تیم داشته باشند. ما نمی‌خواهیم اشتباهی برای ما پیش بیاید.

* طلب از باشگاه؟ 

ما فقط روی بازی تمرکز داریم. از ماه‌های قبل فقط روی کار خودمان و بازی بعدی‌مان تمرکز داشتیم. به این جور مسائل اطراف تیم سعی می‌کنیم کاری نداشته باشیم. در حال حاضر این ذهنیت و رفتار ماست. در پایان فصل زمان داریم درباره مسائل مختلف صحبت کنیم.

* تغییر تاکتیک؟ 

ما با استراتژی‌ای که بخواهیم بازی می‌کنیم. 

* برطرف کردن نقاط ضعف؟

حتما روی این مساله کار کرده‌ایم. همانطور که در همه بازی‌ها این کار را انجام می‌دهیم. پرسپولیس در بازی قبل مستحق تساوی نبود اما این اتفاق افتاد.

بعضی وقت‌ها روی ضربات ایستگاهی این شرایط پیش می‌آید. ما همیشه جدی کار می‌کنیم و ما همیشه روی حریف‌مان مطالعه می‌کنیم و روی نقاط قوت و ضعفشان کار می‌کنیم. امیدوارم فردا نتوانند روی ضربات ایستگاهی کاری کنند.

* احتمال تساوی به دلیل حساسیت؟

ما بازی می‌کنیم تا ببریم. به همه حریفان احترام می‌گذاریم ولی از هیچ حریفی نمی‌ترسیم، حتی اگر با رئال مادرید بازی کنیم. فردا هم بازی می‌کنیم تا برنده شویم. 

* جدایی از استقلال در صورت قهرمان نشدن؟

(باخنده) من درباره شایعات صحبت نمی‌کنم. جواب دیگری لازم دارید؟ فقط روی این بازی تمرکز دارم.

* عدم استفاده از تمام ظرفیت ورزشگاه؟

این یک اتفاق بد و حسرت برای هواداران است اما به هر حال اینگونه تصمیم گرفته‌اند و ما چیزی نمی‌توانیم بگوییم مثل ساعت بازی که ساعت ۱۶ از ۱۷:۳۰ و ۱۸ هوا گرم‌تر است اما خب این تصمیم را گرفته‌اند و ما باید احترام بگذاریم.

* برنده فردا قهرمان لیگ؟

هر چیزی در فوتبال ممکن است.

* ناامیدی در صورت از دست دادن امتیاز؟

من اینگونه فکر نمی‌کنم. فقط به بردن فکر می‌کنم. «اگر» برای من معنی ندارد. من باور دارم که می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

داوران هفته بیست و هفتم لیگ برتر 01/02 مشخص شدند؛ داور اهل همدان قاضی دربی نود و نهم!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار