مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی پرگل مقابل هوادار گفتند: اگر سوبرداشتی از پنالتی زدن حسینی شده از تیم هوادار عذرخواهی می‌کنیم.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی پرگل مقابل هوادار تهران، از هفته بیست و ششم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

حجت کریمی (سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال)

ان‌شاءالله با توکل بر خدا بچه‌ها بتوانند با برنده شدن در این مسابقه دل هواداران را شاد کنند.

وی درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال گفت: از صبح امروز در دفتر باشگاه بودیم و برخی کارها را پیگیری کردیم سپس به وزارت ورزش رفتیم باید از حمید سجادی تشکر کنم که حدود یک ساعت و نیم برای ما وقت گذاشت و پیگیر کارها شد. تمام راهکارهایی که ما گفته بودیم یک به یک پیگیری کرد. آخرین صحبت این بود هماهنگی با بانک شهر انجام داد و قرار شد جلسه‌ای هم با مسئولان این بانک داشته باشیم. به این بانک رفتیم و مطالب و راهکارها را به احمدی (مدیرعامل بانک شهر) گفتیم. موافقت‌هایی انجام دادند و اگر خدا بخواهد فردا یا دو روز دیگر اتفاق خوبی رقم بخورد ودل هواداران شاد شود.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه جلسه با وزیر ورزش امیدوارکننده بود، عنوان کرد: وزیر ورزش تمام تلاش خود را کرد قبلاً  هم این تلاش‌ها بوده و اکنون هم سجادی پشتوانه ما است و تمام تلاش خود را کرد.

کریمی در خصوص اینکه چرا این اقدامات قبل از 11 فروردین رخ نداد تا با ارسال مدارک مالی لازم به AFC اقدامات برای کسب مجوز لازم انجام شود، گفت‌: نمی‌خواهیم در مورد گذشته توضیح بدهم.

وی در مورد اینکه به عنوان سرپرست باشگاه قطعاً از تمام مسائل حال حاضر استقلال خبر دارد و آیا می‌تواند از پس آن بربیاید، گفت: تمام تلاش و وقت خود را روی پرداخت بدهی‌هایی که تا 31 فروردین برای آنها وقت داریم گذاشته‌ام تا  ان‌شاءالله نتیجه بگیریم. امیدوارم با پرداخت بدهی‌های خارجی بتوانیم برخی مشکلات را حل کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص اینکه چرا هیأت مدیره استقلال معمولاً با مدیرعامل این باشگاه همراه نیست، توضیح داد: هیأت مدیره همه جوره با مدیرعامل قبلی و فتح‌الله‌زاده همراه بود. نمی‌توانید بگوییم همراه نبودیم اگر همراه نبودیم نمی‌توانستیم کار کنیم به هیچ عنوان چنین چیزی نیست.

کریمی در مورد آخرین وضعیت پرداخت بازیکنان استقلال عنوان کرد: متأسفانه به بازیکنان پرداختی نداشته‌ایم. جای تأسف هست که آنها خیلی وقت است پول نگرفته‌اند و شرمنده‌شان هستیم. آنها غیرتی و به عشق پیراهن و هوادار استقلال بازی می‌کنند. من بیشتر از 3-4 روز وقت ندارم فعلاً باید روی این روزها تمرکز کنم.

وی در خصوص برنامه‌های آتی‌ خود گفت: درآمدزایی در آینده انجام خواهد شد. ابتدا بدهی‌ها را پرداخت کنیم. اگر بدهی‌های موجود را ندهیم پنجره استقلال بسته می‌شود و اگر باز هم این بدهی‌ بماند و به دادگاه برود در آن حالت از استقلال امتیاز کسر خواهد شد. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد  احتمال تغییر ترکیب اعضای هیأت مدیره در هفته اول اردیبهشت عنوان کرد: به دوستان هم گفتم یک نفر چه پنج روز و چه یک سال پشت یک میز باشد تا کارها را پیگیری کند باید کاری انجام بدهد. من در حال حاضر به فکر کارهای باشگاه تا 5 اردیبهشت هستم بعد از آن خدا بزرگ است.

کریمی در خصوص همکاری این باشگاه با شرکت همراه اول گفت: پیگیر این موضوع هستیم. 

وی در خصوص زمان برگزاری جلسه‌اش با ریکاردو ساپینتو اظهار داشت: فردا کارهایی داریم فکر می‌کنم دوشنبه جلسه‌ای با ساپینتو داشته باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال  در مورد اینکه آیا حکم همه مشاوران قبلی این باشگاه را تمدید کرده است، گفت: ما خیلی مشاور داریم. باشگاه از قدیم حدود 40-50 مشاور داشته و در حال حاضر همه آنها هستند. 

کریمی در خصوص اینکه آیا داود قاضی‌نور همچنان به عنوان مدیر اجرایی استقلال فعالیت می‌کنند زیرا خبری منتشر شده بود مبنی براینکه ساپینتو اعلام کرده بود پس از جدایی فتح‌الله‌زاده او نیز باید از استقلال جدا شود، گفت: امروز با او صحبت کرده‌ام بعداً در این مورد صحبت خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه آیا برای برتری در دربی پاداشی در نظر گرفته شده است، گفت: ان‌شاءالله پاداش هم در نظر می‌گیریم.


  

فرشید سمیعی (سخنگوی باشگاه استقلال)

امروز از صبح جلسه‌ای با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم خیلی حمایت کردند و لطف کردند و کمک کردند. امیدوارم با حمایت‌هایی که شده است به نتیجه برسیم و جلساتی که برگزار شده این بدهی پرداخت شود.

وی در مورد اینکه چقدر به حل این پرونده امیدوار است، گفت: ما کارهایش را انجام داده‌ایم مدارک و مستندات لازم تا فردا آماده می‌شود و ارائه خواهد شد و امیدوارم تا 72 ساعت آینده این مبلغ آماده شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه برخلاف نظر شما برخی کارشناسان می‌گویند استقلال از آسیا حذف شده است، عنوان کرد: شما به یک نکته توجه کنید که آن هم مهلت بارگذاری مدارک است که 31 فروردین است، ولی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای بعد از 25 خرداد این مدارک را بررسی می‌کند. این زمانی که در این وسط موجود است برای رفع نقایص، معایب و راهنمایی‌ها است پس می‌توان از آن استفاده کرد. حتماً نباید مدارک مالی ارائه می‌شد باید توافق‌ها هم ارائه می‌شد. برخی‌ها طلب‌ها را پرداخت نکردند و توافق کردند ما هم با برخی طلبکاران توافق کرده بودیم که اکنون به آن توافق‌ها عمل می‌کنیم ما با همه طلبکاران از جمله استراماچونی توافق کردیم تا یک تاریخی طلب‌هایشان را پردداخت کنیم.

وی در مورد اینکه پس با این شرایط به حضور در آسیا امیدوارید، گفت: بله، انشاءالله، اگر مغایرتی تفسیر از قانون نداشته باشیم.قانون در مورد توافق قبل از 31 مارس قانون سکوت کرده است. امیدوارم تفسیر قانون به سود ما باشد.

سمیعی در مورد اینکه آقای مهدی تاج خیلی از این مسئله ناامید هستند، عنوان کرد: قوانین AFC اجازه نمی‌دهد به غیر از کمیته صدور مجوز حرفه‌ای صحبت کند چه در مورد تأیید یا چه در مورد رد آن، اصلاً همین صبحت‌های خارج از زمان بود که باعث حذف استقلال از آسیا شد. ما پارسال بدهی نداشتیم اما ایرادهایی مبنی بر مالکیت مشترک و پرداخت بدهی از حساب‌های بسته باعث شد که از 36 موردی که مربوط به درجه A بود 15 موردش را نتوانیم پاس کنیم و تیم‌های دیگر خیلی بیشتر از 15 آیتم داشتند اما فقط بحث بدهی نیست. مسائل دیگری هم وجود دارد. 

وی در مورد اینکه شما گفته‌اید استقلال به این خاطر حذف شده که وزارت ورزش فقط می‌تواند یک تیم را سرپرستی کند، اظهار داشت: من چنین صحبتی نکرده‌ام اما این صحبت که الان یک تیم حذف شود و تیم دیگر برای حضور در آسیا مشکلی ندارد، کذب است. به تمام مدارک تیم‌ها در یک زمان از 25 خرداد به بعد رسیدگی می‌شود هیچ تیمی اکنون حذف نشده است. ممکن است تیمی از الان برود که مدارک کامل نبوده وناقص بوده است اما اینکه یک تیم اکنون حذف شود و یک تیم دیگر بعداً به مدارکش رسیدگی شود اصلاً چنین چیزی نیست مدارک تیم‌ها با هم بررسی و شرایطبا هم سنجیده می‌شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد وضعیت طلب بازیکنان و اینکه یامگا به استقلال اخطار داده است، گفت: بله، یامگا به باشگاه اخطار داده است. امیدوارم این مبلغ طلب او به زودی پرداخت شود. 

وی در مورد اینکه طلب یامگا چقدر است، گفت: نمی‌توانم آن را بگویم.

سمیعی در مورد اینکه یکی از دلایل حذف استقلال و پرسپولیس مالکیت در فصل گذشته بود، گفت: مشخص است که مالکیت مال دولت است اما وقتی تیم‌ها به خصوصی‌سازی می‌روند و به هیأت واگذاری می‌روند مالکیت همه تیم‌ها به وزارت اقتصاد واگذار می‌شود. 

وی در مورد صحبت‌های ساپینتو در مورد مطالباتش عنوان کرد: ساپینتو نهایت همکاری را با ما داشته و همچنین از بازیکنان هم باید  تشکر کنم. بازیکنان با وجود اینکه دچار مشکلات مالی بودیم خیلی خوب جنگیدند واز حیثیت استقلال دفاع کردند واقعاً از آنها متشکریم، شرمنده آنها شدیم و امیدوارم بتوانیم در اسرع وقت بعد از پرداخت بدهی‌های مهم که در لیست AFC است پرداختی به بازیکنان هم انجام شود.

سخنگوی باشگاه استقلال در مورد اینکه اسپانسر برای حل مشکل استقلال قول مساعدت داده است، گفت: بله، قول داده‌اند مگر اینکه اتفاق نادری بیفتد که این کار انجام نشود.


   

* مهدی فنونی زاده (پیشکسوت استقلال) 

نیمه اول به نیمه دوم در این مسابقه اصلاً ربطی نداشت. بازی کاملاً متفاوت بود و در نیمه دوم ما می‌توانستیم در عرض 3 ثانیه از دفاع به حمله برسیم. نیمه اول برعکس این قضیه بود. من یاد 1362 افتادم، استقلال در اینجا 7 گل به دارایی زد و تیم پرسپولیس در امجدیه به وحدت 2 بر یک باخت.هفته بعد دربی بود که استقلال با ضربه سر پرویز مظلومی به برتری یک بر صفر رسید.

من فکر می‌کنم بازی دربی خوب خواهد شد؛ البته بازی دربی حس و حال خودش را دارد و نمی‌توان گفت که این تیم خوب است و برنده خواهد شد. امیدوارم ما محتاطانه و سنجیده عمل کند. 

فنونی زاده در خصوص عملکرد قائدی نیز اظهار داشت: او خیلی خوب امروز کار کرد و فکر می‌کنم به تیم ملی نیز دعوت شود. 

قهرمانی دور از دسترس نیست. الان این اتفاق افتاد برای استقلال افتاد چه کسی ضرر کرد؟ هوادار. هواداری که در سرما و گرما به ورزشگاه می‌آید. امیدوارم مدیرعاملی برای استقلال بیاید که دلش به حال مردم بسوزد چون بازیکن در آخر  فصل پولش را خواهد گرفت ولی مردم از جیب خودشان برای دیدن این مسابقه خرج می‌کنند.


  

* زبیر نیک‌نفس 

بازی سختی بود. نیمه اول بازی گره خورده بود. هوادار تیم خوبی بود و فکر نمی‌کنم اختلاف‌مان با هم اینقدر باشد. بعد از گل دوم و سوم تیم‌شان افت کرد و ما از شرایط استفاده کردیم.

وی درمورد اینکه بین دو نیمه چه اتفاقی در رختکن رخ داد، خاطرنشان کرد: در بین دو نیمه من در زمین مسابقه بودم و به رختکن نرفتم. نمی‌دانم چه صحبت‌هایی مطرح شد.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا با این پیروزی خط و نشان جدی برای دربی کشیدید، تصریح کرد: هر بازی شرایط خودش را دارد. دلیل نمی‌شود چون امروز 6 گل زدیم، در بازی بعدی هم همین شرایط وجود داشته باشد.

نیک‌نفس درمورد مشکلات باشگاه استقلال و اینکه آیا مشکلات برطرف شده است یا خیر، گفت: هنوز چیزی ندیده‌ایم.


  

* بهزاد غلامپور

زدن پنالتی توسط حسین حسینی یک حرکت تحقیرآمیز نبود. حسینی همیشه در تمرینات پنالتی می‌زند. امروز هم خیلی خوب زد و در تمرینات هم همین کار را می‌کرد. من از الهامی عذرخواهی می‌کنم، اما واقعاً حسینی در تمرینات هم همینگونه است.

وی درمورد بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس خاطرنشان کرد: انشالله برنده خواهیم شد.


  

* آرش رضاوند 

من در آن دقایق بیرون از زمین بودم و خود سید در موردش (پنالتی تحقیرآمیز) صحبت می‌کند. 

وی در مورد دربی گفت: بازی دربی همیشه با بازی‌های دیگر فرق می‌کند. امیدوارم بازی باشد که هواداران لذت ببرند. 

بازیکن تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه وضعیت مدیریت باشگاه بهتر شد یا نه، گفت: در مورد مدیریت باشگاه صحبت نمی‌کنم. 

رضاوند در مورد مصدومیتش عنوان کرد: شرایط پایم خیلی خوب نیست دست و پا شکسته بازی می‌کنم و هنوز هم که هنوز است مچ پایم متورم است.


 

* عارف غلامی 

خدا را شکر. در طول فصل تجربه چشیدن چنین نتیجه‌ای را نداشتیم و خدا را شکر می‌کنم بچه‌ها، کادر فنی و همه اعضای تیم کمک کردند تا یک نتیجه خیلی خوب به دست آوریم.

وی در مورد اینکه استقلال با نتیجه صفر بر صفر به رختکن رفت اما در نیمه دوم 6 گل به ثمر رساند که سابقه نداشته است، گفت: هوادار تیم سازماندهی شده‌ای بود. یک نیمه خیلی برای گلزنی تلاش کردیم اما متدسفانه نشد. همانگونه که پیش از این گفته بودم بازی 90 دقیقه به اضافه وقت‌های اضافی است. تا پایان وقت‌های اضافی برای بردن تلاش می‌کنیم از این موضوع نیز نگذاریم که هواداران امروز برای استقلال سنگ تمام گذاشتند و فوق‌العاده تشویق کردند. امیدوارم در بازی‌های بعدی نیز به همین شکل حمایت کنند تا به  نتیجه دلخواه‌مان برسیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال در مورد حضور پدرش در ورزشگاه عنوان کرد: چند وقت قبل بود که پدر من برای اولین‌بار به استادیوم آمد و خیلی به او خوش گذشت اکنون هر 2-3 هفته یکبار در خدمتش هستیم. هر دفعه هم که آمده برده‌ایم.

غلامی در خصوص دیدار هفته آینده استقلال مقابل پرسپولیس و اینکه از میان برنده دربی و سپاهان یک تیم قهرمان خواهد شد، توضیح داد: اصلاً نوشته نشده که برنده دربی صددرصد قهرمان لیگ خواهد شد اما بردن این مسابقه از لحاظ بالا بردن روحیه در ادامه مسیر تأثیرگذار است.

وی درباره اتفاقی که در صحنه قبل از پنالتی زدن سیدحسین حسینی رخ داد، عنوان کرد: سوتفاهمی پیش آمده بود. خود ساکت الهامی بازیکنان ما را می‌شناسد. سیدحسین حسینی به خاطر از بین رفتن کلین‌شیتش ناراحت بود و بچه‌ها می‌خواستند قبل از دربی روحیه مضاعفی به او بدهند. ما اشتباه نکردیم اما اگر سوبرداشتی شده یا ناراحتی پیش آمده شخصاً از الهامی، تمام بازیکنان هوادار و مسعود شجاعی عذرخواهی می‌کنم.


 

* خسرو حیدری 

سخت ترین بازی فصل ما بود! می‌دانستیم تیمی که ساکت الهامی سرمربی آن است تیم خوبی است و نیمه اول بازی پایاپایی انجام داد، هوادار خوب و بسته بازی کرد. بین نیمه هم با صحبت های ساپینتو اشتباه های کوچک بازیکنان رفع شد و بازی خوبی انجام دادیم. به تفاضل گل هم فکر می کردیم. اول به فکر برد بودیم و بعد به فکر تفاضل گل بودیم.

وی در مورد پنالتی زدن حسینی گفت: نظر ساپینتو این نبود که حسینی پنالتی بزند بلافاصله هم بعد از بازی از الهامی عذرخواهی کرد. هواداران درخواست کردند که پنالتی را حسینی بزند و او هم به نظر هواداران احترام گذاشت و شاید در طول فصل یکبار چنین شرایطی پیش بیاید.

حیدری در مورد بازی با پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی است و همیشه دربی مهم است و امیدوارم بازی خوبی شود و سه امتیاز را بگیریم.


 

* محمد حسین مرادمند 

یک روزی هم، روزِ بد هوادار است. از شخصیت این تیم چیزی کم نمی‌شود. این تیم مربی خوبی دارد. آقای الهامی مربی خود من بوده است. این تیم شخصیت دارد و حالا اگر سید حسین پنالتی را گل زد، دلیل نمی‌شود که برای تیم حریف ارزش قائل نباشیم. 

حسینی چون کلین‌شیت نکرد، ناراحت بود و خواست گل بزند. او دوست داشت که به این شکل روحیه خود را برای دربی افزایش بدهد و برای این مسابقه آماده شود. 

ساکت الهامی ناراحت بود. امروز هم روزی از فوتبال بود. برای تیم هوادار احترام قائلیم، مخصوصا اینکه آقا ساکت مربی این تیم است. 

مرادمند در خصوص اینکه پس از مدت‌ها به ترکیب بازگشته و روی گل اول تاثیرگذار ظاهر شد، اظهار داشت: خدا را شکر می کنم که تاثیرگذار بودم. تمام بچه‌ها زحمت کشیدند. امسال خیلی بد آوردم. یک جاهایی که توانستم خودم را ثابت کنم و به ترکیب استقلال برسم، مصدوم شدم و وقتی خوب شدم، دوباره مصدوم شدم. خداراشکر هر چقدر برای استقلال در این مسابقه، حضور داشتم، با جان و دلم برای هواداران بازی کردم.

دربی شرایط خاص خودش را دارد. آن روز، هر تیمی ذهنیت برتری داشته باشد، می‌تواند برنده بازی باشد.


  

* سیدحسین حسینی 

خدا را شکر توانستیم یک بازی خیلی سخت را ببریم در نیمه اول مقداری شرایط بازی گره خورده بود اما در نیمه دوم به برتری کامل رسیدیم و سه امتیاز خوبی را کسب کردیم.

 در مورد گلزنی خودم بگویم قبل از هر چیز از ساکت الهامی و بازیکنان هواداران عذرخواهی می‌کنم. فقط به دلیل کلین‌شیت کردن ناراحت بودم و این موضوع را بچه‌ها متوجه شده بودند به همین دلیل خواستند پنالتی را من بزنم قائدی به من پنالتی داد به هیچ عنوان قصد بی‌احترامی به تیم حریف را نداشتم و اگر ناراحت شدند عذرخواهی می‌کنم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه پنالتی‌اش را مانند برونو فرناندز تبدیل به گل کرد، گفت:در تمرینات پنالتی را تمرین کرده بودم به بچه‌ها هم گفتم اگر یک روز نوبت من شود به این سبک پنالتی می‌زنم. قبل از ضربه زدن رضا میرزایی به من گفت گل بزن و گفتم می‌خواهم به این سبک بزنم. 

حسینی در خصوص مزه گلزنی عنوان کرد: واقعاً حس خیلی خوبی بود شاید تیم حریف از دست من ناراحت شده اما از آنها عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص انجام ندادن شادی گل گفت: واقعاً به این چیزها فکر نکرده بودم.

کاپیتان تیم فوتبال استقلال  در خصوص اینکه با یک برد و انگیزه خوبی به دربی می‌روند، اظهار داشت: همانگونه که  گفتیم مشکلات زیادی داشتیم اما واقعاً دم بچه‌ها گرم که همه جوره تلاش کردند. هم قسم شدیم تا به موفقیت بزرگی برسیم. 4-5 هفته آخر نیز تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به هدف‌مان برسیم.

حسینی در خصوص اینکه آیا با امتیاز دادن سپاهان مقابل مس رفسنجان امیدوار هستند (در شرایطی که سپاهان 2 بر صفر صدر جدول را حفظ کرد) گفت:  فوتبال مشخص نمی‌کند در لیگ ایران همه بازی‌ها سخت است و امیدوارم امشب ما صدرنشین باشیم.


  

*روزبه چشمی 

این برد را به هواداران تبریک می گویم و به بازیکنان و کادرفنی هم خسته نباشید می گویم.نیمه اول حریف بازی پایا پای بازی کردیم و در برخی صحنه ها از ما هم بهتر بودند اما در نیمه دوم با انرژی مضاعفی که گذاشتیم به برد پرگل رسیدیم و تنها نکته منفی آن گلی بود که خوردیم و اگر کلین شیت می کردیم بهتر بود.

وی در مورد دربی گفت: پرسپولیس تیم خوبی است و تلاش می کنیم هفته بعد هم نتیجه خوبی بگیریم و این مسابقه فقط یک دربی نیست و نتیجه اش در جدول تعیین کننده است.

چشمی در مورد دلخوری الهامی از پنالتی زدن حسینی گفت: خود سید در این مورد صحبت کرده است و نیت بدی پشت این پنالتی نبوده است. تصمیم احساسی بود که گرفته شد و ما به همه حریفان خود احترام می گذاریم و به هیچ تیمی بی احترامی نکردیم. من شخصا از الهامی، شجاعیان و شجاعی عذرخواهی می کنم و نیت بدی نبود.

بازیکن استقلال در مورد تغییرات مدیریتی باشگاه گفت: آخر فصل در این مورد صحبت می کنیم.


   

* رضا میرزایی 

در 10 بازی خیلی خوب بازی کردیم و با انگیزه ای که داشتیم بازی به بازی پیش آمدیم و برنده شدیم.

وی در مورد پنالتی زدن حسینی گفت: او کارش درست است. آقا سید یک بین الملل است! سید جورجینهو است دیگر!او قصد بی احترامی نداشت و در تمرینات خوب پنالتی می زند. 

میرزایی در مورد دربی گفت: بازی به بازی پیش می رویم و به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستیم.


  

* محمد محبی 

خدا را شکر توانستیم برد خیلی خوبی به دست آوریم و نیمه دوم خوبی داشته باشیم. ان‌شاءالله همین تمرکز را برای بازی دربی نگه داریم زیرا می‌دانیم بازی خیلی حساس و سختی را پیش‌رو داریم. امیدوارم بتوانیم در دربی نیز با برد از زمین بیرون بیاییم و در پایان فصل بار دیگر قهرمان شویم.

وی در مورد بازی با پرسپولیس گفت: دربی همیشه بازی سخت و حساسی است. همه بچه‌ها این را می‌دانند این هفته باید تمام تمرکز خود را بگذاریم تا پایان هفته خوبی داشته باشیم.

بازیکن استقلال در خصوص ناراحتی بازیکنان هوادار از پنالتی زدن سیدحسین حسینی اظهار داشت: چه بگویم. در آن صحنه مهدی قائدی ابتدا پشت توپ بود اما هواداران سیدحسین حسینی را صدا کردند. خود من هم راغب نیستم دروازه‌بان پنالتی بزند اما درخواست تماشاگران بود قائدی نیز قبول کرد و توپ را به سیدحسین دارد او در تمرینات نیز به همین شکل پنالتی می‌زند هر 5-6 ضربه‌اش هم گل شده برای حسینی خوشحالم.

چه بگویم ان‌شاءالله این پنالتی زدن تکرار شود یا نشود البته امیدوارم دیگر تکرار نشود زیرا حفظ احترام تیم روبه‌رو مهم‌تر است.

بازیکن استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم اظهار داشت: چهار هفته باقی مانده و چهار فینال پیش‌رو داریم. یک دربی پیش‌رو داریم که فوق‌العاده حساس است. اگر از این بازی دست پر بیرون بیاییم خیلی به قهرمانی امیدوار می‌شویم. 

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و ششم لیگ برتر/ استقلال با ۶تایی کردن هوادار به دربی رسید؛ ساپینتو در نیمه مربیان الهامی را ساکت کرد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار