مصاحبه استقلالی ها

بازیکنان و عوامل تیم استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان گفتند: تعطیلی لیگ اذیت کننده است اما حیف شد، زیرا استقلال روی دور برد افتاده است.

 

به گزارش استقلال نیوز، بازیکنان و عوامل تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از پیروزی مقابل فولاد خوزستان، از هفته بیست و سوم لیگ برتر فصل 1401/1402، صحبت هایی انجام دادند که در ادامه می خوانید:

   

خسرو حیدری 

امروز برای ما بازی خیلی مهمی بود و می‌دانستیم می‌توانیم این بازی ۶ امتیازی را ببریم‌‌ زیرا باید به سپاهان نزدیک‌تر می‌شدیم. خدا را شکر توانستیم ببریم اما حیف که بازی ها بار دیگر تعطیل شد زیرا استقلال روی دور افتاده است.

وی درخصوص اینکه روند فعلی استقلال پس از آغاز مجدد لیگ هم تکرار می‌شود یا ممکن است بلایی که این تیم پس از جام جهانی آمد رقم بخورد، گفت: نه آن اتفاق که دیگر هیچ وقت تکرار نمی‌شود. بچه‌ها می‌دانند باید کار بزرگی انجام بدهیم و قطعا در هر ۲ جام برای قهرمانی می‌جنگیم. ان‌شاءالله بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم.

مربی استقلال درمورد دلیل کارت زرد گرفتن یکی از نیمکت‌نشین‌های این تیم، گفت: داور به روی ماتا کارت داد و فکر کنم اشتباه کرد زیرا او اعتراضی نکرده بود.


  

* مهدی قائدی 

ابتدا به ۲ تیم خسته نباشید می‌گویم. یک بازی خیلی قشنگ بود. هواداران این بازی را زیبا کرده بودند و از طرفداران استقلال و فولاد ممنون هستم. هدف ما قهرمانی است و باید در همه بازی ها بجنگیم‌ تا به این هدف برسیم.

وی در مورد جو ورزشگاه شهدای فولاد، گفت: جو فوق‌العاده بود. بازیکن استقلال درخصوص اینکه آیا سمت او نیز شیء پرتاب شد، توضیح داد: من چیزی ندیدم اما از هواداران خوزستانی که تشریف آورده و بازی را قشنگ کردند و همچنین هواداران خودمان که با شادی به خانه رفتند تشکر می‌کنم. امیدوارم در بازی‌های بعدی باز هم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

قائدی درمورد صعود استقلال به رتبه دوم جدول، عنوان کرد: گفتم فقط یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است. فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم و ان‌شاءالله  بازی به بازی بهتر شویم و بتوانیم چیزی که هواداران از ما می‌خواهند به آن‌ها تقدیم کنیم.

وی در خصوص اظهارنظر ریکاردو ساپینتو نسبت به مشکلات مالی استقلال، گفت: اجازه بدهید من درمورد این مسائل صحبت نکنم.


 

* محمد محبی 

بازی خیلی سختی بود. می‌دانستیم بازی پرفشاری در اهواز و با حضور تماشاگران‌شان داریم. جو فوق العاده‌ای بود. خداراشکر توانستیم این بازی سخت را ببریم و به روندمان ادامه بدهیم.

وی در مورد اینکه استقلال به سپاهان صدرنشین نزدیک شده، گفت: هدف ما این است که بازی به بازی دست پر از زمین بیرون بیاییم. تا آخرین هفته هیچ چیز مشخص نیست. قهرمانی این فصل در آخرین هفته مشخص می‌شود. تا لحظات آخر باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا بتوانیم قهرمان شویم.

وینگر استقلال در مورد صحبت‌های ساپینتو پیرامون مشکلات مالی، عنوان کرد: این در حیطه کاری من نیست و نمی‌توانم پاسخی قطعی بدهم.


   

* عارف غلامی 

خدا را شکر بردیم. هفته به هفته بهتر کار می‌کنیم و ان‌شا‌الله به هدف خود می‌رسیم.

وی درمورد کمتر شدن فاصله استقلال با سپاهان در صدر جدول و اینکه آیا می‌توانند این فاصله را از بین ببرند، گفت: قطعا می‌توانیم زیرا کلی بازی باقی مانده است.

مدافع استقلال درخصوص اینکه آیا تعطیلات لیگ این تیم را اذیت نمی‌کند، پاسخ داد: این تعطیلی اذیت کننده است اما شده، اجازه بدهید من حرف نزنم زیرا اگر بخواهم حرف بزنم مشکلات به حدی زیاد است که باید ۲ ساعت صحبت کنم.


  

* رضا میرزایی 

همه بچه‌ها وقتی من یا بقیه گل می‌زنند، خیلی خوشحال می‌شوند. این خیلی خوب است. تیمی که یکدل باشد واقعا موفق است.

فرقی نمی‌کرد بازی کنم یا نه، امروزم نمی‌دانستم از خوشحالی چه کنم. از هوادارانی که امروز آمده بودند تشکر می‌کنم. بازیکنان خیلی خوبی داریم. کار کردن با آن‌ها لذت بخش است. مربی خیلی خوبی داریم. در تیم بزرگ باید تلاش کنید تا رفته رفته جا بیفتید و بتوانید بهترین عملکرد را در بهترین تیم داشته باشید.

میرزایی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند به صدر جدول برسد، گفت: فاصله‌مان سه امتیاز است. بازی به بازی پیش می‌رویم. ان‌شاالله هر تیمی لایق قهرمانی باشد به آن دست پیدا کند.

اخبار استقلال

 

 


 مطالب مرتبط:

هفته بیست و سوم لیگ برتر/ استقلال زیر باران اهواز، سال ۱۴۰۱ را با برد تمام کرد؛ فولا با علیمنصور هم مقابل آبی‌ها زانو زد!

نوشتن دیدگاه
نظراتی که حاوی توهین یا افترا می باشند، منتشر نخواهند شد.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی یابند.


شبکه های اجتماعی

fb tw ig گوگل پلاس استقلال نیوز

استقلال نیوز کانال رسمی

جدول و برنامه لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ برتر ایران

لیگ ایران

جدول و برنامه لیگ جزیره

لیگ جزیره

جدول و برنامه لالیگا اسپانیا

لالیگا

جدول و برنامه بوندسلیگا آلمان

بوندسلیگا

جدول و برنامه سری آ ایتالیا

ایتالیا

جدول و برنامه لیگ قهرمانان اروپا

آرشیو و جدول لیگ قهرمانان اروپا

جدول و برنامه لیگ اروپا

آرشیو

آخرین اخبار